Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-07, 11:30   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Jeg har funnet en kjempefin tunika i sommerbrosjyren til Match som vi fikk i posten i går (og masse annet fint også), men denne turkise tunikaen fra VaVite er de utsolgt for på lager allerede før brosjyren kom ut. Noen andre kjeder som fører merket VaVite? Kanskje Vivikes? Vet ikke om det er en landsdekkende kjede?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 17:43   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Voice of Europe har klær fra VaVite.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 21:46   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Skal innom en Match butikk her i dalen i morgen. Kan sjekke om de har den hvis du vil, hvilken størrelse?

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 21:49   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Skal innom en Match butikk her i dalen i morgen. Kan sjekke om de har den hvis du vil, hvilken størrelse?

Må nok ha str. S. Tusen takk om du sjekker. Jeg tror de skjønner om du bare spør etter den turkise tunikan som står i kampanjekatalogen som har kommet nå. Men det er vel tvilsomt. Butikken her i byen påstår de har ringt landet rundt, men kanskje ikke din butikk. Kan jo håpe.

Voice of Europe har jeg sjekket ut i dag, men de har tydeligvis ikke tatt inn den tunikaen. Bare Match Women.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 22:01   #5
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Må nok ha str. S. Tusen takk om du sjekker. Jeg tror de skjønner om du bare spør etter den turkise tunikan som står i kampanjekatalogen som har kommet nå. Men det er vel tvilsomt. Butikken her i byen påstår de har ringt landet rundt, men kanskje ikke din butikk. Kan jo håpe.

Voice of Europe har jeg sjekket ut i dag, men de har tydeligvis ikke tatt inn den tunikaen. Bare Match Women.

Da skal jeg sjekke, bor i Hallingdal så ikke sikkert de har sjekket her . De driver også Match i nabokommunen så får de til å ringe dit også. Kjøper hvis de har. Sender deg en mld når jeg har sjekket, blir på formiddagen en gang tenker jeg

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 22:05   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Ingers på torvet fører Va Vite.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 22:32   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Ingers på torvet fører Va Vite.

Der har jeg ikke sjekket. Takk for tips. Skal sjekke i morgen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 10:57   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Da har jeg handlet til deg Elisabet
Sender du meg adressen din så sender jeg den så fort som mulig

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 14:16   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen andre enn Match som fører merket VaVite?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Da har jeg handlet til deg Elisabet
Sender du meg adressen din så sender jeg den så fort som mulig

Tusen takk Zip. Du er vel grei. Overfører penger nå, men siden det er etter 12 så blir de sikkert ikke overført før i morgen. Gleder meg til post snart.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no