Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fillers i leppene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-21, 20:19   #41
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Som i Ikke sjans for at jeg prøver eller som har prøvd, men funka ikke? Jeg veit du helst vil har råd om fillers/skinbooster, men hvis du ikke har prøvd anbefaler jeg salven igjen. Ja, jeg veit hva tørre og sprukne lepper er. Og hvis du bruker Lypsyl så er det djevelens verk.

Som at jeg har prøvd og det har null effekt, dessverre. Jeg hat et absurd utvalg av alt fra dra billige til svindyre leppepomader. Halvparten gjør ting MYE verre, resten gjør ingenting. Det er litt håpløst dessverre, derav desperasjon.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 20:37   #42
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Har du prøvd hørt med legen om du kan få noe på resept? Vet ikke hva det kan være men salver med slikt som clostebol eller slike greier funker vist.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 13:32   #43
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Jeg ville bare prøvd det jeg. Det er jo naturlig fuktighetsgivende middel i skinbooster og jeg ville være mer skeptisk til å smøre steroider etc på resept enn skinbooster. Tenker det er fordommer og ducklips og litt uvitenhet som gjør at folk er skeptiske.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 14:20   #44
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Jeg har ingen erfaring å dele når det kommer til fillers, men etter mange år med blødende, såre lepper, fant jeg det produktet som reddet meg. Jeg tør nesten ikke skrive det her, men. Utrolig salven er helt fantastisk for meg. https://utroligsalven.no/utrolig-universalsalve-alle/

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 14:34   #45
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Det høres jo ut som et utrolig bra tips, Beckett!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 15:07   #46
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Jeg har ingen erfaring å dele når det kommer til fillers, men etter mange år med blødende, såre lepper, fant jeg det produktet som reddet meg. Jeg tør nesten ikke skrive det her, men. Utrolig salven er helt fantastisk for meg. https://utroligsalven.no/utrolig-universalsalve-alle/

Har testet den og.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 00:03   #47
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Har testet den og.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 07:19   #48
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Den salven er virkelig utrolig god, og virker på alt annet enn tørre lepper for min del. På leppene er det kun Purelan som hjelper.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 08:28   #49
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Har du sjekket hva som kan være årsaken?

Det kan være ting som vaner - at man slikker seg mye på leppene, at man puster med åpen munn (f.eks. bihuleproblematikk), men også vitaminmangel (folat, b-vitaminer...) og underliggende sykdom (det hadde kanskje gitt andre utslag, også, så ingen grunn til panikk). Det er ikke sikkert det er noen åpenbar årsak, men hadde man funnet årsaken ville det vært gull.

Kan også være uttørkende stoffer i ansiktsprodukter, f.eks., som da leppene kommer i kontakt med og reagerer mer på enn huden.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 09:07   #50
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den salven er virkelig utrolig god, og virker på alt annet enn tørre lepper for min del. På leppene er det kun Purelan som hjelper.

Samme her. Jeg har en liten tube Purelan med meg i veska også.

Såre, tørre lepper er vondt. Så jeg hadde også prøvd alt som kan hjelpe.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 10:06   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Hvis man bruker leppestift hver dag hele dagen unngår man tørre lepper.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 10:40   #52
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hvis man bruker leppestift hver dag hele dagen unngår man tørre lepper.

Jeg tåler hvertfall ikke leppestift, da flasser jeg, sprekker opp og det ser helt ille ut. Men for andre er det kanskje et fint tips.


Purelan tåler jeg heller ikke, blir absurd mye verre. Noe må være veldig rart med meg?!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 10:43   #53
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har du sjekket hva som kan være årsaken?

Det kan være ting som vaner - at man slikker seg mye på leppene, at man puster med åpen munn (f.eks. bihuleproblematikk), men også vitaminmangel (folat, b-vitaminer...) og underliggende sykdom (det hadde kanskje gitt andre utslag, også, så ingen grunn til panikk). Det er ikke sikkert det er noen åpenbar årsak, men hadde man funnet årsaken ville det vært gull.

