Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-24, 22:37   #921
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Noe så enkelt som en runde settlers of catan hos svigermor.

Sommer-tradisjon som går mange år tilbake. Vi jade det med oss hit på ferie noen år, men så fikk hun egen i julegave så vi slapp det, og hun har fått seg itvidelsespakke til 6 spillere fordi vi ofte er flere her.

Nå har de to eldste ungene mine blitt gamle nok til å delta også de siste årene. Men det er sannelig ikke ofte det kommer frem hjemme. Så sommer-tradisjonen detter vi pris på

Gammel 14-07-24, 23:03   #922
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Et annet sete på toget enn det jeg hadde bestilte. Oppgradering på en måte. Fikk ikke det jeg bestilte på første etappe heller.

Gammel 15-07-24, 00:06   #923
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk se EM finalen hos venner!

Gammel 17-07-24, 09:40   #924
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt vilt med det fine været vi hatt i nord over lang tid. Hagen bugner av vitale blomster og vekster, jeg har allerede plukket 3 kg multe, og i går fant jeg årets første kantarell, 1 måned før det er vanlig. Det er ellevilt.

Gammel 17-07-24, 13:26   #925
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hjemmelaget yoghurt av melk fra et lite lokalt meieri.

- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 13:52   #926
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 43
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

I går, men: Svipptur til Molde i lag med ei venninne som er eit så nydeleg menneske, der vi sat på fyrste rad på Jacob Collier-konsert. Eg smiler enda og har ikkje heilt greidd å la opplevinga synke inn, det var av ei anna verd.

Gammel 17-07-24, 14:02   #927
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 351
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungen som har kommet inn på studiet hun gjerne ville inn på.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 14:03   #928
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

At gubben har bestilt tur til syden.

Gammel 17-07-24, 14:20   #929
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg er 1) en skravlekopp og sjarmør og 2) veldig snarrådig.

Når den ferga det aldri er mer enn fire biler på, plutselig var stappfull, fikk jeg bønnfalt meg til siste plassen, mer litt lirking og luring. Den går en gang i timen, og alternativet er en omvei over broa. I kafeen om bord møtte jeg han billettøren som stappet meg inn, og takket ham overstrømmende. «Men du er vel vant til det», sa jeg. Men det var han ikke, sa han, det var bare så fullt fordi broen er stengt.

Dermed var vi «innelåst» på øya da jeg kom dit, og vi skulle, stille og rolig, pakke oss ut av hytta og inn i bilen, kjøre over nevnte bro, og videre til flyplass, der to av oss skal ta et fly som går to ganger i uka.

Ferjekøen hadde utviklet seg til monsterkø, broen er stengt på ubestemt tid.

Da er det bra jeg kom på at hvis vi klarer å pakke oss i bilen på fem minutt, så kan vi ta hurtigbåten, og etterlate mannen på hytta (han skulle uansett videre et annet sted med bil og hund). Rakk det med minutter til overs.

Så sitter vi på båten og lurer på hva vi har glemt.

Og så håper jeg det går bra med han som var i ulykken som gjorde at broen ble stengt.

Gammel 17-07-24, 17:31   #930
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så håper jeg det går bra med han som var i ulykken som gjorde at broen ble stengt.

Måtte google, han er ikke kritisk skadd og politiet sier det skal gå greit. Men det er et godt eksempel på hvor sårbar man kan være når man bor på en øy.

Jeg er glad fordi jeg fikk sove i natt, sov som en stein i åtte timer i strekk. Etter en del netter med ganske ugrei søvn var det veldig nødvendig.

Gammel 17-07-24, 17:39   #931
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud så deilig!

Gammel 17-07-24, 19:22   #932
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å høre at dere kom dere av gårde, Polyanna!

Jeg er glad for en fin dag med lang tur i naturreservat; været har vært mye vått og grått med mange vekslinger siden vi kom til Shetland, men i dag var det kjempefint og vi har ikke fått en regndråpe på oss (selv om vi kjørte gjennom noen byger på veien). Nå er det solskinn i Lerwick, det har vi ikke sett før.

(Den værmessig fineste dagen på Orknøyene var også den dagen vi skulle gå 3–4 timers fottur, så jeg synes vi har hatt flaks.)

Gammel 17-07-24, 19:25   #933
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvis det er noe dere har glemt, Poly, så har Tesco det meste.

Gammel 17-07-24, 22:50   #934
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Vi var innom naboen i dag. Det var helt fantastisk bra å se hvor bra den ene av dem er nå. Behandlingen virker visst akkurat slik den skal.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-07-24, 22:55   #935
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Mamma er innlagt på sykehus, det er heldigvis ikke alvorlig.

Gammel 17-07-24, 23:23   #936
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Å treffe Polyanna og sønnen tilfeldig på gata rett utenfor hotellet vårt i Lerwick.

Gammel 18-07-24, 18:16   #937
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ridetur i skogen med søster

Gammel 18-07-24, 19:34   #938
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ridetur i skogen med søster

;hjerter: Jeg har bestemt meg for å mote meg opp og begynne å ri igjen. Har kjøpt meg en svindyr ridebukse, så nå må jeg bare...Prøvde ifjor sommer og, men da var jeg rett og slett for redd. Nå er hesten vår et år eldre og ifølge alle andre en hest som kan ris av hvem som helst

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 19-07-24, 06:51   #939
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Å våkne i telt.

Nå kjenner jeg sola har truffet teltduken og begynt å varme opp.

Gammel 19-07-24, 09:44   #940
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sov hakket bedre enn de fem foregående nettene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.