Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 11:34   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg har veldig store problemer med måten Øygard og forsvareren kjører saken i media. Og når forsvareren i tillegg tidvis omtaler seg selv som et slags offer, fordi hun har sånn medlidenhet med overgrepsofre og har hatt mange slike saker som bistandsadvokat, da vil jeg nesten bare spy.

Jeg er helt enig, og synes forhåndspresederingen deres er skikkelig ekkel og et overgrep i seg selv.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 21-04-13, 11:58   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg har veldig store problemer med måten Øygard og forsvareren kjører saken i media. Og når forsvareren i tillegg tidvis omtaler seg selv som et slags offer, fordi hun har sånn medlidenhet med overgrepsofre og har hatt mange slike saker som bistandsadvokat, da vil jeg nesten bare spy.

Det er jeg veldig enig i.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-04-13, 14:13   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg har veldig store problemer med måten Øygard og forsvareren kjører saken i media. Og når forsvareren i tillegg tidvis omtaler seg selv som et slags offer, fordi hun har sånn medlidenhet med overgrepsofre og har hatt mange slike saker som bistandsadvokat, da vil jeg nesten bare spy.

Ja, jeg er veldig enig. Jeg skjønner at alle har rett på en forsvarer, men det får da være måte på også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 21-04-13, 14:26   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Fæl sak.
Stakkars jente.
Øygarden sitt ansvar.
End of story, ideelt sett.

Og hva er det med kona da? Støtte mannen sin? Er hun stokk dum? Unnskyld, men ja, jeg sier det. Alle med vettet i behold ser da at han har tråkket over en hel mengde grenser her?

Stakkars jente.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 21-04-13, 14:43   #25
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg skjønner at noen må forsvare de slemme, men forvsareren til Øygarden synes jeg rett og slett er et skrekkelig menneske. Hun gjør sikkert bare jobben sin, men for meg framstår hun som totalt uspiselig.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 21-04-13, 16:02   #26
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Huff, jeg gruer meg. Jeg ble så opprørt sist. Jeg ble så opprørt når jeg leste dommen. Jeg blir fortvilet og sint når jeg leser at taktikken til forvaret nå blir å svekke troverdigheten til jenta - og hvor det bl. a. skal stilles spørsmål om det var sant at Øygård virkelig var den første for henne. Hvordan KAN man forsvare å fremstille en trettenåring som en upålitelig liten flokse? Åtte menn som innkalles for å så tvil om troverdigheten hennes? Fy f... så stygt!

Ah... Voldtekstsak-taktikken. "Du har hatt sex tidligere (noe skikkelige piker ikke har!) derfor var dette frivillig og selv om du sa nei."

Det er da det samme om hun så har hatt samleie med 100 stk, det er HAN som VOKSEN som har ansvaret for å SI NEI!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 21-04-13, 16:20   #27
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Ah... Voldtekstsak-taktikken. "Du har hatt sex tidligere (noe skikkelige piker ikke har!) derfor var dette frivillig og selv om du sa nei."

Det er da det samme om hun så har hatt samleie med 100 stk, det er HAN som VOKSEN som har ansvaret for å SI NEI!

Det er vel ikke uvanlig at et barn som har blitt seksuelt misbrukt ofte blir misbrukt av flere overgripere eller har seksuell oppførsel.

Jeg syns dette er helt uspiselig både fra øygarden og forsvareren. En ting er hva som skjer i retten, noe helt annet er at de bruker media til å tale sin sak på denne måten.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 00:05   #28
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nokon burde lagt han over knea og gitt han ein omgong med god, gamaldags juling. (Sitat: eldre dame i slekta)

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 11:43   #29
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det er vel ikke uvanlig at et barn som har blitt seksuelt misbrukt ofte blir misbrukt av flere overgripere eller har seksuell oppførsel.

Jeg syns dette er helt uspiselig både fra øygarden og forsvareren. En ting er hva som skjer i retten, noe helt annet er at de bruker media til å tale sin sak på denne måten.

Det er derfor jeg ikke skjønner at dette er et argument i favør av Øygard? Det er jo i hans disfavør!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 12:05   #30
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det er derfor jeg ikke skjønner at dette er et argument i favør av Øygard? Det er jo i hans disfavør!

Ja, ikke sant. Jo mindre 'troverdig'/'løsaktig' jenta framstår, jo høyere burde varselbjellene hans ringe.

Ser de nå har 6 nye telefoner inne til sjekk. Får håpe de finner enda noe mer nytt, som han må bortforklare.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 12:22   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg forstår ingenting lenger. Skal det være et argument mot jenta om hun har hatt sex med andre menn? Som trettenåring? Er det ikke de andre mennene som også skal bures inne, egentlig?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 12:27   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg forstår ingenting lenger. Skal det være et argument mot jenta om hun har hatt sex med andre menn? Som trettenåring? Er det ikke de andre mennene som også skal bures inne, egentlig?


Nemlig - om det er tilfelle at hun har hatt sex med fler, burde også disse mennene graves fram og stilles for retten.

