Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-12, 21:39   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Er det noen som kunne tryllet fram det for meg?

Jeg skulle gjerne sammenlignet den med Kalkgrå (2903-Y30R) og forsåvidt også fått plassert den ift 2005-Y (som jeg kjenner fra før) og 2005-Y20R som kanskje er mer aktuell siden rødfargen visstnok "demper" gråfargens tendens til å ta farge fra omgivelsene litt.

Andre fine gråfarger?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:45   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

2203-Y13R er Ascot.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:49   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

2203-Y13R er Ascot.

Vi har forresten akkurat malt kjøkkenet i Hvit lin, 1902-Y42R, som er en del rødere, men den er deilig.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:50   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Å supert, takk!

Så Kalkgrå - 2903-Y30R
gråfarge jeg har brukt før: 2005-Y
anbefalt gråfarge: 2005-Y20R
Ascot 2203-Y13R

Hm, Ascot er litt mindre rød og litt lysere enn Kalkgrå? Og litt og litt mindre rød enn den gråfargen jeg har fått meg anbefalt Jeg tror rett og slett jeg må på fargehandelen og se på fargeprøver

Er det noen som har vurdert disse opp mot hverandre før?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:51   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Vi har forresten akkurat malt kjøkkenet i Hvit lin, 1902-Y42R, som er en del rødere, men den er deilig.

Så den blir enda litt lysere igjen, og litt rødere?
Skal ta med den i betraktningen også!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:58   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Jeg har malt soverommet mitt i Pere (Butinox), og synes det ble veldig fint.

S1005-R80B

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 21:59   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

...men den er ganske lys?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:02   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Den er ganske lys, ja. Jeg har bilde av den på fjesboka mi. Men den ser ikke hvit ut, man ser veldig godt at den er grå ved siden av noe hvitt.

Dørene her er malt i Perle.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:03   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Å supert, takk!

Så Kalkgrå - 2903-Y30R
gråfarge jeg har brukt før: 2005-Y
anbefalt gråfarge: 2005-Y20R
Ascot 2203-Y13R

Hm, Ascot er litt mindre rød og litt lysere enn Kalkgrå? Og litt og litt mindre rød enn den gråfargen jeg har fått meg anbefalt Jeg tror rett og slett jeg må på fargehandelen og se på fargeprøver

Er det noen som har vurdert disse opp mot hverandre før?

Smart å vurdere fargeprøver. Mener Flugger fortsatt bare tar 20,- for en prøveboks - da kan du jo male på veggen du har i tankene?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no