Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-21, 19:35   #861
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Vil også tro det er lov med fortetting. Rimelig lite luft rundt husene på de andre tomtene.
Men i høyden kan jeg tenke meg det er stopp ganske fort. Er ikke mye høye hus nærmest.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 06-05-21, 18:24   #862
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

En megler som er lei av jobben sin, eller som bare er sjikkelig, sjikkelig morsom? https://www.finn.no/realestate/homes...kode=217004710

Bortsett fra enda et nærbilde av planter (hvorfor gidder man?) så synes jeg vidvinklene stua var på grensen til provoserende.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 06-05-21, 19:00   #863
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

En megler som er lei av jobben sin, eller som bare er sjikkelig, sjikkelig morsom? https://www.finn.no/realestate/homes...kode=217004710

Bortsett fra enda et nærbilde av planter (hvorfor gidder man?) så synes jeg vidvinklene stua var på grensen til provoserende.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 06-05-21, 20:59   #864
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Den var jo både morsom og velskrevet, syns jeg! «Planter, del 3».

Og en nydelig, lite hus, med skjønn hage!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 06-05-21, 21:06   #865
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Et lite krypinn på Frogner her. Overraskende lite bilder synes jeg.

https://www.finn.no/216923644

Det er Mona Høiness som selger, det er det huset hun arvet og som det har vært så mye styr rundt. Jeg regner med at hun/megler håper på en ambassade som kjøper (?).

(info fra et annet sted på internett).

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 06-05-21, 21:08   #866
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det er Mona Høiness som selger, det er det huset hun arvet og som det har vært så mye styr rundt. Jeg regner med at hun/megler håper på en ambassade som kjøper (?).

(info fra et annet sted på internett).

Takk for forklaringen. Det ante meg at dette var noe utenom det vanlige … prisen var jo en klar indikasjon.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 06-05-21, 21:13   #867
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

En megler som er lei av jobben sin, eller som bare er sjikkelig, sjikkelig morsom? https://www.finn.no/realestate/homes...kode=217004710

Bortsett fra enda et nærbilde av planter (hvorfor gidder man?) så synes jeg vidvinklene stua var på grensen til provoserende.

De kjenner sitt publikum. Jeg kjenner garantert minst 5 familier som skal på visning dit. Og jeg likte annonsen jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 07-05-21, 10:26   #868
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Den eiendommen hun selger har aldri vært ute for salg tidligere. Ikke i nyere tid i alle fall. Men den ser jo ganske godt holdt ut alt det gamle. Litt imponerende egentlig selv om jeg egentlig ikke liker gamle bygg med sånn gammel stil. Men denne fikk jeg nesten litt slott følelse av.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 07-05-21, 15:24   #869
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det er Mona Høiness som selger, det er det huset hun arvet og som det har vært så mye styr rundt. Jeg regner med at hun/megler håper på en ambassade som kjøper (?).

(info fra et annet sted på internett).

Men er det det huset som rollefiguren som Hege Schøyen spilte i Hvite Gutter som bor der? Blir heilt sprø av å lure

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 07-05-21, 17:26   #870
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men er det det huset som rollefiguren som Hege Schøyen spilte i Hvite Gutter som bor der? Blir heilt sprø av å lure

Haha, det vet jeg ikke.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 00:45   #871
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Kom over en annonse for blandingsvalper til 27000. Har det blitt vanlig med sånne priser nå?
Rett under var det forøvrig en annonse for renrasede valper til 19000.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 01:53   #872
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kom over en annonse for blandingsvalper til 27000. Har det blitt vanlig med sånne priser nå?
Rett under var det forøvrig en annonse for renrasede valper til 19000.

Det er helt vilt. Det er trist og ganske provoserende.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 07:42   #873
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Helt enig.
Stesøsteren min har en Rhodesian Ridgeback som nettopp har fått valper, og hun var egentlig litt overrasket over at hun kunne regne med å få så mye som 22000 per valp.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 10:25   #874
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

En megler som er lei av jobben sin, eller som bare er sjikkelig, sjikkelig morsom? https://www.finn.no/realestate/homes...kode=217004710

Bortsett fra enda et nærbilde av planter (hvorfor gidder man?) så synes jeg vidvinklene stua var på grensen til provoserende.

Guri, så puteflaut. "Om du sitter i sofaen er det omtrent dette du ser".
Jeg foretrekker nok mer nøytrale meglere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 15:43   #875
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg syns det var gøy, jeg. Særlig den med at «her lener fotografen seg mot kjøkkenbenken».

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 00:03   #876
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kom over en annonse for blandingsvalper til 27000. Har det blitt vanlig med sånne priser nå?
Rett under var det forøvrig en annonse for renrasede valper til 19000.

Helt sprøtt. Lurer på om folk faktisk betaler det. Har inntrykk av at renrasede hunder med NKK-registrering, foreldre som er helseundersøkt og gjerne stilt og vurdert til gode representanter for rasen ligger på typ 16-22 000, ja. Unntak for de rasene som får svært få valper i et kull, de kan ligge litt høyere. Pomeranian, feks.

Den valpefabrikken i Drøbak, tar ikke de 28’ OG krever slavekontrakt av kjøperne sine, og beholder masse krav på hunden. De får solgt, tror jeg, de drar vel inn noen mill. i året på hunder som basically er blandingshunder.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 00:05   #877
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Naboen fortalte at kennelen som for 6 år siden tok 12 000 for en valp (cocker) nå tar 38 000!

Det er jo tilbud og etterspørsel, jeg skjønner der, men, altså ...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 01:22   #878
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Naboen fortalte at kennelen som for 6 år siden tok 12 000 for en valp (cocker) nå tar 38 000!

Det er jo tilbud og etterspørsel, jeg skjønner der, men, altså ...

I min raseklubb har de ikke latt prisen ta av.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 11:19   #879
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Helt sprøtt. Lurer på om folk faktisk betaler det. Har inntrykk av at renrasede hunder med NKK-registrering, foreldre som er helseundersøkt og gjerne stilt og vurdert til gode representanter for rasen ligger på typ 16-22 000, ja. Unntak for de rasene som får svært få valper i et kull, de kan ligge litt høyere. Pomeranian, feks.

Den valpefabrikken i Drøbak, tar ikke de 28’ OG krever slavekontrakt av kjøperne sine, og beholder masse krav på hunden. De får solgt, tror jeg, de drar vel inn noen mill. i året på hunder som basically er blandingshunder.

En slektning betalte 19000 for en blandingsvalp som viste seg å ha tette tårekanaler, og ville trenge flere veterinærbesøk i året for å få åpnet de. Selgeren viste seg å være en svindler som er etterlyst av politiet. Men greide til slutt å få levert valpen tilbake og fikk igjen pengene.
Allikevel ble det nok en blandingsvalp til omtrent samme prisen.

Det er bare et eksempel, men jeg regner med at folk er villige til å betale sånne priser, ellers hadde det vel ikke vært marked for det. Det er jo mange som ikke har peiling på hund, og som vil ha en de synes er fin.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 14:56   #880
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Har også hørt at valpepriser er økt skikkelig. Gikk inn på Finn nå og søkte opp den rasen vi har.
Koster 25000, for en renraset og en annonse med blanding til 28tusen. Jaja, hvis folk betaler det så....

Vår kostet 13tusen for 10 år siden . Er garantert renraset med flott stamtavle. Vi kunne tjent penger på valper men skulle bare ha en kosevofs.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no