Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Sjokoladepålegg til barn

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 22:58   #61
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi har støtt og stadig nugatti i huset, men Poden spør aldri om å få det, så det er ikke noe problem. Han er ikke overdrevet glad i sjokolade, slik som meg.
Før han var gammel nok til å spørre om søtsaker fikk han det omtrent aldri.
Men dette hadde ikke vært en kamp jeg hadde valgt å ta med barnefaren om det var mange andre ting vi også var uenige om.


Det er jeg enig i. Man må velge sine kamper.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 22:58   #62
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har aldri hatt sjokoladepålegg i hus. Poden er veldig glad i mange sunne pålegg, så jeg har ikke sett vitsen i å gi ham smaken på et usunt. Han har smakt sjokoladepålegg i barnehagen og hos andre.

Jeg hadde faktisk blitt litt irritert om ungene mine fikk servert det i barnehagen. Ganske unødvendig egentlig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 22:59   #63
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men det er jo vi voksne som må regulere dette? Gutta mine har i allefall innfunnet seg med at sjokoladepålegg hører til fortrinnsvis på lørdager på lik linje med godterier og evt brus. Det betyr ikke at vi aldri bryter den regelen, men vi er ganske strenge på dette. Gutta ville selvfølgelig hatt det hele tiden om de fikk bestemme, men det får de jo ikke.

Selvfølgelig er det vi voksne som må regulere dette. Jeg har valgt å regulere det med å ikke introdusere nugatti og nå er han såpass stor at han faktisk skjønner selv at det ikke er det smarteste å spise på brødskiven. Nå skal det og sies at jeg ventet veldig lenge med å introdusere brus, med det resultat at han i en alder av 7 år heller ikke liker dette. Det er ikke det største problemet annet enn når man er på bilferie i Europa og enkelte fornøyelsesparker ikke har annet enn brus å drikke.... Jeg mener ikke at det er galt å gi større barn nugatti i ny og ne om de ber om det så lenge det ikke er det eneste de spiser på skiva, men dette er liksom sånn jeg har valgt å gjøre det. Det funker.

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Nå spør jeg kanskje dumt, men forkortelsen PK har jeg ikke vært borti før. Noen som er villig til å opplyse en uvitende stakkar?

Politisk Korrekt.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 22:59   #64
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Jeg er velsignet med ei jente som ELSKER makrell i tomat, leverpostei, laks, magerost og andre flotte pålegg. Nr. 1 er ikke fullt så begeistret, så hun får prim og syltetøy i helgene når vi koser oss litt ekstra. Sjokoladepålegg virker dermed overflødig.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:00   #65
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg hadde faktisk blitt litt irritert om ungene mine fikk servert det i barnehagen. Ganske unødvendig egentlig.

Litt irritert? Jeg tror faktisk jeg hadde klikket ganske så solid.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:00   #66
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men dette hadde ikke vært en kamp jeg hadde valgt å ta med barnefaren om det var mange andre ting vi også var uenige om.

Dette var faktisk et konkret råd vi fikk under mekling; For all del, ikkje begynn krangle om ungane får nugatti på skiva hos den eine.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:02   #67
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Jeg har det ikke i hus, for jeg er så glad i Nugatti selv...

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:04   #68
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er langt fra hysterisk eller PK når det kommer til mat, men jeg vokste selv opp med nugatti på absolutt alle brødskivene og det er ikke en vei jeg ønsker for mitt barn. Han får i seg nok sukker og vil helst ha på leverpostei eller brunost. Og jeg spør han alltid hva han vil ha på.

Strengt tatt er det ikke lite sukker i brunost heller. Men jeg foretrekker også at ungene spiser det fremfor sjokoladepålegg. Alt avhenger av mengde egentlig, men det gjør det uansett. Nå for tiden vil storebror helst ha bare smør på ALLE skivene (evt syltetøy), og det får han ikke, han må velge noe annet pålegg innimellom.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:05   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg hadde faktisk blitt litt irritert om ungene mine fikk servert det i barnehagen. Ganske unødvendig egentlig.

Det hadde ikke jeg likt heller. Det er ikke mye jeg reagerer på i bhg, men nugatti kan de spare seg for. Heldigvis har ikke det vært en problemstilling.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:05   #70
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg hadde faktisk blitt litt irritert om ungene mine fikk servert det i barnehagen. Ganske unødvendig egentlig.

Tell me about it. Han hadde faktisk ikke smakt sjokoladepålegg eller noe som lignet før han fikk det i barnehagen. Men de har ikke servert sjokoladepåleg siden, til deres forsvar.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:05   #71
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men dette hadde ikke vært en kamp jeg hadde valgt å ta med barnefaren om det var mange andre ting vi også var uenige om.

