Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

På oppfordring: En egen tråd om fotball

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 19:14   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

På oppfordring: En egen tråd om fotball

Ja, her er det bare å prate i vei om FOTBALL. Selv liker jeg spansk fotball, har vært Real Madrid-fan lenge, men vurderer å bytte til Atletico Madrid nå som favorittspilleren min har pensjonert seg. Atletico kan jo skilte med fantastiske Fernando Torres.
Norsk fotball har jeg ikke vært så engasjert i, men jeg burde vel være Strømsgodset-fan. Har vært mest interessert i Vålerenga hittil.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:30   #2
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jaaaaaaaaaaaaaaaa. Jippi og hurra.

Spansk fotball er min favoritt også, men Barca er laget altså. Ferrnando Torres any day. Han var rå under fotball VM. Det neste EM må de andre passe seg. For makent til ungt sprekt spanskt lag skal man lete lenge etter. Tårene trillet da de ble slått ut.

I de hjemmlige divisjoner er det vel Vålerenga i eliteserien og Follo i 1. divisjon.

Trente inntil i sommer et barnelag med 9 åringer. Det var utrolig gøy. Etter at vi har flyttet må jeg nok bytte klubb på lokalt plan.

Så fotball-tråd, ingenting er mer velkomment for min del.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:31   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig!!! fortjener en grønn en for denne Gremli

Jeg heier bare på Brann, jeg! Satser på gull og å gjøre Bergen rød i høst!!!

Da skal jeg drikke meg sanseløs og feire i et par dager :barnslig:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:41   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vel egentlig ikke så veldig glad i fotball, men er gift med en som er totalt hekta på Liverpool og i grunn fotball generelt. Har derfor blitt bittelitt interessert på grunn av han. Min aller første fotballkamp (live) var Barcelona-Leeds i Champions League for noen år tilbake. Og det var faktisk ganske artig, tiden gikk mye fortere enn det gjør når fotballen står på på TV'n.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:49   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Weeee!
Ikke ofte man kan bable i vei om fotball på et forum som dette.

Jeg er lokalpatriot og har Odd i mitt hjerte i den hjemlige fotballen. (det heter ikke Odd Grenland for "årntlige" supportere, altså) Vi bodde en lang stund tre minutter fra Stadion og jeg har vært på min del av hjemmekampene.
Jeg har en mann som hater fotball, så jeg og ungene drar alene.

I den store verden er det Everton som gjelder for meg. Har vært supporter siden jeg var fem år og har fulgt dem i tykt og tynt siden det. (mest i tynt, når sant skal sies)

I min ungdom var Brian Laudrup den store helten, så jeg har også vært Fiorentina-supporter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 22:01   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liverpool i mitt hjerte...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 22:06   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset er det mor som følger med på fotball. TIL især, sjøl om det der i gården er mest snakk om hjernehinnebetennelse (huff), skader og nedrykk.

Synes det er artig å gå med tolvåringen på kamp! Snuppa på snart fem er for lita, sjøl om hun begynner å forstå tegninga ("hvem heier vi på?") og han på snart femten sikkert ikke ville bli sett på kamp med mora om han så fikk betalt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:14   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde aldri egentlig trodd at jeg kom til å diskutere så mye fotball på nettet...

Men jeg heier på Start!! Av den grunn at min mann og to små fotball-gutter gjør det, og jeg blir dratt med på kamper i tide og utide!! Etterhvert blir man da fotball-fan selv..

Jeg heier også på Froland 2, -98 og Froland -00.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:20   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Gubben er ihuga Liverpoolfan, og storebror begynner å bli bitt av basillen han også. Selv er jeg programforplikta RBK-fan, men mest fordi jeg er trønder.

  Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:24   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Heia Start

Her heies det på Start! Og per d.d ligger de over Odd!!!! hi hi, hilsen sørlending i Skien.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:35   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hele byen heier på Glimt. Hadde det bare hjulpet...

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:43   #12
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Her heies det på Start! Og per d.d ligger de over Odd!!!! hi hi, hilsen sørlending i Skien.

