Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-16, 10:49   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Jeg red på kamel når jeg var der, det var gøy. Ca 1985. :knirk: Kanskje de driver med sånt enda? Mener det var noen sand-dyner det foregikk på, ser sånn ut på bildet hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 10:50   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg red på kamel når jeg var der, det var gøy. Ca 1985. :knirk: Kanskje de driver med sånt enda? Mener det var noen sand-dyner det foregikk på, ser sånn ut på bildet hvertfall.

Det var sikkert i Maspalomas.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 10:50   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Ja, erru gærn, jeg har alltid hæler med. Vanligvis sandaler med kilehæler for sånne formål, da. I fuchsia.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 11:02   #24
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg red på kamel når jeg var der, det var gøy. Ca 1985. :knirk: Kanskje de driver med sånt enda? Mener det var noen sand-dyner det foregikk på, ser sånn ut på bildet hvertfall.

Vi holder oss unna alle typer dyr. Både av smitte hensyn. Og av etiske.
Men ellers hadde det vært moro.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 11:03   #25
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, erru gærn, jeg har alltid hæler med. Vanligvis sandaler med kilehæler for sånne formål, da. I fuchsia.

Så bra! Jeg har ti par sånne i diverse farger! Føler at de er SÅ meg!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 11:15   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Ville hatt med en fleecejakke for kveldsbruk. Og evt reist i en sånn tynn sommerdunjakke og brukt den ved behov.
Så herlig med tur nå. Kos dere masse.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 11:20   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Sommerdunjakke? Det har aldri vært i nærheten av så kaldt når vi har vært i sydligere strøk. Det kan være godt med en cardigan på kveldstid, men selv kjølig på kveldstid var jo varmere enn norsk sommer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 11:41   #28
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Jeg drar dit på lørdag. Og det blir ikke første gangen. Når det gjelder shopping så foretrekker jeg faktisk El Mirador og Decathlon som ligger like etter flyplassen mot Las Palmas. Om jeg gidder å dra på shopping helt inn til Las Palmas så kjører jeg helt på utsiden til venstre på motorveien til andre enden av Las Palmas til shoppingsenteret Las Arenas. Der er det greit å parkere og hvis en vil gå langs stranden i Las Palmas så er dette et greit sted å stå. Veldig hyggelig med lunch på en av resturantene langs stranden i Las Palmas også.

Skal dere på kosetur med leiebilen så dra til Playa de Arinaga (Ligger litt før flyplassen når du kommer kjørende fra Arguinnegin). Favorittplassen min uten masse turister og herlige plattformer langs sjøen flere steder langs strandpromenaden hvor en kan ha piknik eller bare kose seg å se på vindmøllene og sjøen og nyte sola og høre på bølgeskvulp. Fin strandpromenade å gå langs der også som er bilfri. Når du kjører dit så lønner det seg å parkere på en av endene av tettstedet på enten ene eller andre siden. Enten starten eller slutten av strandpromenaden. Ikke parker midt i gågata hvor det er parkering, for der tror jeg det bare er for fastboende. Kan for øvrig fortelle deg at om dere skulle være uheldig å få en parkeringsbot ser, så dra på en Santander bank å betale den direkte innen få dager, så får du avslag på bota.

Og har dere ikke vært på Gran Canaria før så må jeg anbefale en tur til Puerto de Mogan også. Kjøre enten ut på motorveien og ned om du vil slippe smal og svingete vei og kjør litt lenger sørøver til enden av motorveien. Koselig å tusle rundt der og ta en lunch på en av havneresturantene. En kan også gå opp til utsiktspunktet. Går noen koselige trapper mellom masse småhus. En ser det fra havna det utsiktspunktet og trappene er merket med skilt til utsiktspunkt. Er ikke så langt å gå som det ser ut som nedenfra.

