Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lure løsninger i huset

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 17:04   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Og godt med benkeplass på kjøkkenet er et must.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:48   #42
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Jeg tror jeg har sett en gang en dings med stikkontakter som dyttes ned i kjøkkenbenken når kontaktene ikke er i bruk. En sånn hist og her på kjøkkenet i nærheten av vannkoker, kaffetrakter, mixmaster, brødrister og andre gadgeter er lurt tenker jeg. (Lever med orginalt kjøkken fra 60-tallet og har dermed ikke greie på sånt - egentlig).

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:49   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Jeg tror jeg har sett en gang en dings med stikkontakter som dyttes ned i kjøkkenbenken når kontaktene ikke er i bruk. En sånn hist og her på kjøkkenet i nærheten av vannkoker, kaffetrakter, mixmaster, brødrister og andre gadgeter er lurt tenker jeg. (Lever med orginalt kjøkken fra 60-tallet og har dermed ikke greie på sånt - egentlig).

Sånn ville elektrikeren innstallere hos oss, men vi hadde heldigvis ikke plass (må jo tenke på hva som er under benken også). For noe grelle UFO-lignende greier. Nei, takke meg til stikk i lysarmaturen oppe under veggskapene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:50   #44
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Sånn: El-søyle.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:57   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Sånn: El-søyle.

Det var en sånn en ja. Jeg synes den er så stygg. Men klart, den er sikkert praktisk (sånn rent bortsette fra ved rengjøring innbiller jeg meg).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 18:18   #46
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det var en sånn en ja. Jeg synes den er så stygg. Men klart, den er sikkert praktisk (sånn rent bortsette fra ved rengjøring innbiller jeg meg).

Spesielt pen er jeg enig med deg at den ikke er, men den skal jo i all hovedsak skjules da. Bare poppes opp når noe skal ha strøm. Derfor synes jeg den er smart. Men jeg ser jo også poenget ditt med at det jo må være plass til den når den er skjult.
Men her har du jo det supre med sånne tråder - en får jo fordeler og ulemper og kan veie de opp mot hverandre.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 19:25   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Nok stikkontakter. Minst dobbelt så mange som man tror, så slipper man sånne dumme løsskinner.

Kjøkkeninnredning på vaskerommet, veldig greit med en god benk å brette på.

En ting jeg _skal_ ha neste gang jeg får sjansen til å planlegge no, er et klesrom/kleslager i tilknytning til vaskerommet. Og sjakt fra badet til vaskerommet. Minimere bæring av klær er veldig lurt for meg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 19:31   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

En bod/rom i tilknytning til kjøkkenet er kjempelurt. Kan ha papir og plast her og tørrvarer. Kan jo også være vaskerom.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 10:05   #49
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Frilja, her.

Takk for gode tips!

Lurt! Det skal definitivt følges opp!

Masse gode sommertips!

Ja, dette med badeløsninger tenker jeg litt på. Vi må prøve å planlegge for to tenåringsjenter som skal stelle seg samtidig, så minst to bad er sikkert lurt. Et stort bad oppe sammen med soverommene, samt et gjestetoalett i hovedetasjen var den opprinnelige planen. Men da vi begynte å tenke på disse jentene våre, tenkte vi at vi kanskje skulle sette inn et dusjkabinett også på toalettet nede.

I tillegg har vi i dag plass til vårt undertøy samt jentenes basisklær på badet, og det er utrolig deilig når vi gjør morgenstellet. Men hvor skal vi ha resten av klærne? Et eget rom til garderober? Et lite walk-in-closet til hvert soverom? Jeg ville ikke ha klesskapene på soverommene, tror jeg. Kanskje i en gang mellom soverommene?

Vi tenker å ha et hovedsoverom med en gigaseng med plass til hele familien (slik vi har nå ), et felles soverom til jentene, et lekerom og et gjesterom/kontor.

Jeg har alltid ønsket meg garderobe med plass til alle klærne + sengeklær, håndduker osv. rett i nærheten av vaskerommet. Tenk å slippe å springe rundt hele huset med alle stablene med klær Undertøy og sokker har vi i skuffer på badet. Lurt med 2 bad når man har tenåringer - de har en tendens til å ha det veldig travelt om morgenen, kan være sure og de bruker laaaang tid!

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 13:34   #50
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Vi er også fornøyd med at vi har stikk inne i skap. På badet har vi stikkontakt til elektrisk tannbørste og hårføner inne i skapet (slik at de alltid er tilkoblet). På kjøkkenet står vannkoker og brødrister i kontakten inne i et sjalusiskap som går fra benkeplate til tak og de skyves bare ut på kjøkkenbenken når de er i bruk (og dyttes inn igjen etter bruk - voilá - ryddig kjøkkenbenk).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 14:09   #51
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Alle soverom til familien i samme etasje er noe jeg liker godt med huset vårt. Gjesterommet er i en annen etasje, men det gjør ikke noe.

Jeg for min del syns det er genialt at vi IKKE har soverom i samme etasje... Vi...æh...lager av og til litt "lyd" på soverommet...æh...og da er det veldig greit at det ikke ligger vegg-i-vegg med soverommet til tenåringen...

