Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kult eller kjerring?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 20:34   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Disse kanskje? Heidi Klum by Birkenstock.

Takke meg til! Med fare for å starte en ny Ari-diskusjon om underkjente multikunstnere: Sjelden har vel uttrykket "skomaker, bli ved din lest" vært mer passende.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:39   #22
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Her er ett av mine par:



Hjemmesandalene er ikke kule, men akk så komfortable. Jeg går til og med så
langt at jeg bruker dem med hjemmestrikkede sokker inni. Skikkelig 70-tall. Har vært hekta på Birkenstock siden jeg var gravid med ham som nå snart blir 11.

Og så har jeg disse, de brukes blant folk, mest til bukser:


Gullsandalene finner jeg ikke bilde av. Men det er tre smale gullremmer foran, med strass hele veien.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:11   #23
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Jeg stemmer kjerring. Imiderdig så jeg nettopp i et blad nylig reklame for tilsvanrende helsesandaler med perler og litt mer farger. Fikk ikke noe inntrykk, egentlig, men det så noe sprekere ut.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:11   #24
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Kjerring

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:13   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Har du sett på softwalk sandalene? De er behagelige og ganske fine.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:15   #26
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Akkurat de der synes jeg også var kjedelige, men Birckenstok har jo noen som er litt festligere enn de der. Jeg kjøpte to par under svangerskapet i fjor, bodde i dem fra mai til september.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:21   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takke meg til! Med fare for å starte en ny Ari-diskusjon om underkjente multikunstnere: Sjelden har vel uttrykket "skomaker, bli ved din lest" vært mer passende.

Ikke akkurat min stil heller, for å si det sånn. Men tror faktisk jeg hadde valgt disse fremfor de første alternativene i tråden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:22   #28
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Scholl har noen jeg synes er fine , diverse perler på.
(finere i virkeligheten)

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:24   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Syntes de var veldig damete (kjerring) men hjemme bryr jeg meg ike stort om hvordan inneskoene ser ut, så lenge de er gode å gå i.
De skal heller ikke skli på gulvet når jeg feks vasker.

Elsker mine nye Mary Jane Crocs
Helt skjønne å gå med

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:37   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Kjerring. Jeg har sånne som jeg bruker inne når jeg ikke har besøk.

allium - de første der var kjempefine! Hvor får man kjøpt sånne?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:44   #31
Adelheid
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 11
Adelheid har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Jeg har ivertfall 2 par slike, og det er verdens beste sko/sandaler

Jeg har hatt flere, men de er helt utslitt

Men om du undersøker litt, vil du se at birkenstock har sandaler i alle farger, mønster og utformelser du kan tenke deg.

Jeg pleier å kjøpe meg nye i tyskland, for de har ett vannvittig utvalg der, skal kjøpe til snuppa mi nå i sommer, barnesandalene er jo så søte

Adelheid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:49   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Anbefaler Crocs Cleo sandaler, mist like gode som Birkenstock!
http://www.taylorshoes.com/crocscleo.htm

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:50   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Jeg syns det kommer veldig an på hva slags stil du har ellers.

Men må du ha de ensfargede sorte/mørkebrune da? Birckenstock har jo så mye kult. Fant ikke så mye forskjellig på hjemmesiden deres, men butikken i Oslo har hatt masse forskjellige mønstre, motiver, blomster osv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:55   #34
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

:urk:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:55   #35
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Anbefaler Crocs Cleo sandaler, mist like gode som Birkenstock!
http://www.taylorshoes.com/crocscleo.htm

Hadde de bare fått inn min størrelse så
Visste ikke når de fikk inn heller...

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:17   #36
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Glitter sa det eg tenkte. Det er ikkje kjerring før resten av deg er det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:38   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Jeg får "Husvask-vibber" av skoene - men jeg vet de er behagelige da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:58   #38
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Synes de verken er kule eller kjerring... Vet ikke hva jeg skal kalle de, men pene synes jeg ikke de er! Men i farger derimot, så begynner det å ligne noe.

Crocsene mine er ikke fagre de heller, men de er utrolige å gå med - så da får det heller være med utseendet (bruker de dog bare hjemme)

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 23:17   #39
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

allium - de første der var kjempefine! Hvor får man kjøpt sånne?

Birkenstock-butikken i Bogstadveien. Ifjor sommer, på salg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 00:07   #40
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult eller kjerring?!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Disse kanskje? Heidi Klum by Birkenstock.

Åh.... der er de jo! Jeg har nemlig disse. Bruker dem på jobb!

Kjerring er de ikke. Bare hårreisende dyre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no