Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Påskekrim 2021

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-21, 10:50   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Jeg har likt The Bay veldig godt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-21, 11:06   #22
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Jeg likte the bay.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-21, 11:08   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.666
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg sovna under en episode av Poirot i går - den var veldig kjedelig (om noe fysikkforskning). Og da jeg våkna, viste det seg at jeg ved å ligge på telefonen hadde sendt min omtale av Nedgravde hemmeligheter til det jeg først trodde var halve kontaktlista mi, som men som viste seg å bare være 7 personer. Flaut nok likevel.

:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-21, 11:11   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Både mamma og en venninne har virkelig elsket The Bay, og skjønner ingenting av de lunkne anmeldelsene. Jeg skal gi det en sjanse.

Jeg skal ikke si at jeg elsket det, jeg synes det er mange tilsvarende som er bedre (Broadchurch, for eksempel). Men den er verdt å se, synes jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-21, 15:33   #25
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.543
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Jeg ler av Bluen og vil samtidig avbefale Mordene i Pembrokeshire. Usigelig kjedelig og treg.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-21, 15:48   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.834
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Jeg ler av Bluen og vil samtidig avbefale Mordene i Pembrokeshire. Usigelig kjedelig og treg.

Enig. Vi så oss gjennom hele første, men stoppet der. Det fenget ikke. Vi likte godt Agatha Christies Døde Spor/Ordeal of Innocence på TV2.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-21, 15:56   #27
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Har også lyst å se Den som dreper med Tobias Santelmann (sikle) selv om den ikke har fått spesielt bra kritikker, men har ikke helt skjønt hvilken sesong jeg skal se da. Hjelp?

Har sett begge sesongene, og likte de. Santelmann er bare med i sesong 2.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 14:46   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Nå har vi også sett Nedgravde Hemmeligheter. Den var bra, men mange ubesvarte spørsmål på slutten. 18-åringen påpekte en hel del, og det var interessant. Bl.a hva var det som gjorde at disse fem hang så mye sammen? Hvorfor var det så enkelt for dem å dekke over for hverandre? Hvorfor fikk Dean alle de andre til å dekke over? For han, og til nød Ram som var redd for at de alle kom til å gi ham skylden, så var det jo ingen grunn til å ikke fortelle om dette? Og ikke minst parteringen av liket. Hva skjedde der liksom? Og hvorfor? Var det kun han som selv døde (Matt?) som gjorde det?
Vi hadde heller ikke sett de tre første sesongene, og det gikk fint. Hadde ikke trøbbel med å skille personene, men det hadde 18-åringen, så vi stoppet innimellom for å redegjøre.

Noen som har startet på Bloodlands? Den har fått litt delte kritikker ser jeg, men kan tenke meg å se den.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 16:03   #29
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Sitter også igjen med spørsmål, IzziCreo.

Hvem var ansvarlig for påkjørselen?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 16:56   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Star, det spørsmålet ble besvart i serien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 17:35   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Vi startet på Bloodlands i går. Synes den er lovende.

Vi har sett the Bay, Nedgravde hemmeligheter, Mordene i Pembrookshire, Grace og en episode av McDonald & Dodds. Den siste ikte jeg ikke - syntes det ble så malplassert med sånn gla'-mord-serie, liker definitivt mørkt og dystert bedre.

Jeg likte alle de andre, da. Bare ikke cluedo-folka i Bath.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 18:38   #32
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Star, det spørsmålet ble besvart i serien.

Må ha vært når jeg var på do det da. Har en ide, men da får jeg dobbeltsjekke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 20:08   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Jeg tror jeg skal utvide påsken med hele kommende uke. Har ikke rukket å se noe mellom nattevakter, så fra i morgen skal jeg binge alle påskekrimmene jeg ikke rakk å se.
Kjenner at Agatha Christie frister.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 20:35   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Vi begynte på Grace, men jeg datt helt ut. Så vi har ikke sett mye på den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 20:59   #35
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Må ha vært når jeg var på do det da. Har en ide, men da får jeg dobbeltsjekke.

Det stemte.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 21:00   #36
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det stemte.

Du må trykke på pause.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 21:03   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi begynte på Grace, men jeg datt helt ut. Så vi har ikke sett mye på den.

Så den første episoden og likte den sånn helt OK - men ble ikke helt inspirert til å fortsette. Er litt opprådd nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 21:16   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Så den første episoden og likte den sånn helt OK - men ble ikke helt inspirert til å fortsette. Er litt opprådd nå.

Liker du gla'-mord eller de litt mer regnsværstunge?

Har du sett Happy Valley? Broadchurch? Hinterland?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 21:27   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Liker du gla'-mord eller de litt mer regnsværstunge?

Har du sett Happy Valley? Broadchurch? Hinterland?

Den sistnevnte; den likte jeg godt - men de andre to kan jeg ikke se ligger ute noe sted nå. Ikke sett - nybegynner i denne omgang. Jeg liker det meste av britisk krim. Har fortsatt litt igjen av Foyles krig, og har også likt Vera og Shetland veldig godt.

Det eneste jeg ikke har likt så langt, er i grunnen Luther.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-21, 21:36   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrim 2021

Åh, Happy Valley og Broadchurch var kjempebra! Synd de er borte nå. Hinterland har jeg ikke sett. Er det engelsk krim?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no