Hei!!!!
Så godt å se deg! Nå har jeg ventet fælt på deg!!!!

Klart man heier på Start!!!!


(Kommer kanskje til helgen likevel, forresten! Vet du hva nevøen vår ønsker seg i gave??)

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:02   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hei!!!!
Så godt å se deg! Nå har jeg ventet fælt på deg!!!!

Klart man heier på Start!!!!


(Kommer kanskje til helgen likevel, forresten! Vet du hva nevøen vår ønsker seg i gave??)

Hei Bolla..
lego!!! Tror det er lurt å holde seg til det eller klær.. de har ikke så mye plass for tiden, så jeg tror hun skulle begrense leke-utvalget til en sort. Skjønner jo det, for ellers blir det mye rot i et bittelite hus.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:11   #14
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hei Bolla..
lego!!! Tror det er lurt å holde seg til det eller klær.. de har ikke så mye plass for tiden, så jeg tror hun skulle begrense leke-utvalget til en sort. Skjønner jo det, for ellers blir det mye rot i et bittelite hus.

Bolla?

Bolla kan du selv være!!!

Da blir det Lego eller klær lille-gutt!

Skal dere være med på neste hjemmekamp med Start, eller? Det hadde vært koselig!!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:16   #15
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Bolla?

Bolla kan du selv være!!!

Da blir det Lego eller klær lille-gutt!

Skal dere være med på neste hjemmekamp med Start, eller? Det hadde vært koselig!!!!

Hei stilken!

Ja det hadde vært koselig!! Men jeg syns de går så sent på kvelden, det er jo tross alt noen timer i bilen helt fra Kr.Sand til Skien. Men de skal vel spille mot Odd.. vet ikke når det er jeg. Gleder med til du kommer. Nå ble jeg skikkelig gla!! Da må dere bli med ned på utstillinga også, å se på bildet mitt!
hilsen bolla

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:18   #16
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hei stilken!

Ja det hadde vært koselig!! Men jeg syns de går så sent på kvelden, det er jo tross alt noen timer i bilen helt fra Kr.Sand til Skien. Men de skal vel spille mot Odd.. vet ikke når det er jeg. Gleder med til du kommer. Nå ble jeg skikkelig gla!! Da må dere bli med ned på utstillinga også, å se på bildet mitt!
hilsen bolla

Klart jeg vil være med ned på utstillingen..om vi kommer, da! Vi er ikke helt sikre, men det heller mer og mer mot det!!

Skal inn og sjekke kamptidene til start nå, så kan vi planlegge litt mer ordentlig!

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 19-09-06 kl 14:46. Årsak: Glemte en R....
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:39   #17
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Terminliste for Start 2006!


09/04Start- FC Lyn Oslo

17/04Rosenborg-Start 24/04Start-Brann
0-1
29/04Viking-Start
1-2
03/05Start-Fredrikstad 07/05Lillestrøm-Start 13/05Hamkam-Start 16/05Start-Vålerenga 21/05Molde-Start 28/05Start-Stabæk 05/06Sandefjord-Start 03/07Start-Tromsø
1-1
16/07Odd Grenland-Start 23/07Start-Rosenborg 31/07FC Lyn Oslo-Start 06/08Brann-Start
0-1
13/08Start- Viking 27/08Fredrikstad-Start 10/09Start-Lillestrøm 17/09Start-Hamkam 24/09Vålerenga-Start
-
01/10Start -Molde
-
15/10Stabæk Start
-
22/10Start- Sandefjord
-
29/10Tromsø-Start
-
05/11Start -Odd Grenland
-

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 14:43   #18
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Så bra at det er flere fotballinteresserte her!

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 20:39   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Her heies det på Start! Og per d.d ligger de over Odd!!!! hi hi, hilsen sørlending i Skien.



Jeg er Skiensborger i Skien og kan love den plasseringen ikke varer ut sesongen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 21:56   #20
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vålerenga, vålerenga, vålerenga, vå'lenga!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no