Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Erfaringer med REN-produkter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-21, 10:36   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Har du vurdert avène sine produkter? De har jeg vært fornøyd med. (Jeg er dog i motsetning til deg en lukt-junkie, så nå gir jeg Rituals en sjanse....)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 11:03   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Har du vurdert avène sine produkter? De har jeg vært fornøyd med. (Jeg er dog i motsetning til deg en lukt-junkie, så nå gir jeg Rituals en sjanse....)

Gærning! Neida, jeg liker lukt, men mer diskret.

Har tenkt litt på avène også. Jeg liker godt bloggen heltkrem.no, og de har hatt et fokus på apotekprodukter som har inspirert meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 11:37   #23
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

For meg har produktene alt for mye eteriske oljer til at jeg takler å bruke dem i ansiktet. Etter å ha brukt andre serier med eteriske oljer over en lang periode, opplevde jeg å plutselig begynne å reagere på "alt", så det har ført til at jeg er blitt ekstra oppmerksom på ingredienser. Jeg foretrekker La Roche Posay og Avene av apotekseriene av den grunn.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 11:38   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Oj, godt poeng Nera.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 12:46   #25
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg har veldig sensitiv hud, tåler ikke stort, men REN tåler jeg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 14:15   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hvilken Age Smart-krem tenkte du på? Jeg har prøvd dynamic skin recovery, men falt tilbake på intensive moisture balance etter en stund. Tenkte jeg skulle prøve super rich repair etter hvert, fordi jeg trenger mer fukt, tror jeg, men den er skrekkelig dyr.

Jeg vet ikke hvilken av dem for jeg har vært fornøyd med intensive moisture balance og ikke satt meg inn i noen av de andre dagkremene (jeg bruker den både morgen og kveld). Jeg fikk hudpleie som julegave og kan spørre henne om hva hun tenker.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 15:01   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Tenkte jeg skulle prøve super rich repair etter hvert, fordi jeg trenger mer fukt, tror jeg, men den er skrekkelig dyr.

Jeg har den i skapet. Tanken var å bruke den som nattkrem, men det har ikke blitt gjort. Både fordi jeg ikke er så veldig flink til å rense huden på kvelden, men også fordi jeg syns den er for feit. Selv om jeg har skikkelig tørr hud om vinteren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 15:30   #28
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg har hud som trenger både fukt og fett, og Super Rich Repair var som vaselin, og jeg opplevde på sikt at den lå oppå huden, samtidig som jeg ble tørrere.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 15:31   #29
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har den i skapet. Tanken var å bruke den som nattkrem, men det har ikke blitt gjort. Både fordi jeg ikke er så veldig flink til å rense huden på kvelden, men også fordi jeg syns den er for feit. Selv om jeg har skikkelig tørr hud om vinteren.

Grynt. Hvorfor finnes ikke bare Den Perfekte Kremen? Til en levelig pris. Og som er å få tak i.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 16:34   #30
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg er hittil veldig fornøyd med denne:

https://www.skincity.com/no/paulas-c...AaAuEzEALw_wcB

Den er fra Calm-serien til Paula's Choice og finnes også i en variant for normal til fet hud. Utgaven for tørr hud er kanskje litt i overkant fuktrik for meg, men jeg bruker den som dagkrem likevel. Som nattkrem er den veldig god.

Den må bestilles på nett (men det tar som regel bare tre dager). Og jeg synes ikke den er veldig dyr.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 16:46   #31
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg har veldig tørr og sensitiv hud i tillegg til rosacea, så jeg reagerer på alt mulig.

Har brukt kremer fra Avene i flere år og er veldig fornøyd med dem.
Nå når det har vært veldig kaldt og tørt over lengre tid hender det at jeg må ha en ekstra runde med ansiktskrem etter at jeg har kommet på jobb, men vanligvis bruker jeg Avene Hydrance Riche på vinteren og en litt lettere som jeg ikke husker navnet på på sommeren.
Bruker øyekremen fra Avene også.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 18:47   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Denne er perfekt for meg og min hud, selv om jeg ikke er under aknebehandling. Men jeg bruker kortison som kan fremkalle akne da.

