Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Et strømpetrusebuksespørsmål

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Bruker du truse under strømpebukser?
Ja, selvsagt! 133 87,50%
Nei, det skulle tatt seg ut! 3 1,97%
Av og til. 7 4,61%
Jeg bruker ikke strømpebukse, men vil se resulatet. 9 5,92%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-07, 23:10   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Et strømpetrusebuksespørsmål

Påll kommer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:17   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Stemme avgitt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:18   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Flinke, Ru.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:19   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Hva er alternativet? Truse over strømpebuksen? Ingen truse? Jeg har selvfølgelig på meg truse under strømpebuksen, de gangene jeg bruker strømpebukse.

Dette er en sånn ting der jeg aldri har tenkt over at man kan gjøre det på andre måter enn min.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:20   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Ingen truse, selvsagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:20   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Det ser ut for at jeg er den mest kreative.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:22   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dette er en sånn ting der jeg aldri har tenkt over at man kan gjøre det på andre måter enn min.

Signerer.
Det må da være veldig ekkelt å bruke strømpis uten underbukse under?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:23   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Signerer.
Det må da være veldig ekkelt å bruke strømpis uten underbukse under?

Det er eklere med truse under. Uten truse slipper man slike stygge kanter som viser gjennom.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:26   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg foretrekker truse under gitt.
Kunne ikke tenkt meg å ikke bruke det, da hadde jeg i allefall kastet strømpebuksa etter bruk.
Stringtruse lager da ikke så stygge kanter.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:27   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg foretrekker truse under gitt.
Kunne ikke tenkt meg å ikke bruke det, da hadde jeg i allefall kastet strømpebuksa etter bruk.
Stringtruse lager da ikke så stygge kanter.

Kaster du trusene etter en gangs bruk?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:35   #11
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Kaster du trusene etter en gangs bruk?

Nei, de vasker jeg.
Men strømpebukser blir liksom noe helt annet.
(logisk er det ikke, jeg vet...)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:36   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Som regel har jeg truse under. Det kommer litt an på hva jeg har over strømpebuksen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:37   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Nei, de vasker jeg.
Men strømpebukser blir liksom noe helt annet.
(logisk er det ikke, jeg vet...)

Veldig ulogisk ja. Jeg vasker jo stmpebukser og truser i samme maskinen, så noen forskjell er det vel strengt tatt ikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:42   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Veldig ulogisk ja. Jeg vasker jo stmpebukser og truser i samme maskinen, så noen forskjell er det vel strengt tatt ikke.

Hmmm... jeg har en forestilling om at strømpebukser bare tåler vask i kaldt vann, men det sier kanskje mest om hvor ofte jeg bruker strømpebukser.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:10   #15
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Nylonstrømpis uten truse? :skrekk og gru:

Jeg kan godt gå uten truse, men ikke med nylonstrømpebukse nei, dessuten bruker jeg som regel stay-ups da jeg ikke kan fordra strømpebukse som ruller nedover magen.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:12   #16
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Klart jeg bruker undertøy under strømpebuksen, skulle tatt seg ut om jeg ikke gjorde det

Nå bruker jeg jo mange forskjellige typer strømpebukser (og undertøy), har garantert kommet til å klødd noe innmari mellom knærne om jeg skulle gått uten undertøy når jeg har på meg den tykke, grove ullstrømpebuksa mi.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:13   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Jeg er så konservativ og gammeldags at jeg alltid bruker truser ...
Når jeg ser bilder av Paris, Britney og co. så skjønner jeg jo at jeg er håpløst umoderne, men det får så være.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:20   #18
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Æsj, nylon rett mot tissen? Nei fysj.

Er ikke redd for å droppe trusa, men ikke med strømpis på. Da forsvinner jo poenget med å gå truseløs.

G-streng er løsningen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 01:28   #19
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Kan nesten ikke huske sist jeg hadde på meg strømpebukse, jeg synes det er en grusom oppfinnelse. Men, skulle jeg noen gang bli truet til å kle et eksemplar på meg, så ville jeg nok ha insistert på å ha truse under.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 01:31   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Kunne ikke tenkt meg å ikke bruke det, da hadde jeg i allefall kastet strømpebuksa etter bruk.

Øh, har du ikke vaskemaskin?

Jeg bruker truse under. Det har liksom ikke ramlet meg inn å la være? Jeg har da truse under bukser også?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no