Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-21, 15:01   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Bursdag coming up her og jeg ønsker meg rett og slett en ny klokke.
Skal ikke koste en halv arm..

Har sett på en variant Daniel Wellington, sort med rosegull.
Har en MK klokke jeg har hatt i mange år som det virker som har tatt helt kvelden.

Siden butikkene der jeg bor pr nå er fysisk steng, så lurer jeg på tips til gode nettsider?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 16:00   #2
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 280
lego er litt kul
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Hvorfor nøye seg med en halv arm. Begge armer, en nyre og litt til så får du en slik.

https://www.jaeger-lecoultre.com/eu/...o/3342520.html

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 16:42   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Hvorfor nøye seg med en halv arm. Begge armer, en nyre og litt til så får du en slik.

https://www.jaeger-lecoultre.com/eu/...o/3342520.html

Oooo, den var lekker.
Hadde vi ikke nettopp brukt begge armer og nyre på ny bil så hadde jeg insistert på denne

Men lekker, ja.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 16:43   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

David Andersen skal slutte med klokker, kanskje du finner noe der?




https://david-andersen.no/outlet?cat=499%2C500%2C498

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 16:51   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

David Andersen skal slutte med klokker, kanskje du finner noe der?




https://david-andersen.no/outlet?cat=499%2C500%2C498

Å hei du, takk for tipset.
Sjekker det ut.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 17:13   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg liker Triwa-klokkene.
Mange forskjellige og fine, koster ikke en kvart arm engang.
Fins i norske nettbutikker også.
https://www.triwa.com/us/watches/wom.../blush-svalan/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 17:58   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Hva skal du med klokke om du gir vekk armene for den? Fjaser...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 20:15   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg liker Triwa-klokkene.
Mange forskjellige og fine, koster ikke en kvart arm engang.
Fins i norske nettbutikker også.
https://www.triwa.com/us/watches/wom.../blush-svalan/

De var veldig fine. Takk for tipset.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-21, 23:45   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Skagen har og hatt en del stilige klokker. De er ok i pris

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 08:48   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Skagen har og hatt en del stilige klokker. De er ok i pris

Jeg skulle også foreslå Skagen. Nette, lette og fine kvalitetsklokker. Jeg har en som ligner på denne:
https://oenskeur.dk/vare/skagen-anit...staal-oe30-mm/

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 10:29   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg fikk en klokke til førtiårsdagen. Ikke en halv arm, men kanskje en hånd sånn prismessig. Den har nå steget i verdi til en halv arm og vel så det. Sist jeg sjekket var den godt over dobbelt så dyr som da jeg fikk den, også i bruktmarkedet. Så om man står der og vurderer bil vs. klokke, er det i alle fall ingen tvil om hvilken investering som lønner seg. Selv om dette var en avsporing.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 12:12   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg liker også Skagen, og har hatt to av dem. Dessverre har de ikke vart så veldig lenge, så jeg opplevde ikke kvaliteten som så veldig bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 12:26   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Jeg liker Fossil.
https://www.urverket.no/fossil-damek...1187_3346.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 12:30   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Citizen og Gant også.
https://www.klokker.no/dameklokker.h...rder=price&p=2

Og Swatch. Men deres klokker er kanskje mest for de som er veldig glade i farger.

Selv har jeg en 20 år gammel Swatch i titan eller et eller annet fancy materiale, og en minst 10 år gammel Casio. De merkene kan jeg absolutt anbefale i forhold holdbarhet.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 15:58   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg liker også Skagen, og har hatt to av dem. Dessverre har de ikke vart så veldig lenge, så jeg opplevde ikke kvaliteten som så veldig bra.

Nei, superduper kvalitet er det kanskje ikke, men jeg synes kvaliteten står godt til prisen i hvert fall.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 16:00   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nei, superduper kvalitet er det kanskje ikke, men jeg synes kvaliteten står godt til prisen i hvert fall.

Min skagenklokke er 17 år - så de gamle klokken holder godt, i alle fall. (ikke at jeg har brukt den de siste årene, men...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 19:41   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg liker også Skagen, og har hatt to av dem. Dessverre har de ikke vart så veldig lenge, så jeg opplevde ikke kvaliteten som så veldig bra.

Jeg har og hatt en, syns den gikk fort i stykker og det var ikke så lett å få reparert den.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-21, 19:43   #18
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg liker Fossil.
https://www.urverket.no/fossil-damek...1187_3346.html

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Citizen og Gant også.
https://www.klokker.no/dameklokker.h...rder=price&p=2

Og Swatch. Men deres klokker er kanskje mest for de som er veldig glade i farger.

Selv har jeg en 20 år gammel Swatch i titan eller et eller annet fancy materiale, og en minst 10 år gammel Casio. De merkene kan jeg absolutt anbefale i forhold holdbarhet.

Takk for tips, sjekker de og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 08:54   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Takker for innspill på klokke.

Det ble denne med blåskimmer urskive
https://urmakerchristensen.no/produk...0322511104109/

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 10:34   #20
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Den var skikkelig lekker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no