Ei tretten år gammel jente er fremdeles et barn, uansett hvor moden og villig hun måtte framstå - og når et barn evt byr seg fram seksuelt, er det opp til den voksne og være voksen nok til å si nei.

Fader, slike folk får det til å vemmes i meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå  
Gammel 22-04-13, 12:32   #33
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg synes virkelig synd på jenta som må igjennom en ny runde i retten, og jeg liker dårlig forsvarerens taktikk.

Men til det dere skriver om nye vitner: Vi vet vel ikke hva det er de kommer med av informasjon, så mye av det som skrives her er spekulasjoner, og det synes jeg vi kan holde oss unna. Vitnene skal i følge VG ha opplysninger som går på hennes forklaringer og troverdighet, men det står så vidt jeg kan se ikke noe mer om innholdet i vitneforklaringene.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 12:37   #34
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Uansett jentas troverdighet eller ei. Det som kom frem om "griseprat" i den første rettsaken er et overgrep i seg selv. Øygard er den voksne her og slik oppførsel er forkastelig.
Stakkars jente.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 13:28   #35
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Huff, jeg gruer meg. Jeg ble så opprørt sist. Jeg ble så opprørt når jeg leste dommen. Jeg blir fortvilet og sint når jeg leser at taktikken til forvaret nå blir å svekke troverdigheten til jenta - og hvor det bl. a. skal stilles spørsmål om det var sant at Øygård virkelig var den første for henne. Hvordan KAN man forsvare å fremstille en trettenåring som en upålitelig liten flokse? Åtte menn som innkalles for å så tvil om troverdigheten hennes? Fy f... så stygt!

Jeg også. Jeg klarer ikke holde følelser utenfor dette.

Men hvis disse "nye" mennene skal komme og si at joda, hun hadde sex med oss også når hun var 13 -14 så hun er laus og tøytete, så graver i allefall de sin egen grav.

banana er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 13:42   #36
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det er ikke interessant etter tiltalen om hun har hatt sex før eller ikke; tiltalen gjelder vel sex med mindreårige ("frivillig"). Øygaarden hevder de ikke har hatt sex, og derfor må hun, etter hans påstand, lyve om at de har hatt sex for at han skal unngå domfellelse.

Straffeprosessloven § 134 sier dette, og vi må bare håpe og tro at lagmannsretten bruker skjønn, erfaring og sunn fornuft.

Sitat:

Bevisførsel om et vitnes vandel eller for å svekke eller styrke et vitnes troverdighet i sin alminnelighet må bare finne sted på den måte og i den utstrekning retten tillater. Det gjelder også bevisførsel om et vitnes tidligere seksuelle atferd. Slik bevisførsel bør nektes når den ikke antas å være av vesentlig betydning. Motbevis må alltid tillates.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 13:46   #37
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg også. Jeg klarer ikke holde følelser utenfor dette.

Men hvis disse "nye" mennene skal komme og si at joda, hun hadde sex med oss også når hun var 13 -14 så hun er laus og tøytete, så graver i allefall de sin egen grav.

Nå er jeg enig med noen i at vi ikke skal spekulere, men det er vel ikke så sannsynlig at noe sånt kommer fram, men kanskje at hun har 'prøvd seg' på dem? Oppført seg usømmelig på noe vis? Altså at de kan gå god for at ordføreren har blitt 'lurt'? Hmm.. spekulerte visst litt allikevel. Det må jo nesten være noe sånt om det skal være et hint av et poeng å hente dem fram.

Stakkars jente.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 13:51   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg forstår ingenting lenger. Skal det være et argument mot jenta om hun har hatt sex med andre menn? Som trettenåring? Er det ikke de andre mennene som også skal bures inne, egentlig?

Ikke sant.
Det er jo helt bak mål.

Men jeg tipper det skal brukes (som i voldtekt) at hun oppfordret til det. Og at hun hadde en oppførsel som la opp til det. Eller noe sånt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 14:24   #39
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men jeg tipper det skal brukes (som i voldtekt) at hun oppfordret til det. Og at hun hadde en oppførsel som la opp til det. Eller noe sånt.

Nei, det er ikke relevant i fht tiltalen.

Det de antakelig må legge opp til, er at hun har løyet om andre forhold, og derfor også om dette. Husk at det må føres bevist utover enhver rimelig tvil at seksuell omgang har funnet sted for at han skal kunne dømmes.

Med mindre de mener at hun har lagt opp til det selv, så vil det evt være et moment ved straffutmålingen. (Og da må tiltalte erkjenne at det har vært seksuell omgang.)

Jeg skulle gjerne sett en tiltale for å utnytte noens særlig stilling også.

Igjen; må stole på at lagmannsrettens administrator styrer dette på en skikelig måte.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 22-04-13, 14:26   #40
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Mummler :rettsikkerhet,sivilisert samfunn,ankerett bra, kontradiksjonsprinsipp" mens jeg stille fantaserer om gammeldagse avstrafellses metoder og gapestokk:dobbelmoral er også moral:

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no