Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Impulskontroll?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 19:45   #1
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Impulskontroll?

Gi meg styrke til å fortsette malingsarbeidet.

Jeg er av den typen som bare MÅ gjenomføre noe når jeg først har tenkt tanken. Fikk det plutselig for meg at jeg skulle male rommet til jenten(e) mine. Det var malt i en ganske så fin mørk lilla farge på en vegg og lys lilla på de andre veggene. Jeg visste jeg hadde et spann med CHI stående i kjelleren. Selvfølgelig måtte jeg begynne med dette i går.

Nå har den mørke veggen fått et strøk og jeg er på god vei nedover den ene lyse veggen. Kroppen verker og betennelsen i skuldra roper om fred.

Må vel bare gjøre meg ferdig. Blir sikkert bra til slutt. Helsparkle ene veggen for å legge opp til tapetsering. Hoho! Gleder meg.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 20:20   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Impulskontroll?

Litt misunnelig egentlig. Lykke til med malingsarbeidet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 20:23   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Impulskontroll?

Lykke til! Her er stuen malt (av maler) ett strøk i dag, og nå ser jeg at vi absolutt burde malt taket også. Og det tilsier økonomien at vi må gjøre selv. Og siden mannen nekter, tenkte jeg at jeg skulle gjøre det. Kjøpe gigalaken og legge over alle møblene??

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:38   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Impulskontroll?

Huff da Karamell, da tror jeg nesten jeg hadde latt maleren ta taket og heller malt veggene selv. Jeg burde også ha malt taket på rommet til jentene, blitt skittent på de 4 årene som har gått siden sist de ble malt.

Nå har jeg foresten vært flink, malt 2. strøket på det som allerede var malt. Ser at den mørke veggen trenger et 3. strøk, men de lyse klarer seg med 2.

Når det er gjort er det bare å stuve om på møblene så jeg kommer til resten av veggene.

Det blir da fint til slutt.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 08:26   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Impulskontroll?

Flink du er!

Vi malte stuene i våres, og taket står for tur, men maleren som skulle gjøre det kunne bare da jeg skulle feire rundt år i sommer, så det kan nok ta litt tid

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 08:28   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Impulskontroll?

Jeg bruker forresten gamle strechtlaken over møblene når vi maler. De holder seg på plass.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 10:17   #7
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Impulskontroll?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg bruker forresten gamle strechtlaken over møblene når vi maler. De holder seg på plass.

Lurt, her må jeg flytte på møbler for å i det hele tatt komme til veggene.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:53   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Impulskontroll?

Det går sakt, men sikkert fremover. Har hatt en travel uke, men alle veggene er malt 3 strøk. Det ble veldig bra. Alle lister har også fått to strøk med samme farge. Den ene veggen har jeg helsparklet. Veggen består av smartpanel med perlestaffmønster. La på sparkel i alle "sprekkene" og pusset ned. Nå er veggen slett og venter bare på et strøk tapetlim og passende tapet. Alle vegger og lister er malt i fargen Chi. Vurderer å ta taket et strøk eller to også før jeg legger på tapet.

Tapeten jeg vurderer er denne dra Majvillaen.se.



Det ene fører det andre med seg og jeg har lyst til å male parketten med 3stjerners gulvmaling. Mannen er litt skeptisk, men vi får se om jeg får igjennom viljen min etterhvert

Forøvrig er køyesengen til jentene malt i egghvit. Den ser ikke pen ut mot de hvite veggene. Enten må den males i chi, eller så må jeg ta igjen en av fargene i tapetet. Sengen står plassert mot en hvit vegg, rett overfor veggen som blir tapetsert.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 09:03   #9
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Impulskontroll?

Kommer til å bli dritlekkert. Tapen var bare så fin da..

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 09:16   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Impulskontroll?

Åh, for en vakker tapet!
Jeg sliter med å komme igang. Jeg må male alle tre soverommene i oppeetasjen, men orker ikke TANKEN på å begynne ... Rommene må ryddes til det ugjenkjennelige først, ungene må kaste og gi bort haugevis med leker som de har skremmende mye av (mye ødelagt dritt) og så sliter jeg jo litt med svangerskapskvalme for tiden. Men jeg MÅ gjøre det før babyen kommer så jeg får bare brette opp armene. Hadde vært lettere om jeg ikke var i full jobb, føler jo ikke tiden strekker til. Men ei venninne tilbød seg å hjelpe meg, så da kan vi jo ta en skikkelig jentekveld oppe en dag, spise god mat og male. Blir kjempebra når det er gjort!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no