Neida, det er nok langt viktigere ting å diskutere med han om, som at det faktisk er langt sikrere å sitte bakovervendt i bilen og at han ikke kan snu henne bare fordi det er mer praktisk for han, men jeg ville vel egentlig bare se hvor vanlig det faktisk er, spesielt til så små. Så vil jeg nok gjerne ymte frempå hva jeg synes om kostholdet der hjemme, men jeg gjør det nok ikke til en kamp så dette blir nok evnt en av de mange kamelene jeg med tiden må svelge...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:13   #72
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Strengt tatt er det ikke lite sukker i brunost heller. Men jeg foretrekker også at ungene spiser det fremfor sjokoladepålegg. Alt avhenger av mengde egentlig, men det gjør det uansett. Nå for tiden vil storebror helst ha bare smør på ALLE skivene (evt syltetøy), og det får han ikke, han må velge noe annet pålegg innimellom.

Jeg vet og det viser litt at jeg er ikke fullstendig nazi. Men så er det en del andre ok ting i brunosten også da. Sånn at det ikke blir rent sukker sånn som nugatti strengt tatt er. For å si det sånn: Jeg gir han heller en skive med makrell i tomat og en liten melkesjokolade etterpå (Ikke at jeg gjør det, men ungen har et rimelig laid-back foholf til godteri sånn sett.) Sjokolade bruker vi rett og slett ikke som pålegg. For å stave det på enklest mulig måte.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:13   #73
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Våre på 2 og 3 har aldri smakt det og det har ikke slått meg å introdusere det før de ber om det selv heller. Vi voksne spiser det heller ikke (og det er ikke fordi vi er så utrolig sunne egentlig altså). Om/når de ber om det selv kommer vi til å ha en sånn helgeregel om det ja. Her går det ofte tregt med brødspising i perioder, men jeg introduserer ikke sjokopålegg for det altså. Siden mine elsker sjokolade begge to, hadde jeg lagd meg en masse kamper for å få dem til å spise vanlig sunt pålegg igjen (for tida er det kaviar som er favoritten hos begge, og det passer meg bra!).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:14   #74
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg vet og det viser litt at jeg er ikke fullstendig nazi. Men så er det en del andre ok ting i brunosten også da. Sånn at det ikke blir rent sukker sånn som nugatti strengt tatt er. For å si det sånn: Jeg gir han heller en skive med makrell i tomat og en liten melkesjokolade etterpå (Ikke at jeg gjør det, men ungen har et rimelig laid-back foholf til godteri sånn sett.) Sjokolade bruker vi rett og slett ikke som pålegg. For å stave det på enklest mulig måte.

Jeg er helt enig med deg, det var mest ift koblingen til akkurat sukkermengde jeg kommenterte det.

Jeg elsker forøvrig sjokolade forøvrig, men sjokoladepålegg er bare usannsynlig vondt og helt feil. Så at man elsker sjokolade betyr ikke at man vil elske det på brødet altså.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:14   #75
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Hender vi kjøper en boks Hapå.
Prim kan de alltid få og honning om de vil.
Nugatti er det besteforeldreene som står for.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:15   #76
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er helt enig med deg, det var mest ift koblingen til akkurat sukkermengde jeg kommenterte det.

Jeg elsker forøvrig sjokolade forøvrig, men sjokoladepålegg er bare usannsynlig vondt og helt feil. Så at man elsker sjokolade betyr ikke at man vil elske det på brødet altså.

Jeg ventet faktisk på den fra en eller annen da jeg skrev det.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:19   #77
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Vi har det innimellom typisk i helger innimellom og i ferier.
Ungene får det ikke hver dag og de må spise en skive/rundstykke med noe annet først.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 04:34   #78
Lynett
Aktiv
 
Lynett sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 128
Lynett har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Sikkert vanlig, men vi har det ikke i hus!

Kansje når han en dag spørr om det, enn så lenge klarer han seg fint uten!

__________________
Gutteplutten født 08
Lillerusket ventes Oktober 2010..
Lynett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 06:11   #79
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Vi har det ikke i hus. Eldstemann liker det ikke, minsten har ikke smakt det,og det finnes så mye bra pålegg at jeg ser ikke nødvendigheten av å spise lørdagsgodt på skiva.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 08:56   #80
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladepålegg til barn

Vi pleier å ha et eller annet sjokoladepålegg i hus. LilleVenn spiser en skive med sjokoladepålegg kanskje to ganger i måneden. Hun spør sjelden etter det.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no