Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-24, 16:26   #981
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

På tur hjem, med den gode følelsen av en ferie som var 100% vellykket.

Gammel 30-07-24, 16:55   #982
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Skikkelig ferie klar her, klar for 1 uke med sol og varme.

Gammel 30-07-24, 17:55   #983
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alene i campingvogna som er ved sjøen. Og det er så deilig her. Et stille og lite sted. Det var mamma og pappa som startet på denne plassen for 22 år siden, og vi søsken synes vel ikke det har vært spesielt barnevennlig sted. Men som godt voksen er det bare deilig. Gleder meg til mannen kan komme i helga.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-07-24, 19:36   #984
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Campingferie i Sverige!

Gammel 30-07-24, 23:05   #985
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Fin ettermiddagstur!

Gammel 31-07-24, 00:40   #986
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Noen vi kjenner som etter mange feilslåtte prøverørsforsøk har baby på vei!

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 31-07-24, 01:07   #987
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Noen vi kjenner som etter mange feilslåtte prøverørsforsøk har baby på vei!

Åh

Gammel 31-07-24, 19:01   #988
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fornøyd med at jeg endelig kom i gang med plenklipping. Vel, har litt igjen. Burde ha brukt hjå egentlig. Gressklipperen ble overopphetet flere ganger fordi gresset er så langt.

- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 31-07-24, 20:13   #989
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strålende sol hele dagen, jeg er ved sjøen, og jeg har badet masse i dag

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-07-24, 21:37   #990
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Et røverkjøp på Finn og at hagen begynner å se ok ut etter litt prøving og feiling med å finne noe som ser pent ut, men krever bare et minimum (helst null) hagearbeid.

Gammel 31-07-24, 21:58   #991
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Hellas!

Gammel 31-07-24, 22:25   #992
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg vant 'yarn chicken' i dag!

Jeg var ikke sikker på om jeg hadde nok grønt garn til et vottepar jeg har strikket.

Hadde funnet frem et nøste av et annet garn i samme farge, for etter å ha veid den første votten uten tommel - og resten av det grønne garnet - ville jeg bare ha nok til å fullføre kroppen på vott nummer to.

Jeg skjønner ikke matematikken i dette, for jeg fikk strikket ferdig begge vottetomlene med grønt garn.
Jeg hadde til og med 1.4 gram grønt garn til overs!

Shun er ikke aktiv  
Gammel 31-07-24, 22:27   #993
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg har vært på ett døgns venninnetur og det var påfyll etter en heller kjip ferie!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 31-07-24, 23:38   #994
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er på telttur i skogen og mitt nye liggeunderlag er mye bedre enn det Lillesøster har arvet!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 01-08-24, 16:36   #995
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sol, bading i havet og basseng. God mat og drikke.
Hellas
Glade barn
Energien i kroppen og hodet endres til det positive.

Gammel 01-08-24, 18:28   #996
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg glad for at jeg er ferdig med plenklipping, og har gjort masse annet i hagen.

- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-08-24, 18:30   #997
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Og så er jeg glad for at jeg ikke har en striglet hage, sånn som flere av naboene. Mye ugress er det, men også mye insekter. Får stadig besøk av sommerfugler blant annet.
Ligusterhekken blomstrer, og det tiltrekker masse insekter, og så lukter det fantastisk i hagen.

- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-08-24, 18:34   #998
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Frukt, vi hat skikkelig "ugress"hage og insektene elsker det.

Gammel 01-08-24, 19:30   #999
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg registrerte på ferie at svigermor har kløver i hagen. Svigerfar også. Gården min svigerinne bor på også. Det har ikke vårt gress/mose særlig av så jeg googlet kløverb i plen og finner masser av sider om hvordan man blir kvitt det.

Hallo, jeg ville heller vite hvordan jeg får det
Grønt bunndekke, hvite små blomster om det er for lenge mellom klippingenen, som insektene kan kose seg med.

Jatakk ? Langt heller det en de lange stråene vi får i plenen. Som gjør at vi må gå med kantklipper først for gressklipperen klarer ikke ta dem, de er så lange at de bare legger seg ned og reiser seg etterpå.

Gammel 01-08-24, 19:48   #1000
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Jeg prøver også å få kløver i plenen. I dag har jeg plantet ut noen markblomster jeg sådde i potter, blant annet kløver.
Du kan kjøpe frøblanding. Mikrokløver skal være bra. Du får det og på Felleskjøpet/Bondekompaniet.
https://www.hagevenn.no/produkt/fro/...ro/mikroklover

- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.