Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

20-årsjubileum

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-13, 10:40   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

20-årsjubileum

Om to uker er det 20 år siden mannen og jeg ble kjærester. Vi hadde 10 års bryllupsdag i fjor, det ble forbigått i relativ stillhet (kun en bukett blomster og god middag hjemme med alle ungene)
Jeg er ganske så blakk, men har lyst til å gjøre bittelitt mer utav det i år. Hva foreslår dere ?
Reise bort utgår, det er midt i uka og han har da kommet hjem fra en lengre utenlandstur tre dager før.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 11:03   #2
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Klarer du å få plassert bort barna? Jeg ville - om budsjettet tillater det - spist et godt måltid ute. Om ikke: et godt måltid hjemme? Enkelt, hyggelig, og det er i alle fall ikke noe vi prioriterer i særlig stor grad.
Gratulerer!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 23:39   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Barnepike har jeg, hun stiller sikkert opp et par timer. Kanskje en tur på restaurant hadde vært noe. Noen år siden sist vi har vært ute her i byen faktisk. Vi trenger jo ikke gå på gourmetrestaurant.
Overraske han skal jeg i alle fall ikke, det vet jeg.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:13   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.468
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Siden du har barnevakt ville jeg da bestilt bord et eller annet sted, trenger ikke være dyrt, og kommet til dekket bord. Det er alltid deilig og dere trenger det sikkert! Gratulerer!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 08:49   #5
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Så hyggelig! Gratulerer. Er jo koselig å spise ute selv om det ikke er på fancy restaurant. Er det super mat man er ute etter så får man utrolig mye deilige råvarer og god vin for det det koster for et middelsmåltid ute.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 08:52   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Barnevakt og ut å spise høres veldig hyggelig ut. Og det er jo litt annet enn å lage god mat hjemme, da må man jo ta oppvasken selv.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 09:00   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Vi ha 15-års jubileum om noen dager, og vi kommer til å gå ut og spise på den første restauranten vi var på sammen på første date. Ja, den finnes fortsatt!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 09:00   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 20-årsjubileum

Gratulerer med 20 år!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no