Og jeg har et par gode resturanter og anbefale også, men husker ikke i farta hva de heter. Men nå er jeg der neste ute, så skal jeg huske og notere meg navnet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 11:42   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Jeg tenker gutta reiser i hettejakker. Og jeg i fleecejakke. Og bukser. Da har alle bakke og bukser i tilfelle og til hjemreise. Vi har tilgang på vaskemaskin og jeg tenker vi handler litt klær også. De er suckerer for t-shorter med motiv.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 12:23   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Hvis dere har sånne veldig tynne dunjakker anbefaler jeg å reise i det og ha liggende i håndbagasjen til returen. Veldig praktisk framfor andre ytterklær når man lander i Norge igjen. Tykke klær liggende i bilen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 12:25   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Ser ut til at det er et Farmers Market oppe i fjellene. Det kan være en fin måte å komme i kontakt med bønder.

http://www.grancanaria.com/patronato...o/47288.0.html

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 12:35   #32
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

I Arguinnegin så er det marked på tirsdager. Det er samme markedet som drar rundt de forskjellige stedene. I Mogan er det på fredager, så ville dratt til akkurat Mogan en dag det ikke er marked der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 13:29   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Så bra! Jeg har ti par sånne i diverse farger! Føler at de er SÅ meg!

Nå må du huske at dette er hverdagssko for meg:



Og DETTE er pensko:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 13:39   #34
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Mens jeg gjør unna 20000 skritt i slike

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 14:35   #35
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Det finnes jo en sånn grottelandsby oppi fjellet der et sted.
Par timers kjøring fra Arguineguin trur eg.

Har aldri vært der, for mine gidder ikke sånne ting. Ungene elsker boder og shopping, gubben vil helst kose seg med vin på hotellet.
En gang det passer sånn, skal jeg passe på så vi reiser sammen med noen som har lyst til å oppleve noe. Ikke bare ligge på en solseng og sløve.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 14:38   #36
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Sitat fra canariajournalen.no
"•Huleboligene og naturen i Guayadeque-dalen rett nord for Agüimes på sør-østsiden. I denne vakre dalen bruker du en halv dag."

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 14:56   #37
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Har vært på GC flere ganger. Synes det er topp. Vi legger alltid inn en dag i Las Palmas, det er et must for oss. Det er mye mer vanlig spansk hverdag enn de solsikre byene hvor turistene holder til. Bare å hoppe på en vanlig rutebuss, veldig greit og enkelt. Det er to busstasjoner i LP, går man av på den første, lille er det bare å gå innover, så kommer du omtrent i høyde med gamlebyen.

Gå i gamlebyen, få med dere det innendørs markedet der med fisk og kjøtt og et herlig konditoriutsalg, eventuelt også Columbus-museet, om ønskelig. gå ned calle Mayor de Triana retning El Corte Ingles. Videre er det en liten park og øyas vitensenter som er verdt et besøk - der er det også planetarium og eventuelt en tur langs promenaden til Santa Catalina-stranda (ikke allverdens til strand å ligge på hvis man bor nede ved kysten, her ligger du omtrent oppi strandpromenaden). Vi pleier å titte innom shoppingsenteret El Muelle fordi det er en del butikker der vi liker (bla. en butikk med godt utvalg i fest- og utkledning som er gøy å se), men det er også en del tomme lokaler der. Ellers liker vi godt "kinabutikkene" som vi kaller dem, det er flere butikker i LP hvor de har alt mellom himmel og jord, formodentlig kina-import, og billig er det. Sightseeing-bussen av kjent merke er interessant og fin å ta, den kjører langt utenfor sentrum, og dere får se mye kanarisk historie og arkitektur. Kan velge norsk som språk for de tildelte ørepluggene.

Hjem igjen er det lurt å ha sjekket rutetidene om dere vil ta bussen, siste buss går ikke så fryktelig seint, og det er lurt å ta den fra den store busstasjonen, fordi det hender siste buss blir bra full. Ellers koster det ikke ruinerende mye å ta en taxi fra LP og ned til kysten, men noen hundrelapper blir det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 18:12   #38
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Huler høres spennende ut!
Kina butikken har vi hørt om så alle piskes til ekstraplikter hjemme nå, så de får litt å rutte med der
Vi har bil, så vi er veldig mobile.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 18:59   #39
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Las palmas har både en bra botanisk hage, og et interessant lite historisk museum. Enorme mengder hodeskaller, det kan kanskje falle i smak for guttungene?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 22:58   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En uka på Gran Canaria(?)- hva gjør vi og hva trenger vi?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mens jeg gjør unna 20000 skritt i slike

De likner litt på verneskoene jeg bruker på jobb. Utrolig at en sivøk trenger noe slikt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no