Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-19, 23:37   #41
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Det er denne jeg har forelsket meg i.. men selv med 30 % denne uka er den ganske langt over budsjett.

Den er like god å sitte i som den er fin?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er veldig glad i våre fra Bolia, men de er tøysete dyre hvis du ikke får dem på salg. Vi fikk halv pris på januarsalget i år, just sayin’.



Denne gir god støtte i ryggen, kan lenes bakover og jeg kan trekke bena opp i den. Vi har fotskammel også. Mannen trekker ikke opp bena, kan man trygt si.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 23:58   #42
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Og takk for alle gode tips og bilder!

Strandmon er absolutt et alternativ. Vi har ikke en ledig krok eller veggplass til eventuell ny lenestol, så derfor kunne jeg tenke meg noe litt nett, men jeg er ikke sikker på om jeg får til det


Sist redigert av Timar : 30-11-19 kl 10:45.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-19, 08:12   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Jeg har Strandmon (ørelappstol)og elsker den.
Hadde en grå og gul som ble stående igjen i skilsmissehuset.
Og kjente at jeg måtte ha en slik stol, så nå har jeg en grønn.
Jeg syns det er godt å sittesove i disse. Jeg er 1.81 høy.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-19, 10:01   #44
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Strandmoen.
Vi har tog en puff, behøver ikke puffen men fy søren så digg den er å sitte i, sove i, strikke i, krype oppi med pledd.....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-19, 11:14   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe lenestol - hva ser jeg etter?

Timar: ja, den er helt perfekt til både meg (166) og mannen (175), og våre høyere venner har også lovprist den. Jeg hadde ventet til (slutten av) januar. De fortalte oss faktisk da vi var der at den kom til å komme med god rabatt, og ringte oss da salget kom. Det er bra service!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no