Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva ligger de på i vogna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-15, 08:34   #101
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Tusen takk, alle sammen! Det er virkelig unntakstilstand her for tiden, for nå skjer ting i en forrykende fart, og det er mye som skal ordnes. Tenk at vi skulle få oppleve dette!

Å ligge lettkledd rett på skinn høres jo helt drøyt ut, men her er jeg sikkert preget av at Ullungen er atopiker, og får helt fnatt av noe som helst som kan minne om ull inntil huden (så det er jo et passende kallenavn hun har... not... ). Hun satt påkledd på skinn i vogna/på akebrett, da. Hun er (som meg) også veldig varm av seg.

Men jeg skal absolutt gi ulla en sjanse igjen med lillebror! Så, et dumt spørsmål igjen: Hvor får man kjøpt disse gulpeklutene alle lovpriser, da? Jeg lette på Bogerud i går, uten hell, og finner heller ikke når jeg googler. De må gjerne være ensfargede.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 08:37   #102
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Jeg tror jeg kjøpte gulpekluter på Sparkjøp. Og så hadde vi masse kluter fra IKEA med eldste, men jeg aner ikke om de finnes mer. (De var hvite med farget kant rundt.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 09:02   #103
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.945
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Noe slikt: http://sparkjop.no/skSite/search?q=g...pe%3ASKProduct

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 09:06   #104
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Hansen & Dysvik har gulpekluter, Princess og Kid pleier også å ha. Tror det kalles gaskluter?


Og gleder meg til oppdatering! Lykke til med alt!!!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 09:11   #105
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Noe slikt: http://sparkjop.no/skSite/search?q=g...pe%3ASKProduct

Der, ja! Jeg søkte etter "gulpeklut" på Sparkjøps nettsider, og fikk opp "mente du gulvklut?"

Tusen takk!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 09:45   #106
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

IKEA har gulpekluter også. Har hatt i alle fall.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 10:27   #107
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Jeg har hatt gulpebaby, ikke gulpe i det hele tatt-baby og spy fra vegg til vegg-baby, man vet jo aldri. Kanskje jeg hadde glemt å krysse av et sted?

Gulpeklutene bruker jeg fremdeles, minsten er snart 5. De er perfekte vaskekluter og kan brukes til det meste.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 10:49   #108
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Min yngste er tolv, men jeg bruker fortsatt hans gulpekluter som vaskekluter. Hvorfor ikke, lizzom.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 12:03   #109
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Men jeg skal absolutt gi ulla en sjanse igjen med lillebror! Så, et dumt spørsmål igjen: Hvor får man kjøpt disse gulpeklutene alle lovpriser, da? Jeg lette på Bogerud i går, uten hell, og finner heller ikke når jeg googler. De må gjerne være ensfargede.

Jeg kjøpte noen på name-it som var store og veldig gode og myke. I tillegg hadde Kid noen som var stilige farger på - de var små.

Mine ha brukt gulpeklut som koseklut!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 12:31   #110
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.690
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Til vår lillebror hadde jeg noen pakker av disse;
http://no.nameit.com/name-it/accesso...6_CashmereBlue

De ble veldig myke og gode etter vask og var ganske pene.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 12:52   #111
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

De besteste klutene fra sparkjøp er flanellsbleier! De kan brukes til gulpekluter, liggeunderlag, stelleunderlag, "pute" for å unngå gulp i seng/vogn, lett teppe i nøden, eller masse annet spennende.

Og når du ikke har baby lenger, er de perfekte kjøkkenhåndkler!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 14:00   #112
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.129
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Så hyggelig! ! Noen i min familie fikk også barn på 14 dager. Fantastisk!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 20:48   #113
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Min 1-åring ligger fortsatt på korthåra sauseskinn fra babyshop, både natt og dag. Vi brukte det i hele fjor sommer uten problem også. Justerte bare hva hun hadde over seg, tok ikke ut skinnet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 21:42   #114
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.424
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Synes de store klutene fra Spar Kjøp var gode. Etter de var brukt ferdig til yngste ble de kjøkkenkluter. De passet godt til det også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 21:43   #115
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Jeg liker bedre flanellsbleier enn gasskluter. Vi har sikker 20-30 kluter etter to gulpebarn. Brukes til stelleunderlag, gulpekluter, pute, hånkle.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-15, 06:47   #116
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Lillebror?! , og

Å, så spennende, gleder meg til å høre mer. Vi kjøpte alt av (gulpe)kluter og annet tøydill hos Princess, både fordi vi fikk god tvillingrabatt, men også fordi de har myke og pene ting, synes jeg.

Lillebror!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-15, 20:17   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.566
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Vu brukte de gassklutene (de store 80*80) som bleier vi. Men ja, på stellebordet også, og noen hadde vi som gulpekluter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-15, 20:22   #118
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.149
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Vi brukte alltid flanellskluter. Myke, lune, deilige.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-15, 20:37   #119
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger de på i vogna?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Min ble ursvett på et Nøstebarn-skinn, så det funker rett og slett ikke for alle.

Min og. Ikke noe skinn å ligge på i mai, juni, juli og august. Jeg testet faktisk selv, fordi "alle" skrev at skinn måtte de ha året rundt, og jeg ble glovarm og svett av å ligge på lammeskinn selv om jeg ikke hadde heldekkende skinn engang. (Så store lam fins vel neppe). Om sommeren brukte vi laken, gulpeklut øverst og noen ganger en tynn pute i vogna.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no