Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-24, 17:53   #801
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Så herlig, Katja!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 29-06-24, 18:17   #802
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy søren så tøft Kaija! (også er jeg bittelitt nysgjerrig på hva du endte med å ha på deg ... )

Gammel 29-06-24, 18:56   #803
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fy søren så tøft Kaija! (også er jeg bittelitt nysgjerrig på hva du endte med å ha på deg ... )

Det ble en lang ferskenkorallfarget kjole med gullgreier i. Har stygge arr på leggen etter krasj med en sementblander i våres, så langt var greit. Også fordi været var av og på. Liiitt trangere i pupp og ermer enn i fjor, men jeg fikset det med litt damping og heftig strekking i kjolepupp og overermer. Med litt heftig utringing ble strategien at dersom det ble veldig surt, kunne jeg distrahere med puppene. Olajakke over mens det var kaldt. Greit med litt sånn flagrekjole når man har syngeveivearmer.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 29-06-24, 19:04   #804
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres smashing ut!

Gammel 29-06-24, 19:09   #805
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Høres smashing ut!

Takk. Som stor dame er klær ofte vanskelig, men jeg nektet i hcert fall å skulle være usynlig alkurat i dag, så nedtenorange og gull fikk gjøre jobben.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 29-06-24, 19:13   #806
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Høres knall ut, Kaija.

Gammel 29-06-24, 20:07   #807
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Oslo Pride.

Gammel 29-06-24, 20:15   #808
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Oslo Pride.

Ja!
Jeg gikk i paraden og det var bare så fint

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-06-24, 20:32   #809
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja!
Jeg gikk i paraden og det var bare så fint

70 000! Herlig.

Gammel 29-06-24, 20:44   #810
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Oslo Pride.

Min datter og venninne dro inn i år også. Tror og håper de har storkost seg.

Gammel 30-06-24, 00:48   #811
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feiring av dattera som er (nesten) 25 og ferdig med master. Denne gangen var det storfamilien, fadder og venner som feiret. Jeg dekket langbord til 19 stykker og alle koste seg. Fire rettet med mye tilrettelegging for både allergikere og vegetarianere var vellykket, men etter så mye matlaging er jeg veldig glad for godt med rester til i morgen.

Bonus; grandniesa fikk sommerkjolen jeg har strikket og ville prompte skifte fra kjolen hun kom i til den nye.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 30-06-24, 09:37   #812
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag går jeg i sommerkjole uten strømpebukse.
Det er en milepel for meg, som ikke handler om vær altså, men komplekser.
Å gå uten tynn strømpebukse har vært umulig, men en liten (og velment) pekefinger her inne fikk meg til å gå noen runder i eget hode!
Og i dag er dagen!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 30-06-24, 09:37   #813
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Floksa!

Du er et forbilde når det gjelder å trosse egne utfordringer. Snart valser du til legen med bare legger, mens du spiller fløyte.

Gammel 30-06-24, 09:40   #814
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hurra, Floksa! Jeg sliter med det samme, så det du skriver er velkjent.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-06-24, 12:38   #815
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nå ble jeg glad for det dere uten strømpebukse skriver.

Ellers er jeg jevnt over glad, hadde noen venninner på besøk i går kveld og vi satt ute i lysthuset og strikket og drakk vin, elsker slike kvelder.

Gammel 30-06-24, 12:50   #816
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? Må man ha strømpebukse? Eller er det bare noe som har vært inni hodet ditt, Floksa?

Jeg bruker jo stort sett alltid kjoler. Jeg har strømpebukse på hvis det er kaldt, men ikke hvis det er varmt. (Med overaktiv aircondition på jobb, så brukes den til det nesten er sommerferie, men den tas av før jeg går fra jobb hver dag.)

Gammel 30-06-24, 13:02   #817
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står jo veldig tydelig om du leser innlegget hennes, Tjorven.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-06-24, 13:05   #818
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hæ? Må man ha strømpebukse? Eller er det bare noe som har vært inni hodet ditt, Floksa?

Jeg bruker jo stort sett alltid kjoler. Jeg har strømpebukse på hvis det er kaldt, men ikke hvis det er varmt. (Med overaktiv aircondition på jobb, så brukes den til det nesten er sommerferie, men den tas av før jeg går fra jobb hver dag.)

Hun skriver at det ikke handler om vær, men om komplekser.

Gammel 30-06-24, 13:08   #819
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

For min del har Bymarka gjort meg glad i dag. Ikke minst kaffe og kanelbolle på Grønlia.

Gammel 30-06-24, 13:11   #820
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det leste jeg. Men jeg lurte om disse kompleksene kom fra at noen hadde ment noe om dette eller om det utelukkende var egne tanker. Sånne rare ting inni mitt eget hode stammer ofte fra et sted.

Som at jeg på et par uker i fjor sommer hørte tre forskjellige mennesker si at folk på «min alder» ikke burde gå med håret utslått. Jeg har pokker meg hatt håret i en knute siden. Selv om jeg egentlig vet at de tre folka tar feil.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.