Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Årets 17. mai-meny

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-21, 19:09   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Enkel grillmat og muligens en rabarbrapai med is.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 19:16   #22
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Tenker rundstykker, godt pålegg inkl eggerøre til frokost, så diverse salat, foccacia og pølser til middag, og pavlova og is i lange baner.

Vi har privat korps på terrassen.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 19:17   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

17. mai er alltid enkelt hos oss, til,vanlig er det mange arrangementer vi skal innom. Slik sett blir det litt roligere i år. Istedetfor å arrangere frokost for flere venner, skal vi selv på brunch hos noen. Det blir ventelig rundstykker og diverse pålegg, pleier å være feks røkelaks/ eggerøre, grov leverpostei, ost, rørte bær... kaffe/te/juice/Mozell (vi bruker ikke alkohol med barn tilstede). Tenker vi tar en rusletur i byen med kaffe/kake etterpå. Mulig vi blir invitert på enkel grilling hos venner, avhengig av smittesituasjon, men de skal være litt forsiktige pga helse, så ikke sikkert det blir noe. I så fall finner nok barna på noe med venner, og resten slapper av hjemme.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 20:31   #24
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Vi pleier å spise frokost på hotellet, men i år, som i fjor, spiser vi frokost hos vennefamilien vår. Jeg har alltid god hjemmelaget lapskaus her utover dagen, det blir det i år også, bare med langt færre gjester enn vanlig. Bare besteforeldrene og vår Storesøs og samboeren hennes. Vi tar nok en tur til sentrum for å spise en is og se på båtene hvis været er ok. Kakebord må jeg liksom også ha, jeg er så glad i å bake og forberede sånt. Jaja, de yngste våre må nok invitere venner hjem på kake et par dager etterpå, det kommer til å være altfor mye kake til bare fire gjester og oss.
På kvelden kommer bestisen min og da skal vi drikke mojito eller gt og drømme om neste års superfeiring. Det gjorde vi vel egentlig i fjor også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 20:39   #25
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Jeg regner det blir som i fjor da vi hadde 17.mai frokost/brønsj/lunsj som skled over i kaker og is etter noen timer. Mimosas Bellinis, Champagne og musserende drikke uten alkohol i skjønn forening.

Så blir det pølser til kvelds tenker jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 20:45   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Jeg håper på fint vær og grilling. Ellers blir det sikkert en kake og masse is.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 21:13   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Aner ikke. Ikke noe tog, men russemusikanten skal spille til flaggheising, og da skal jeg ha på bunad, uansett om vi ikke skal gjøre noe senere på dagen.

Muiigens fyrer vi opp grillen og inviterer de voksne barna åp besøk, men vi må se hva som blir lov/tilrådet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 21:29   #28
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Vi har tradisjon med å spise middag med barn, svigersønn og barnebarn.
Ene barnet skal nok jobbe, så da blir vi 6 stk, 2 husholdninger, håper det er innafor reglene da.
Vi lager tapas, litt hver og jeg baker gjerne en god kake til dessert.

Typisk tapas vi liker
Egg. Håper jeg får tak i vaktelegg. Koker, skreller og dypper i rødbetelake.
Gode spekeskinker
Kjøttboller
Bacondadler
Kyllingspyd
Caprese
Potetsalat, enten lun med oljedressing eller tradisjonell med rømmedressing
Parmesanpoteter
Litt milde oster
Asparges. Kanskje med spekeskinke og grillet
Dressinger
Litt oliven, ostefylte pfefferoni, grillet paprika, søte tomater, syltet rødbeter, syltede tomater og evt annen sånn snacks
Marinerte grønnsaker eller broccolisalat (uten bacon)
Pølsespyd til småjentene
Focaccia eller annet godt brød

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 23:46   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Imponert over nivået hos dere!

Her er 17. mai til vanlig en svært travel dag, og selv uten pandemi er det lite avansert matlaging. Det går mye etter korpsmusikantens behov, og vi spiser enkel lunsj (ofte suppe og is til dessert) sammen med slekt. Middag utgår (evt blir det enkel grilling) fordi siste tog er ferdig rundt 18. Da har yngstemann vært ute siden 07.00.

Jeg tror ikke det blir noe annerledes i matveien i år, akkurat. Vi har ikke tradisjon for det. Og vi kan heller ikke invitere noen. Da blir det meningsløst (for oss) med overdådig koldtbord og kaker.

Vet fremdeles ikke helt hva som skjer i år, men musikanten skal spille og ellers har jeg hørt rykter om at det skal komme 17. mai-regler (nasjonalt eller lokalt??) i løpet av kommende uke.

