Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-07, 12:51   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Yndlingskjolen min fra Odd molly har gått til &/(&)#"/&#/. Jeg satt på en rød penn, så det ser ut som jeg har fått mensen. Prøvd vanish, og klor, men det henger fast.

Noen som har linker til noen feminine sommerkjoler. Kan IKKE være stroppekjole og bør være å få kjøpt over nett.

Noen som har sett noen fine?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 13:15   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Står silketunika på denne, vet ikke om det er kjoletypen
Men fin er den

Har den i M og L hos Cornelias Hus, nettbutikken der

http://www.corneliashus.no/nettbutikk/index.php?show=13

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 13:21   #3
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Jeg sikler på denne fra Ivana Helsinki:



Du finner den på folkart.se , som forøvrig har mye fint!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 17:12   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Synes denne er vakker

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 17:38   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes denne er vakker

Helt enig Guniss.Skulle skrive det i den andre tråden, men så hang nettet seg opp her og jeg ble kastet ut (og så var det borte og glemt at jeg skulle skrive det til deg)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 17:50   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Sporet adressen til Guniss' kjole, og vips så hadde jeg bestilt meg et skjørt.



De hadde flere fine kjoler på det nettstedet også - www.smartgirl.no

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 17:55   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Jeg har kjøpt meg en rød og hvit fra Popin. Av merket CCDK.

http://www.ccdk.com/ Ikke bilde av den her nei...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 10-06-07 kl 18:03.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 18:25   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Sporet adressen til Guniss' kjole, og vips så hadde jeg bestilt meg et skjørt.



De hadde flere fine kjoler på det nettstedet også - www.smartgirl.no

Det var skikkelig kult skjørt!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 18:28   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes denne er vakker

Hvor? HVOR?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:58   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

ah...! Tusen takk for svar!

Da jeg var inne på folkart fant jeg en kjole som er prikklik serviettene jeg har på kjøkkenet!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 20:05   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Ååååååååååååååååååååååååååååå. Merker at den kjolen til Guniss MÅ hjem til meg.
Skjelden jeg får SÅ kjoleabstinenser!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 20:34   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

ah...! Tusen takk for svar!

Da jeg var inne på folkart fant jeg en kjole som er prikklik serviettene jeg har på kjøkkenet!

Åhléns, eller? Synes jeg drar kjensel på noen grytekluter jeg kjøpte i Stockholm.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 20:37   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åhléns, eller? Synes jeg drar kjensel på noen grytekluter jeg kjøpte i Stockholm.

Helt korrekt

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 17:48   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvor? HVOR?

De har den på en butikk her på Stjørdal.
Det er Part Two kjole.

Du finner den her også: www.smartgirl.no

Forøvrig MYE fint på den siden!

Jeg prøvde kjolen igjen i dag.. den er søt, men jeg har ikke heelt kroppen, blir seende gravid ut

Pastill: den ville passet deg i str 40 tenker jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:28   #15
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De har den på en butikk her på Stjørdal.
Det er Part Two kjole.

Du finner den her også: www.smartgirl.no

Forøvrig MYE fint på den siden!

Jeg prøvde kjolen igjen i dag.. den er søt, men jeg har ikke heelt kroppen, blir seende gravid ut

Pastill: den ville passet deg i str 40 tenker jeg.

Så lite?
Sitter den litt i livet da eller? Er det noe lukking bak, eller må man bare vregne seg inn i den?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 08:35   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Så lite?
Sitter den litt i livet da eller? Er det noe lukking bak, eller må man bare vregne seg inn i den?

Det er knyting bak, men jeg åpnet ikke den. Trengte ikke det.
42 var iallefall ganske vid til meg i livet. Så jeg ser liksom for meg at du kan ha 40.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 09:50   #17
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det er knyting bak, men jeg åpnet ikke den. Trengte ikke det.
42 var iallefall ganske vid til meg i livet. Så jeg ser liksom for meg at du kan ha 40.

Ok. Skal se ann hvordan det er med pæng framover.. tror nesten det blir enn sånn...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 22:09   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Eg kjøpte meg kjole på Gina Tricot i dag. Ta en tur dit Trulte, du kan kjøpe alle sammen for det en OM koste.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 10:03   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg kjøpte meg kjole på Gina Tricot i dag. Ta en tur dit Trulte, du kan kjøpe alle sammen for det en OM koste.

Har de Gina Tricot i Ålesund eller?

Må få se bilde da!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 13:07   #20
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp, jeg må ha en sommerkjole!

Sikkert litt sent ute, men har du prøvd å vaske av flekken med melk?
Jeg hadde en hvit bikinioverdel som jeg fikk en diger blekkflekk på, vasket den med melk og fikk bort alt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no