https://www.apotek1.no/produkter/lrp...AaAt-MEALw_wcB

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 18:59   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Lukter tran-aktig av noen av de jeg har vært borti. Så jeg ga det opp.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 19:06   #34
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

REN-bruker melder seg!
Jeg fikk noen produkter i gave i sommer, og er hekta. På kroppen bruker jeg moroccan roseserien (utelukkende på grunn av den deilige roselukten) ) og i ansiktet Evercalmserien.
Jeg har veldig sensitiv hud i ansiktet, varig skadet etter flere store allergiske reaksjoner men denne funker kjempebra.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 21:26   #35
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

REN har gode produkter til flere ulike hudtyper, men man skal være obs på at REN inneholder mange potensielle allergener. Hud som reagerer på alt mulig bør bruke produkter med få ingredienser og "triggere" (dessverre er planteekstrakter typiske allergener).

Hva er målet ditt med produktene, Tallulah? Den aller mest aktive serien vi har hos oss er Murad. Fantastisk serie for ulike utfordringer (rynker, urenheter, solskader), men ikke noe å anbefale for hud som er "syk". Fukten kan du uansett få i form av et fuktighetsserum i tillegg (Vichy 89 % - er min favoritt).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 21:34   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg ventet på deg, Billa!

Jeg tviler mer og mer på REN etter hva flere her sier, og det du sier nå.

Jeg har egentlig ganske fin hud, men den er sensitiv og liker ikke vinter. Da blir den grå og matt, og jeg føler at jeg ser hundre år eldre ut enn om sommeren. Så jeg vil ha noe som gir mye fukt, strammer opp litt og noe som kan ta seg av uren hud på haken, som jeg får hver vinter.

Jeg har ingen hudsykdommer, og trenger ikke noe ekstra, tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 22:02   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg liker også Vichy 89 %! Jeg vant den på Istagram hos en apotekkjede, sammen med øyeserumet i samme serie og har brukt opp og kjøpt ny av den store flasken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 22:14   #38
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg ventet på deg, Billa!

Jeg tviler mer og mer på REN etter hva flere her sier, og det du sier nå.

Jeg har egentlig ganske fin hud, men den er sensitiv og liker ikke vinter. Da blir den grå og matt, og jeg føler at jeg ser hundre år eldre ut enn om sommeren. Så jeg vil ha noe som gir mye fukt, strammer opp litt og noe som kan ta seg av uren hud på haken, som jeg får hver vinter.

Jeg har ingen hudsykdommer, og trenger ikke noe ekstra, tror jeg.

La meg høre med hudpleierne hos meg - de er knallgode på produktene vi har i hus, og har så mange serier å velge i at de ikke nødvendigvis har giftet seg med noen av dem

Altså:
Sensitiv hud
Gusten på vinteren (trenger glød)
Ønsker fukt
Uren hud på haka (hvor jeg egentlig tenker at du kunne brukt f.eks lokal salisylsyrebehandling i form av serum fra fra La Roche Posay)

Noe eget til øynene?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 22:18   #39
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg liker også Vichy 89 %! Jeg vant den på Istagram hos en apotekkjede, sammen med øyeserumet i samme serie og har brukt opp og kjøpt ny av den store flasken.

Jeg har også begge deler Jeg har "moden problemhud" som er så sinnsykt fet til tider, at jeg ser helt blank ut. Jeg behandler den også derfor såpass "hardt" med produkter for uren hud, at den blir tørr og stram. Vichy 89 % er gull! Trekker inn kjapt, og kan brukes rundt øynene også, de dagene jeg ikke gidder å bruke øyeproduktet fra Vichy 89 %. Som jeg jo burde, siden det inneholder koffein som virker litt drenerende på poser og hovne "morgenøyne"...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 22:33   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

La meg høre med hudpleierne hos meg - de er knallgode på produktene vi har i hus, og har så mange serier å velge i at de ikke nødvendigvis har giftet seg med noen av dem

Altså:
Sensitiv hud
Gusten på vinteren (trenger glød)
Ønsker fukt
Uren hud på haka (hvor jeg egentlig tenker at du kunne brukt f.eks lokal salisylsyrebehandling i form av serum fra fra La Roche Posay)

Noe eget til øynene?

Jess, tusen takk! Ja, gjerne en øyekrem også. Jeg er jo 46.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no