Det er vanligvis en travel dag her også, uten fancy matlaging, selv om vi ikke har korpsbarn. Så det var nettopp på grunn av pandemien at vi tok den helt ut i fjor, siden vi da ikke skulle noe annet, og for en gangs skyld faktisk hadde tid og mulighet til det. Så det er ingen tradisjon vi har heller. Tradisjonelt er frokosten ei brødskive i hånda mens vi løper til og fra og fikser bunader, søljer, hår, flagg etc, og er alltid i siste liten til ungenes oppmøte i skolegården, hvorpå mannen og jeg rusler til byen og setter oss på en kafe mens vi venter på at barnetoget skal starte. Så stiller vi oss opp og ser på det, krysser kanskje sentrum og stiller oss opp et annet sted for å se våre håpefulle en gang til. Så har vi de siste årene vært på et arrangement for inviterte (gjennom mannens forretningsforbindelser), en diger sal midt i sentrum, hvor vi har kjøpt billett på forhånd, hvor man kan forsyne seg så mye man vil av pølser, is, brus, kaffe og bløtkake. Vi har noen venner vi bruker å møte der. Så ser vi på borgertoget, før vi går til skolen hvor det er leker i skolegården (hadde barn på barneskolen sist det var normal 17.mai-feiring), evt treffer noen av ungene venner på tivoliet i sentrum. Sent på ettermiddagen en gang sjangler vi hjem og har relativt enkel middag, grilling hvis det er fint vær, eller noe annet enkelt inne hvis det er dårlig vær. Og Pavlova til dessert, før vi skifter av oss bunadene og kollapser i sofaen.

Siden det ligger an til å bli en 17.mai uten særlig mye aktivitet i år også, så velger vi å gjøre litt mer ut av det her hjemme i stedet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-21, 23:48   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Det forstår jeg godt!

Jeg vet ikke hva det bllr til her, som sagt. Koronaregler for 17. mai kommer vel snart. Men korpsmusikanten skal uansett spille.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 00:12   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Nasjonalt er det vel sagt at reglene som gjelder nå, gjelder 17. Mai også, åpningstrinn 2 lanseres etter 17.mai

Lokalt har vi regler nært 5b som gjelder en uke til i første omgang. Jeg håper de lettes på innen 17.

Med to i korpset skal vi uansett ut for spilling på et vis tenker jeg. Men altså trolig ikke så mye annet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 00:12   #32
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.664
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Vet ikke ennå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 07:42   #33
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.422
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Det er nettopp fordi 17. mai har vært en travel dag at vi har gått for buffet som kan spises til alle døgnets tider og hvor det meste lages til dagen før. Ja, det blir dekket pent en gang, men det har ofte hendt at ikke alle er til stede da og at det spises fra skåler og fat i kjøleskapet resten av dagen/varmes opp kjapt igjen etc

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 08:00   #34
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Jeg gjetter at det blir sånn ca samme opplegg som de siste årene. Etter at det ble slutt på barnetog, har 17. mai blitt ganske så fredelig Inviterer noen venner på lang lunsj med bobler og god mat. I år håper jeg vi kan sitte ute, men har ikke helt troen...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 08:12   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Vi skal ha russefrokost for gjengen til Mini, om reglene ikke endres igjen. Mulig de blir her utover dagen mtp hva de får lov til og ikke. Så da får jeg spise det de spiser.
De har snakket om grilling utover dagen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-21, 09:59   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Det er lov med 10 så stedatter og familien kommer. Eldsten skal helt sikkert ut med kompiser og mulig minsten også, visst. Håper det, han er aldri ute på noe.

Gidder ikke å grille, det blir bare enda mer arbeid for meg...
Lurer på å prøve denne salaten. Er det godt med spinat i salat altså? Tenkte det var litt trått? Vill og gal og vil prøve noe nytt.
https://matpaabordet.no/2020/06/15/s...-spekeskinker/

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-21, 11:45   #37
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Spinat liker jeg godt i salat, og den så deilig og luksuriøs ut.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-21, 11:53   #38
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.422
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Jeg spiser også spinat i salater, både babyspinat og den med større blader. Sistnevnte fjerner jeg dog stilkene på. Hvis du ikke vil ha spinat, kan du jo bare bytte med feldsalat. Den er jo vårlig, lett og frisk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 19:58   #39
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Vi får mine foreldre på besøk. Jeg tror det blir rømmegrøt, spekemat, salat med mye godt oppi, spanske kjøttboller og en focaccia. Pølser til de mer kresne. Pavlova til dessert.
Kanskje en liten porsjon med hjemmelaget potetsalat? Den kan jeg jo enkelt lage søndag.
Også kjøper vi en del is.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 20:10   #40
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets 17. mai-meny

Satser på at vennepar kommer på champagnefrukost, også ser vi på,kortesjen som passerer 11.15. På ettermiddag er vi hos vennepar og spiser rømmegrøt og koser oss. Satser på pent vær og ute.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no