Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kult eller kjerring?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 00:17   #41
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!



Her er sandalene for meg, utvilsomt!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 00:22   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Fine er dem ikke, men ja, sikkert veldig behagelige! Men slike finnes også i kule varianter. Bl.a. vet jeg at Scholl har laget noen i spreke farger og med stæsj som straks gjør dem litt mindre ....kjedelige.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 00:27   #43
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Var kjerringaktige, ja...!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 11:17   #44
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Veldig ikke fine. Men veninna mi har et par. Lurer på om det var Heidi Klum som hadde designet dem? Noen med gull og sølv på som er faktisk kule- og behagelige. Ta deg en tur der de selger litt fine sko eller en spesialforretning for scholl og birkenstock og du finner garantert en kul utgave.

De Heidi Klum sandalene har jeg Kjempekule og gode å gå i.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 11:20   #45
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Disse kanskje? Heidi Klum by Birkenstock.

Disse var det,ja

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 22:17   #46
data mannen
Ord deler & data akrobat
 
data mannen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 65
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Vurderer et par deilige helsesandaler for sommeren. Må være av typen tråkke rett inni (ikke tåsandal), og jeg har svært god erfaring med Birkenstock fra tidligere.

Jeg vurderer disse her - men... er de litt kjerring?

Sykesøster. say no more

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 07:37   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Vurderer et par deilige helsesandaler for sommeren. Må være av typen tråkke rett inni (ikke tåsandal), og jeg har svært god erfaring med Birkenstock fra tidligere.

Jeg vurderer disse her - men... er de litt kjerring?

Sjekk disse da
Birkenstock det og
Min søs kjøpte seg her en dag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 07:46   #48
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.



Her er sandalene for meg, utvilsomt!

Tøft!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 00:31   #49
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Er det Scholl? I tilfelle er det slike mamma sverger til og sliter ut par etter par av. Så de er nok VEEEELDI gode å gå med. Men for meg blir det litt kjærring...

Men for meg som har vonde knær og føtter, så må komforten ofte komme foran det hippe

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 07:15   #50
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

HER var det en del fine sandaler, som så veldig komfortable ut også.

Dårlig gjort å legge ut slike linker, det blir dyrt for meg.

De to du viser frem her synes jeg var kjedelige, jeg ville heller klikket på linken over her og plukket noe derfra.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:06   #51
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sjekk disse da
Birkenstock det og
Min søs kjøpte seg her en dag.

Dællern Gunnis - søstra di har god smak på fornuftigsko! *ønsker seg* - hvor har hun kjøpt dem, vet du det?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:28   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Dårlig gjort å legge ut slike linker, det blir dyrt for meg.

De to du viser frem her synes jeg var kjedelige, jeg ville heller klikket på linken over her og plukket noe derfra.

Og anti-cellulite skor var noe nytt

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:31   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Dællern Gunnis - søstra di har god smak på fornuftigsko! *ønsker seg* - hvor har hun kjøpt dem, vet du det?

Jepp!
Den nye skobutikken på Hellsenteret på Hell
"Skodilla".
Maasse fint der!

Du får ta en tur, så får vi treffes på en kaffekopp!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:33   #54
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jepp!
Den nye skobutikken på Hellsenteret på Hell
"Skodilla".
Maasse fint der!

Du får ta en tur, så får vi treffes på en kaffekopp!

Det er på stjørdal man finner sko altså! - Men erfaring tilsier det iallefall. Kanskje jeg må ta meg en tur

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:37   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er på stjørdal man finner sko altså! - Men erfaring tilsier det iallefall. Kanskje jeg må ta meg en tur

Jeppers. Er en helt ny skobutikk det der da. På Hellsenteret, som etter noen års dårlig drift, har begynt ta seg opp igjen

Se disse da, som jeg fant på en ny butikk på Stjørdal, "Mia`s" (hvor de har ENORMT mye fint!! )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:39   #56
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Jeg har alltid ønsket å si:
I am from Hell.

Men den har dere sikkert aaaaldri hørt før.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:41   #57
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har alltid ønsket å si:
I am from Hell.

Men den har dere sikkert aaaaldri hørt før.

Mona Grudt sa jo det.. noe som forøvrig IKKE er sant
Men hørtes jo bra ut

Jeg bor ca 10 min unna Hell da. Oppi ei bygd
Blir stjålet noen Hell-skilt gjennom året ja Og står alltid turister og tar bilder

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:48   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeppers. Er en helt ny skobutikk det der da. På Hellsenteret, som etter noen års dårlig drift, har begynt ta seg opp igjen

Se disse da, som jeg fant på en ny butikk på Stjørdal, "Mia`s" (hvor de har ENORMT mye fint!! )

ÅÅÅ, Gunnis, du må ikke legge ut bilder av sko til meg! - Jeg blir jo helt forstyrret av å tenke at så mange fine sko ligger og venter på meg på Stjørdal! - Hvordan er prisnivået på butikkene da?

Hellsenteret er for meg stoppestedet på vei til Frosta - for å kjøpe slush med colasmak. (gammelonkelen min vant forøvrig konkuransen om å navngi hellsenteret - sammen med 4 andre vel og merke)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:53   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ÅÅÅ, Gunnis, du må ikke legge ut bilder av sko til meg! - Jeg blir jo helt forstyrret av å tenke at så mange fine sko ligger og venter på meg på Stjørdal! - Hvordan er prisnivået på butikkene da?

Hellsenteret er for meg stoppestedet på vei til Frosta - for å kjøpe slush med colasmak. (gammelonkelen min vant forøvrig konkuransen om å navngi hellsenteret - sammen med 4 andre vel og merke)

Varierer, men begge de skoene jeg har lagt ut her ligger rundt 8-900 kr.

Men på den Mia`s (som er ny oppi gata - lite senter der og nå) er det veldig varieret prisnivå på klær, sko og ting/tang. Jeg kjøpte den brune penkjolen min til jul der, den kosta 250 kr, kåpa (som jeg nå solgte til Nooria) kosta 750. Men så har du også klær som koster det dobbelte.
Veldig kjekt.

Men vet flere og flere fra Trondheim kommer til Stjørdal på shopping faktisk

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:57   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

De var griselekre! Jeg fant hjemmesiden: www.wonders.com (Ser ikke denne modellen der, riktig nok.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no