Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargehjelp på soverom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-20, 13:22   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fargehjelp på soverom

Vi har et lite soverom vi skal pusse opp litt. Det er såpass lite at det stort sett har plass til seng, et par nattbord og en kommode.

Jeg har litt lyst på en mørk farge, nå er det hvitt og kjedelig. Det er panel på veggene, hvis det har noe å si. Tak og karmer skal fortsette å være klassisk hvit.

Jeg ELSKER deco blue, men føler jeg har brukt den litt mye, så kanskje jeg skal prøve noe annet.

Jeg har sett på Oslo (er den for petroleumfarget?) og Statement Blue (blir den for mye bondeblå?). Noen som har erfaring? Andre farger dere kan anbefale?

Vi har kjøpt ny seng i mørk grå. Gardiner kan vi bytte ut, så det spiller ingen rolle. Tips?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no