Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi pusser opp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 08:15   #41
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi pusser opp

Så fint det blir! Dere har gjort en kjempejobb!

Jeg tror kanskje turkise gardiner ville kræsjet litt.. Hva med limegrønt? Det er jo fint både til lilla og blått, så hvis fargen på veggen er mellom de to, så synes jeg det høres fint ut. Eller rett og slett bare hvite, siden listene er hvite..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 18:30   #42
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi pusser opp

Det er Lillebrors rom som er blålilla og der passer de gamle gardinene.

Storebrors rom er sjøgrønt og jeg tror de turkise gardinene vil kræsje helt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 01:46   #43
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi pusser opp

Vi hadde bestemt oss for Siljan furugulv på barnerommene og mannen min dro avgårde for å bestille.

Gulvet er bestillingsvare siden produsenten ikke har utsalg på Vestlandet og frakten kommer på 1600-1700 kr! Da blir det plutselig veldig dyr kvm-pris.

Æsj å. Jeg som hadde så lyst på den gulvtypen siden den er Svanemerket. Jeg ble så skuffet da jeg hørte fraktprisen. Nå må vi finne et annet merke som finnes i Bergen.

(Jeg har foreslått for foreldrene mine og søsteren min at de kan kjøre gulvet hit for meg, men de har ikke lyst til det- spesielt ikke nå om vinteren. Hjalp ikke at jeg sa at Filefjell (nesten) alltid er åpen. )

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 11:40   #44
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi pusser opp

Litt av noen overaskelser underveis!

Og for noen kjipe foreldre og søster du har, som ikke kommer kjørende med gulv til deg!

Ser ut til at det blir kjempefint!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no