Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 08:25   #41
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Nope! Jeg har aldri eid slippers! - Hjemme går jeg alltid barfot og ute har jeg forskjellige sko.

(Jeg tok forøvrig sisteåret på vgs i Nord-trøndelag, der kom de med slippers og ullsokker på skolen)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 08:25   #42
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Nope, men gjorde det på jobb før jeg oppdaget crocks for 1 år siden

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 09:10   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Jeg deler Zols definisjon av hva som er slippers og hva som er flipflops. Jeg har aldri eid slippers og kommer nok ikke til å gjøre det heller, men har haugevis av flipflops. I alt fra plast, til strå, til tøy, noen med tykke såler, tynne såler, høye hæler og med og uten pynt.

Wikipedias definisjon av flipflop
Wikipedias definisjon av slippers

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 09:57   #44
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Når jeg googler "flip flop" får jeg bare opp bilder av slike som jeg kaller flip-flopper;

Vi kalte slike sko kjippkjapper vi

HAr ikke slike, får gnagsår mellom tærne
Har ikke de omtalte Adiads e.l. heller, men har Mary Jane Crocs som jeg elsker

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:02   #45
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Jeg hadde et par som jeg hadde i en 6 års tid eller noe. De var bare så utrolig gode å gå i. Brukte de bare her hjemme da. Men i fjor sa de takk for seg og nå har jeg skaffet meg et par crocs som er utrolig gode å gå i.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:11   #46
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Bruker adidas-slippers og crocs om hverandre. Og bruker de i butikken og på sommerstid. Har faktisk aldri tenkt over at det skal være stygt eller harry. Utrolig hvor mye jeg aldri har tenkt over som stygt eller rart, men som stadig blir disset her inne.

Uten at jeg slutter å bruke de av den grunn.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:24   #47
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Flip - flopper har jeg mange av i alle varianter: sorte, rosa, med paljetter, med skinn m.m. Et par til hvert antrekk

Slippers derimot - NEI! Men det er slettes ikke uvanlig at folk vabber rundt med dem her i området. Med hvite tennissokker inni

Jeg nøyer meg med mine lilla crocs. De brukes hver dag på jobb, og i en radius på 50 m fra huset!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:31   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Ja, har slippers, men finner bare den ene så bruker dem ikke. På jobb bruker jeg crocs.

Slipperser var jo ekstremt populære på 90tallet da.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:43   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Uten at jeg slutter å bruke de av den grunn.

Så flott. Noen må jo vi andre le av.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:03   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Jeg bruker aldri adiletter eller andre kjipp-kjapper. (Vi brukte også dette ordet, Angelique!) Tror jeg kjøpte et billig par i Hellas en gang til bruk på stranda, men ettersom jeg aldri skal på sydentur igjen, skal det ikke gjenta seg. Crocs faller inn under samme kategori, dvs den totalt uaktuelle. Jeg har et par moderate, svarte, litt kjerrringaktige skinntøfler til hjemmebruk, men det er det eneste paret mitt uten hælrem. (Sant å si er det vel nesten det eneste paret uten ankelrem også; jeg er litt ensporet.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:04   #51
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Men hva er det som er så galt med slippers da?

:dumsometbrød:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:05   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men hva er det som er så galt med slippers da?

:dumsometbrød:

For min del er det to ting: det er ekkelt med tær, og det er ekkelt med sko som bare såvidt holder seg på føttene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:06   #53
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men hva er det som er så galt med slippers da?

:dumsometbrød:

Det er stygt. :hjelpsom: Det er sånn som trailerpark-damer bruker.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:41   #54
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Jøss. Mener dere virkelig det dere skriver her? Samtidig som dere syns Crocs er fint?



Jeg har ikke slipperser, men kunne gjerne hatt. Syns ikke de er fine, men syns ikke de er stygge heller. Alt til sitt bruk.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:58   #55
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Jeg har Crocs. Eller Holy Soles som de egentlig heter.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:02   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Nei, slike adidas-greier har jeg ikke.

Har heller ikke hivd meg på crocs-bølgen. Frister ikke med neonfarget plast på beina, jeg blir fort klam. Har prøvd mamma sine crocs, ble forferdelig klam etter en kort stund. Skjønner ikke hvordan noen greier å gå med dem en hel dag. (Mamma har sjokkrosa crocs med dingser på. Hun er også av dem som har dingser hengende på mobilen ... )

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:18   #57
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Når jeg googler "flip flop" får jeg bare opp bilder av slike som jeg kaller flip-flopper;

Skjønner ikke at noen klarer å gå med sånne jeg. Får dritvondt mellom tærne bare av tanken jeg.

Men er nyfrelst Crocsbruker da.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:28   #58
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jøss. Mener dere virkelig det dere skriver her? Samtidig som dere syns Crocs er fint?



Jeg har ikke slipperser, men kunne gjerne hatt. Syns ikke de er fine, men syns ikke de er stygge heller. Alt til sitt bruk.

Jeg syns at crocs er stygge også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:02   #59
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Crocs her å..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:56   #60
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

(Jeg tok forøvrig sisteåret på vgs i Nord-trøndelag, der kom de med slippers og ullsokker på skolen)

...Nydelig...


__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no