Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan du gå med jeans på jobb?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 21:46   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Til og med der hvor sambo jobber ( private), hvor det i utgangspunktet er dresskode, kan han gå med jeans så sant han ikke skal ut blant folk. Møter ol.

Så ja, tror trygt du kan gå med det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:48   #22
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

For 10 år siden var det ganske utenkelig at jeg kunne gå i jeans på jobben, men nå har det blitt veldig vanlig blandt både guttene og jentene som har stillinger som er rettet ut mot kunder. Jobber i privat sektor i bilbransjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:58   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Den gang da jeg jobbet i staten så gikk vi i uniform.
(Synes det var helt forferdlig og trivdes ikke med det).
Nå kan jeg gå i hva som helst, heldigvis.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 22:02   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Jeg går i olabukse, som er mitt navn på jeans, på jobb.

Sjefen min går i dress hver dag, men det ser jeg virkelig ikke poenget med. Hvis jeg skal ut å presentere så har jeg ikke olabukse, men dette avtales ukesvis i forveien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 22:54   #25
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Så lenge det er en pen dongeribukse og tilbehøret er litt pent (pen topp eller jakke samt pene sko), så tror jeg dongeri er ok de aller fleste steder. Dongeri med joggesko og hettegenser blir liksom ikke helt det samme

I ny jobb så tor jeg at jeg ville stilt i noe annet enn dongeri første dagen. Du får bruke første dagen til å speide etter damer i dongeri

Lykke til i ny jobb forresten!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 23:24   #26
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Jeg kan ikke gå med jeans på jobb, bortsett fra fredager, såkalt "casual Friday". Jeg jobber i et advokatfirma.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 00:03   #27
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

hmm, jeg legger igjen klærna i garderoben og trer på meg en altfor stor bukse og skjorte (blått) som jeg alldeles ikke kler.

Hadde vi kunnet hatt våre egne uniformer, tilpasset hver enkelt, ja det drømmer jeg om......

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 08:38   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Da har jeg bestemt meg.
En mørkebrun bukse i tykt bommull og en mørkebrun singlet, mørkebrune sko og denne cardiganen over:
http://www.oddmolly.com/files/collec..._270_chalk.jpg

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 10:44   #29
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Kjempeflott jobbantrekk!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 10:48   #30
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

I min forrige jobb kunne jeg det ikke, kanskje om fredagene. Konsulentfirma.
Men nå går jeg i jeans, men det ser ikke helt casual ut.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 12:25   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Jeg går med dongeribukser på kontoret og i enkelte andre sammenhenger.
På enkelte oppdrag utenfor kontoret bruker jeg dress/skjørt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 12:39   #32
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 22:03.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 13:05   #33
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Jeg jobber i et statlig direktorat, vi kan gå i hva som helst. Men jeg ser at de som er litt mer oppe i systemet fort kan finne på å pynte seg litt mer enn det jeg gjør.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 19:09   #34
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Hadde funnet meg en annen jobb om jeg ikke kunne gå i "ola-brok"

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 19:35   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Nå har jeg svaret selv 60 prosent gikk i jeans, så der er det casual som gjelder. Teamlederen gikk i rocke t skjorte..

Personlig synes jeg noen var litt for "casual" jeg. Tror nok sikkert jeg kommer til å være en av dem som pynter meg mest der i fremtiden.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:10   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Kan gå med hva jeg vil men når jeg går i olabukse er det alltid en mørk bukse og uten sånne sliteflekker eller hull.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:26   #37
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

På min job skal vi egentlig ikke gå i olabukse, men vi gjør det alikevel.
Men når vi får kunder på besøk av kundene dropper vi olabuksa.
Da skal vi i allefall kle oss pent.

gudene vet hvorfor egentlig, vi er kontorrotter som ikke skal ha så mye med kunder å gjøre.
Men nå vi fikk besøk fra USA (de som var her var VELDIG høyt oppe i systemet)f ordi de skulle se på avdelingen jeg jobbe ble det litt anderledes. Vi hadde blitt kåret til den best fungerende avdelingen i Europa (av sjefen for Skandinavia )
Da var vi alle litt ekstra pent kledd og vi hadde ryddet pultene våre litt ekstra.

Får ta med at det ikke er statelig, og at det er et fima med forgreininger i store deler av verden.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:25   #38
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Jeg kan ikke gå med jeans på jobb, bortsett fra fredager, såkalt "casual Friday". Jeg jobber i et advokatfirma.


Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 03:21   #39
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

På Casual Friday går jo mange i jeans. Ikke jeg da, siden har sånn lekkert arbeidsantrekk i polyester- I abseloutely love IT. Men hører om dem som har sånne fine fredager da, og sånn.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 09:46   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du gå med jeans på jobb?

Jeg kan gå i hva som helst på jobb i grunnen, men ettersom den ene jobben medfører at media kan dukke opp når som helst, så har jeg et skift i skuffen i tilfelle.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no