Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-07, 11:20   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Sint!

Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Jeg har kjøpt Levis på e-bay.

MEN jeg prøvde de i butikken her, TO ganger først. Det er Levis 572 bootcut.

Størrelse 28/32 satt som et skudd, den var trang men helt klart levelig. Bittelitt stretch og knapper i gylfen.

Min nye Levis 572 bootcut har ankommet fra England. Men den er SYKT trang, og det er glidlås i gylfen og absolutt INGEN stretch. Jeg klarte å få den igjen med et nødskrik. Den går rett over hoftebeina og det er rett og slett VONDT både å gå og sitte med den. :S Hva i all verden gjør jeg, er det noen triks man kan gjøre for å få dongeri til å utvide seg? Jeg hadde på den noen timer i går kveld, og allerede 4 timer i dag. Men fyttekatta jeg strever. Det er en lidelse!

TIPS???

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:24   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

TIPS???

1. Slankekur
2. www.finn.no

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:33   #3
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

1. Slankekur
2. www.finn.no

Slankekur har den ulempa at da vil jo ingen av de andre buksene passe.

Selge? Men buksa er jo dritlekker.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:39   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Slankekur har den ulempa at da vil jo ingen av de andre buksene passe.

Selge? Men buksa er jo dritlekker.

Kjøpe ny for pengene i en størrelse større da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:40   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Jeg hører hva dere sier...

Ingen som har noen råd ang. å få buksa til å passe eller gå seg ut?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:42   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Slankekur har den ulempa at da vil jo ingen av de andre buksene passe.

Selge? Men buksa er jo dritlekker.

Jeg tviler på at du får den til å utvie seg så lenge det ikke er stretch i stoffet. Hvis du klarer det, så vennligst lag en tråd om hvordan du klarte det.

Hilsen Liven, som har mange klær som skulle ha utvidet seg litt...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:43   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Jeg fikk noen til å kjøpe Levisbukse for meg i USA for mange år siden, jeg hadde prøvd først i en butikk og sendt med modellnummer og størrelser - og buksa var altfor trang til meg også og virket ikke som samme modell, selv om den var merket med det samme. Det kan være forskjell på modellene her hjemme og i USA.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:25   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Jeg har opplevd det samme med Sass & Bide. Sitter nå med 3 bukser som er for stramme og for lave i livet, men jeg kan ikke få meg selv til å kvitte meg med dem. Håper på mirakler.

Kanskje du kan prøve å legge deg i badekar med dem ? At det varme vannet vil få dem til å føye seg etter kroppen din ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:26   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Legg deg i badekaret med jeansen på.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:28   #10
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Få noen som er større enn deg til å ha dem på en times tid. Men det blir jo et problem når du skal vaske dem og ha nyvaskede jeans på deg igjen da ...

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:30   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Legg deg i badekaret med jeansen på.

Takk for tips, jeg må besøke noen med badekar da skjønner jeg.

Jeg mener å ha hørt noe om å bruke mye tøymykner, at buksene da kan lettere utvide seg? Tror det var en butikkansatt som sa det, men er neimen ikke sikker.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:36   #12
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Str. 28! Jeg syns ikke synd på deg!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:59   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Jeg har også opplevd at bukser har vært totalt forskjellige i størrelsen selv om de er i samme merke, samme modell og til og med samme vask. Har ingen gode råd, dessverre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 15:08   #14
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg hører hva dere sier...

Ingen som har noen råd ang. å få buksa til å passe eller gå seg ut?

Min kusine sverger til metoden som går ut på å ta den på med en gang den er ferdig sentrifugert så sette seg på huk, skræve litt frem og tilbake, ja hale og dra i linningen, dra der det er trangt rett og slett.
Så går du med den på til den er tørr....
Da skal den visstnok passe helt perfekt.

Aldri prøvd, kommer aldri til å gjøre det heller..
DA skal det være varmt i huset ja..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 15:13   #15
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Min kusine sverger til metoden som går ut på å ta den på med en gang den er ferdig sentrifugert så sette seg på huk, skræve litt frem og tilbake, ja hale og dra i linningen, dra der det er trangt rett og slett.
Så går du med den på til den er tørr....
Da skal den visstnok passe helt perfekt.

Djises. Kan ei bukse virkelig bety SÅ mye for noen at de frivillig gjennomgår et slikt regime for å kunne ha den på?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 15:38   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Min yndlingsbukse ble kjøpt samtidig med et identisk eksemplar (for å ha når den første ble slitt ut). Den "ferske" prøvde jeg igår, og den var sykt trang sammelignet med den gamle utvaskede (selv om sistnevnte til og med har vært tørketromlet et par ganger). Fikk den såvidt på meg. Så ja, buksene utvider seg i bruk gitt. Men det tar litt tid - men går til slutt! Så bare fortsett å bruke dem, gjerne i fuktig tilstand.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 16:30   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Dersom man går rundt i fuktig, trang bukse er det kanskje lurt å ha en Canestenkur på lager?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 16:43   #18
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Dersom man går rundt i fuktig, trang bukse er det kanskje lurt å ha en Canestenkur på lager?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 22:18   #19
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Huff, jeg skjønner jeg har litt å stri med. Å gå med våt bukse høres ekkelt ut.

Det rare er at buksen er veldig vond på hoftebeina. Jeg klarer å få ned en hånd i linningen, så det er ikke der den strammer som værst. Kanskje det kan være en plan med gnagsårplaster på hoftebeina?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:40   #20
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Har kjøpt for trange Levis

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Min kusine sverger til metoden som går ut på å ta den på med en gang den er ferdig sentrifugert så sette seg på huk, skræve litt frem og tilbake, ja hale og dra i linningen, dra der det er trangt rett og slett.
Så går du med den på til den er tørr....
Da skal den visstnok passe helt perfekt.

Høres ut som en god oppskrift på blærekatar!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no