Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Et strømpetrusebuksespørsmål

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Bruker du truse under strømpebukser?
Ja, selvsagt! 133 87,50%
Nei, det skulle tatt seg ut! 3 1,97%
Av og til. 7 4,61%
Jeg bruker ikke strømpebukse, men vil se resulatet. 9 5,92%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 06:49   #21
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg går selvfølgelig med truse under.
Når jeg tar på meg Supergirldrakten min er den utenpå, selvsagt.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 27-05-07 kl 11:47.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 08:35   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

For meg er det bare i reklamer man ikke har truse under strømpebuksa, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var klar over at noen gjorde det i virkeligheten.

Jeg bruker truse under.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 09:11   #23
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg bruker truse under, ja. Jeg bruker faktisk truse over også, for å unngå at den siger ned. Gubben syns det er ufattelig sexy.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 09:51   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg er den eneste som har valgt "Av og til"!

Under hverdagsskjørt, feks vide cordfløyelsskjørt med tykk strømpebukse til bruker jeg alltid undikk. Men til partybruk, spesielt med hold-inn-strømpebukser der jeg vil se tynn ut og ha minst mulig sømmer og bulker - da går jeg uten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 09:54   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Signerer.
Det må da være veldig ekkelt å bruke strømpis uten underbukse under?

Signerer MokkMokk jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 09:59   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Næsjda. En vanesak!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:18   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg, en kvinne fra reklamen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:32   #28
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Skulle jeg finne på å ta på meg en helt normal strømpebukse er helt sikkert en truse å finne innenfor. G-streng. Jeg foretrekker stay-up og bruker svært sjelden strømpebukse.

Strømpebukse i solbrun farge av nylon uten truse??? Det klarer jeg ikke å se for meg som behagelig og tåler de 60 grader i vaskemaskinen?

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:46   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Skulle jeg finne på å ta på meg en helt normal strømpebukse er helt sikkert en truse å finne innenfor. G-streng. Jeg foretrekker stay-up og bruker svært sjelden strømpebukse.

Strømpebukse i solbrun farge av nylon uten truse??? Det klarer jeg ikke å se for meg som behagelig og tåler de 60 grader i vaskemaskinen?


Jeg vasker alle strømpebukser på 60 grader i maskinen uten problem. Dog bruker jeg aldri solbrun, så det kan du jo få slippe å se for deg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:51   #30
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er eklere med truse under. Uten truse slipper man slike stygge kanter som viser gjennom.

Man bruker som truser som IKKE syntes da. Som vanlig.

Jeg går med. Ser ikke logikken i at man ikke skal. Dessuten er det strømpebukser som "klyper".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:43   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Man bruker som truser som IKKE syntes da. Som vanlig.

Jeg får i alle fall ei fettvalke av trusa og ei ny av strømpebuksa. Uten trusa blir magen fin og glatt. Jeg liker å ta meg ut på utsida.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:00   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

En gang fikk jeg gnagsår på musa etter jeg gikk hele dagen i en slaskebukse uten truse. :deler:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:20   #33
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

En gang fikk jeg gnagsår på musa etter jeg gikk hele dagen i en slaskebukse uten truse. :deler:

Auuu!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:21   #34
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Ja, selvsagt. Bortsett fra at jeg ikke bruker truser, men tanga da.
Strømpebukse uten truse under? Det skulle tatt seg ut nå i disse gravide-tider, med plutselige fosser av tynn, tynn utflod.

:utleverer:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:26   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Ja, selvsagt. Bortsett fra at jeg ikke bruker truser, men tanga da.
Strømpebukse uten truse under? Det skulle tatt seg ut nå i disse gravide-tider, med plutselige fosser av tynn, tynn utflod.

:utleverer:

Da må du jo ha truseinnlegg rett i strømpebuksa da

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:56   #36
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Å gå truseløs under strømpebuksa har aldri falt meg inn. :ekkelt:

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:11   #37
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg bruker truse under, ja. Jeg bruker faktisk truse over også, for å unngå at den siger ned. Gubben syns det er ufattelig sexy.

Jeg også! Det funker som fjell. Verste som finnes å gå og dra i strømpebuksa.

Jeg ville aldri kommet på at det går an å _ikke_ ha truse under, jeg da...

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:22   #38
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg var på fest en gang med ei som hadde stømpebukse med truse.
Eller hun kalte det det da, om det er riktig vet ikke jeg.

Vel i allefall så raknet strømpebuksa og hun tok den av seg, og spurte vel alle hunkjønn på festen om hun kunne få låne truse. Skikkelig sjarmerende. NOT

Ikke hadde hun fått låne heller fant vi ut når broren hennes klinte til henne så hun flatet ut på gulvet. Kjolen oppetter magen og null truse eller strømpis.
Enda mere sjarmerende.......... NOT.
Jeg passet på å dra ned kjolen hennes før jeg ringte etter ambulanse.

Så min fobi mot bare strømpis stammer nok litt derfra også er jeg redd for.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:31   #39
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg var på fest en gang med ei som hadde stømpebukse med truse.
Eller hun kalte det det da, om det er riktig vet ikke jeg.

Vel i allefall så raknet strømpebuksa og hun tok den av seg, og spurte vel alle hunkjønn på festen om hun kunne få låne truse. Skikkelig sjarmerende. NOT

Ikke hadde hun fått låne heller fant vi ut når broren hennes klinte til henne så hun flatet ut på gulvet. Kjolen oppetter magen og null truse eller strømpis.
Enda mere sjarmerende.......... NOT.
Jeg passet på å dra ned kjolen hennes før jeg ringte etter ambulanse.

Så min fobi mot bare strømpis stammer nok litt derfra også er jeg redd for.

WOW. Det var litt av en fest. Noe sier jeg lever et kjedelig liv.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:43   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Bruker truse under ja.
Å bruke truse over i tillegg for å unngå sig var jo en genial ide som må prøves.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no