Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Teateranbefaling - Bergen

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-20, 10:40   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teateranbefaling - Bergen

Vi var på teater i går og så Scener fra et ekteskap. Og for alle som er i Bergen i nærmeste fremtid så kan den anbefales. Jeg syntes riktignok at den var litt lang, men spillet var glitrende. Jonathan Filip, som jeg tidligere har syntes var litt enkel som skuespiller har virkelig vokst de siste årene, Susanne Kambestad har alltid vært god og de to fungerer utrolig godt sammen.

Jeg kjenner så sterkt på hvor godt det er å ha et teater som har fast ansatte og stabile skuespillere. Det er en ekstra dimensjon for oss som går mye på teater å se de samme personene gjør ulike roller.

Høyre hadde for en del år siden et innspill om at man skulle bygge ned antallet fast ansatte skuespillere og ha mye mer korttidsengasjementer. I tillegg til at det hadde gitt mye mer usikre arbeidsforhold for mange, så hadde det jo bare sikret teater i Oslo. Selv de andre større byene har jo stort sett bare ett teater og hvordan skulle vi sikre oss frilansere? Jeg setter enormt pris på et solid lokalt teater og alt det gir oss. Og anbefaler alle som kan gå på teater i Bergen en tur på DNS, nå når de har åpnet litt opp.

Billige billetter ut 2020 også.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no