Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fillers i leppene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-21, 09:36   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Fillers i leppene?

Leser at den kan ha effekt på tørre lepper, og mine er så ille at de sprekker uten at noe hjelper. Stemmer det med fukten? Og må det synes?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 06:45   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Det synes i hvertfall godt første dagen Jeg trodde jeg kunne snike meg unna å fortelle noen om det, men til og med mannen, som aldri legger merke til noe, kommenterte og lurte på hva jeg hadde gjort.

Jeg tok det av samme grunn som deg, og synes jeg er bedre. Ikke sånn «wow, trenger aldri lipgloss igjen» type bedre, men jeg synes jeg har hatt effekt.
Etter at den første hevelse la seg, kan jeg se at leppene har ørlitt mer fylde enn tidligere, men du kan ikke se på meg at jeg har fillers i leppene. Jeg tok aller minste volum, og syntes det tok noen uker før det hadde fordelt seg godt, men hovenheten forsvant fort.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 08:19   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Jeg har også fryktelig tørre lepper for tiden, og det hjelper nok ikke at jeg biter av de tørre flakene.
Men jeg vet ikke om jeg har lyst til å prøve den metoden helt enda. Det koster vel litt?

For et par år siden diskuterte vi lip balms, og da anbefalte jeg body shop sin for den hjalp faktisk, så jeg tror jeg skal prøve den igjen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:52   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Hvis dere ikke vil gå via filler, så kan jeg anbefale leppebalmen som heter Cicaplast fra La Roche-posay. Kjøpes på apoteket, og er den eneste som funker på mine supertørre lepper.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 14:59   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis dere ikke vil gå via filler, så kan jeg anbefale leppebalmen som heter Cicaplast fra La Roche-posay. Kjøpes på apoteket, og er den eneste som funker på mine supertørre lepper.

For mine ekstremlepper er den som vann. Virker dog godt på barna. Så et bra tips.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 15:00   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Det synes i hvertfall godt første dagen Jeg trodde jeg kunne snike meg unna å fortelle noen om det, men til og med mannen, som aldri legger merke til noe, kommenterte og lurte på hva jeg hadde gjort.

Jeg tok det av samme grunn som deg, og synes jeg er bedre. Ikke sånn «wow, trenger aldri lipgloss igjen» type bedre, men jeg synes jeg har hatt effekt.
Etter at den første hevelse la seg, kan jeg se at leppene har ørlitt mer fylde enn tidligere, men du kan ikke se på meg at jeg har fillers i leppene. Jeg tok aller minste volum, og syntes det tok noen uker før det hadde fordelt seg godt, men hovenheten forsvant fort.

Takk for svar!

Ja, hun sa at jeg måtte ha fri noen dager etter stikk. Jeg er livredd fir at det skal synes. Hun mener 1 ml er minimum, hvor mye satt du?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 15:01   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har også fryktelig tørre lepper for tiden, og det hjelper nok ikke at jeg biter av de tørre flakene.
Men jeg vet ikke om jeg har lyst til å prøve den metoden helt enda. Det koster vel litt?

For et par år siden diskuterte vi lip balms, og da anbefalte jeg body shop sin for den hjalp faktisk, så jeg tror jeg skal prøve den igjen.

Det koster! Dyrt! Men når ingen (!!!) lipsyl virker så blir man desperat. Jeg våkner med blødende lepper og har konstant vond.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 15:34   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Det koster! Dyrt! Men når ingen (!!!) lipsyl virker så blir man desperat. Jeg våkner med blødende lepper og har konstant vond.

Spørre Therese Johaug om råd?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 15:53   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Så fillers er veien å gå for sprukne lepper? Mine er helt forferdelige.
Men - hva koster det?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 16:31   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Takk for svar!

Ja, hun sa at jeg måtte ha fri noen dager etter stikk. Jeg er livredd fir at det skal synes. Hun mener 1 ml er minimum, hvor mye satt du?

Jeg tok ikke mer enn 0,5 ml. Husker ikke eksakt pris, men rundt 2500 kr tror jeg.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 17:02   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Så fillers er veien å gå for sprukne lepper? Mine er helt forferdelige.
Men - hva koster det?

3500 kr etter nyttår. Nye regler.

Er ikke alle typer fillers tror jeg, men en (flere?) typer, tror jeg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 17:04   #12
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Spørre Therese Johaug om råd?

Ja, vi er jo ikke ulike. Hverken i lepper eller treningsform.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 17:29   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Har du forsøkt Prolip? https://www.apotek1.no/produkter/pro...ift-3g-903061p
Ikke fillers, litt billigere og funker som rakker’n på mine sprukne lepper. Finnes både i stift og salve

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 18:04   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

3500 kr etter nyttår. Nye regler.

Er ikke alle typer fillers tror jeg, men en (flere?) typer, tror jeg.


Tror jeg står over.
Men mine lepper er ikke så gærne i dag faktisk. Det må ha hjulpet å smøre ørten ganger om dagen og ikke bite.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 20:32   #15
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Litt om restylanes vannbindende effekt. Jeg fant ingenting om dette med lepper, annet enn fra leverandørene selv. https://relis.no/sporsmal_og_svar/5-5003?source=relisdb

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 21:11   #16
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har du forsøkt Prolip? https://www.apotek1.no/produkter/pro...ift-3g-903061p
Ikke fillers, litt billigere og funker som rakker’n på mine sprukne lepper. Finnes både i stift og salve

Ikke sjans.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 21:13   #17
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Litt om restylanes vannbindende effekt. Jeg fant ingenting om dette med lepper, annet enn fra leverandørene selv. https://relis.no/sporsmal_og_svar/5-5003?source=relisdb

Nei, men jeg er så desperat at jeg lytter til erfarne fjellfolk. Funker det ikke så får jeg krysse det og av lista.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 00:25   #18
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Jeg skal ikke ha fillers, men tråden fikk meg til å huske hvor fnisete jeg ble den uken jeg var på kurs på Soria Moria, og endelig fikk se damer med fillers i levende live! På alle kanter, på t-banen oppover der.
Eksotisk opplevelse

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 10:45   #19
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.422
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Jeg skal aldri i verden ha fillers, men når det gjelder tørre og sprukne lepper, kan jeg anbefale leppeskrubb. Kan godt lages selv ved å blande inn sukkerkorn i hvilken som helst leppegreie. Jeg kan smøre og smøre med alle mulige leppeprodukter uten at det hjelper, men når jeg skrubber et par ganger med sånn sukkerskrubb, blir det bra igjen ganske så fort. Prøv prøv!!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 10:51   #20
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fillers i leppene?

Jeg pleier å skrubbe med en fuktig klut, en sånn skrubb er sikkert bedre så det må prøves.

Bepanthen kan forresten brukes på leppene. Kanskje det kan hjelpe. Fikk reklame for det på Facebook.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 10-04-21 kl 16:32.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no