Kan også være uttørkende stoffer i ansiktsprodukter, f.eks., som da leppene kommer i kontakt med og reagerer mer på enn huden.

Jeg tåler ikke så mye rart har jeg skjønt og har generelt veldig tør hud. Har bare putta det i den båsen. Jeg puster nok med munnen, er alltid tett i nesa.

Kan jo alltids lufte det med legen neste gang jeg er der, man han er ikke typen som er opptatt av slike små ting. Kanskje hun jeg står på venteliste til er bedre på sånt, håper jeg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 11:42   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg tåler ikke så mye rart har jeg skjønt og har generelt veldig tør hud. Har bare putta det i den båsen. Jeg puster nok med munnen, er alltid tett i nesa.

Kan jo alltids lufte det med legen neste gang jeg er der, man han er ikke typen som er opptatt av slike små ting. Kanskje hun jeg står på venteliste til er bedre på sånt, håper jeg.

Det jeg skrev over her om Therese J var delvis en fleip, samtidig som jeg tenker at hun kanskje er som deg - nemlig at dette er et problem som det må krutt til for å hjelpe. OG det er liten sjans for at du blir utesteng i måneder for å bruke en salve med noen skikkelig potente virkestoffer. Kan du få en henvisning til hudlege?

For all del, prøv hupleieranbefalingen - men det var sinnsykt dyrt da. Hvis det finnes medisinske behandlinger du kan få innenfor helsetjenesten, så ville jeg ha foretrukket det, tror jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 11:51   #55
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg tåler ikke så mye rart har jeg skjønt og har generelt veldig tør hud. Har bare putta det i den båsen. Jeg puster nok med munnen, er alltid tett i nesa.

Kan jo alltids lufte det med legen neste gang jeg er der, man han er ikke typen som er opptatt av slike små ting. Kanskje hun jeg står på venteliste til er bedre på sånt, håper jeg.

Du kunne jo eventuelt prøvd en av disse online legetjenestene hvis du vil ta det med lege først.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 12:13   #56
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg tåler hvertfall ikke leppestift, da flasser jeg, sprekker opp og det ser helt ille ut. Men for andre er det kanskje et fint tips.


Purelan tåler jeg heller ikke, blir absurd mye verre. Noe må være veldig rart med meg?!

Jeg er lik. Har ikke brukt leppestift siden 1990, omtrent. Og purelan er like skånsomt som salmiakk for min del.

Jeg holder mine lepper i sjakk med fuktighetskrem fra Dermalogica. Ingen andre har nytte av den til leppene, bare meg. Det gjelder om å finne sin match. Jeg har ikke prøvd skinbooster, men har en venninne som lovpriser den.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 12:14   #57
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg er lik. Har ikke brukt leppestift siden 1990, omtrent. Og purelan er like skånsomt som salmiakk for min del.

Jeg holder mine lepper i sjakk med fuktighetskrem fra Dermalogica. Ingen andre har nytte av den til leppene, bare meg. Det gjelder om å finne sin match. Jeg har ikke prøvd skinbooster, men har en venninne som lovpriser den.

Sønnen min er enda verre, hudlege klarte heller ikke fikse det, endte til slutt på Rikshospitalet, de hadde noe vidundermiddel, men det er sterke saker.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 12:17   #58
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Noen medlemskap har online lege som medlemsfordel, så at en forening jeg er med i, har et slikt tilbud.

Hvis man bruker veldig mye penger på et problem, kunne det være en investering å gå privat, også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 12:47   #59
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Det var jo en ide! Ikke tenkt på. Takk!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 19:40   #60
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Purelan brenner på meg. Når jeg er skikkelig sår er sheabutter fra loccitane det beste for meg. Eneste som ikke irriterer, men heler.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no