Var forresten på visning på et hus, som hadde en super "vippe-opp-kjøkkenplate" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) inni et av kjøkkenskapene. På denne stod kjøkkenmaskinen fiks ferdig. Bare åpne skapet, vippe opp plata med kjøkkenmaskinen på, og sette kontakten i, og FERDIG! Og ikke minst var det like lett å vippe den tilbake igjen etter bruk )

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 14:19   #52
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Eni, her.


Var forresten på visning på et hus, som hadde en super "vippe-opp-kjøkkenplate" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) inni et av kjøkkenskapene. På denne stod kjøkkenmaskinen fiks ferdig. Bare åpne skapet, vippe opp plata med kjøkkenmaskinen på, og sette kontakten i, og FERDIG! Og ikke minst var det like lett å vippe den tilbake igjen etter bruk )

Sånn har vi - absolutt genialt. Den var der når vi flytta inn, så usikker på hvor den kom fra (kan sikkert finne ut fra tidligere beboere).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 18:45   #53
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Mamma har slikt mikserskap på kjøkkenet (den er dog ferdig tilkoblet strøm inni skapet) det er et spesialskap som enkelte kjøkkenleverandører tilbyr

Slikt ønsker jeg meg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 19:55   #54
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Jeg har hørt om noen som hadde bad og vaskerom ved siden av hverandre, men at rommet var delt av med sjakt/skittentøyluke fra bad til vaskerom og at resten av veggen bestod av flere klesskap med dører på både vaskeromsiden og badsiden. Da ble tøyet kastet rett fra badet, inn på vaskerommet gjennom luken, vasket, tørket og brettet på vaskerommet og deretter la de tøyet inn i skapet igjen. Utrolig snedig løsning.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 20:41   #55
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Eg ønsker meg skittentøyssjakt frå badet og ned på vaskerommet. Egentlig ikkje noko problem å laga da, siden badet er rett over vaskerommet. Bare at då må den vera ved siden av badekaret, og eg ser for meg litervis med vatn på vaskerommet når ungane bader. Og ein våt 5- åring som garantert kommer til å prøva å komma seg gjennom luka.

Eg har bod på kjøkkenet. Elsker boden min. Den er smikkfull av hyller, og der har eg alt av tørrvarer, kjølebager, bakeutstyr, tomme syltetøyglass, plastposer, førstehjelpsaker, godteri, vin, ein del vaskesaker, tørrmoppen, feiebrett, kakebokser, lyspærer, sterinlys... Før jul hamstrer eg 10 pk mjøl og sukker, og har god plass til ein bruskasse.
Og perler, kitt og malesaker til ungane.

No holder eg på å få kjøkkeninnredning på vaskerommet, dvs. mangler kun ny benkeplata. Og så skal da opp hyller oppe under taket til sesongklær, og hyller til arbeidsklær til mannen. Og eit takmontert tørkestativ over fryseboksen.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:29   #56
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg har hørt om noen som hadde bad og vaskerom ved siden av hverandre, men at rommet var delt av med sjakt/skittentøyluke fra bad til vaskerom og at resten av veggen bestod av flere klesskap med dører på både vaskeromsiden og badsiden. Da ble tøyet kastet rett fra badet, inn på vaskerommet gjennom luken, vasket, tørket og brettet på vaskerommet og deretter la de tøyet inn i skapet igjen. Utrolig snedig løsning.

Det tror jeg må være det lureste jeg har hørt!!
(håper vi noen gang får sjansen til å bygge vårt eget hus, for DENNE løsninga likte jeg veldig godt!!)

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:09   #57
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Søsteren min har åpning i benkeplaten med lokk på,og under henger det en stor søppelpose. Veldig greit når man tørker av kjøkkenbenken og skal hive matrester etter middagslaging.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:36   #58
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

ååå så mange lure ting. Vi skal snart gjøre om deler av huset så her må jeg følge med

Vi har matkvern og er veldig fornøyd med det.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:44   #59
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

ååå så mange lure ting. Vi skal snart gjøre om deler av huset så her må jeg følge med

Vi har matkvern og er veldig fornøyd med det.

matkvern i vasken? Det er ikke alle kommuner som tillater dette.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:18   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Vi har akkurat flytta inn i vårt nyrenoverte hus og jeg må si jeg er veldig fornøyd med garderobeløsningen vi valgte på soverommet. Soverommet måler kun 2.8m x 3.9m med dør på den ene kortveggen og vindu på den andre. Vi grublet fælt på hvordan vi kunne få mest mulig garderobeplass på den lille plassen og endte med å lage en garderobe over senga-løsning. Da har vi fått hvert vårt 100 cm garderobeskap på hver side av sengen som går helt opp til taket og 3 veggskap over sengen som måler 60 cm i bredde hver. Det er både pent og rommer utrolig mye mer enn alternativet som var å lage en 160cm bred skyvedørsgarderobe på veggen ved siden av døra. Kan ta bilde hvis noen vil se?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no