Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Se resultatene: Hvilke venner har du mest kontakt med i dag?
De fra ungdomsskolen 38 28,79%
De fra videregpende 43 32,58%
Like mange fra hver skole 17 12,88%
Jeg har ikke kontakt med noen 34 25,76%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-19, 11:56   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

Jeg ha’kke flytta, jeg har rømt. Svært lite kontakt med noen i det hele tatt fra mine første tjue år.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 16:00   #62
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

De fleste jeg omgås er fra etter vgs, via studier, nabolag eller jobb. Min beste venn er fra barneskolen. Så jeg svarte da at jeg hadde flest fra ungdomsskolen. Tror ikke jeg omgås noen som kun er fra vgs..?

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 23:39   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

Jeg skrev fra VGs - men det stemmer egentlig ikke. Jeg har en kjerne fra ungdomsskolen som hver har bidratt med nye eksemplarer av fine folk inn i gjengen. Jeg er ganske dårlig på å holde vennskap nært - er litt sånn at jeg liker alle uten å møte de så hyppig.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 11:17   #64
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

To av mine nærmeste venninner møtte jeg på videregående. Har minimalt med kontakt med de fra ungdomsskolen selv om jeg bor på samme sted. Sier hei på butikken og bussen. Har flest venner gjennom idrett og venners venner som har dukket opp senere.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-19, 17:26   #65
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

Kun kontakt med en barndomsvenninne.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no