Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Endelig er den her...

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 10:07   #1
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Endelig er den her...

Etter sterkt press fra damene her inne, og siden jeg ikke er veldig flink til å stå i mot heiarop og blafrende øyevipper, ser jeg meg nødt til å lage en aerobictråd. så her er den. Ordet er fritt, jenter.

Trenger dere hjelp til å komme i gang, sier dere?
Ok, ta gjerne utgangspunkt i noe av dette.

Hvorfor i all verden heter det grapewine?
Favorittutøveren deres?
Favorittrumpeøvelse?
Hva er egentlig forskjellen på step touch og mambo steg?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:30   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig er den her...

Nå ble jeg litt skuffa, trodde dette var en "ordentlig" sportstråd.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:34   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er den her...



Ryli er en kul fyr. Det er jeg nesten sikker på.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:36   #4
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endelig er den her...

Det var jo et voldsomt mas etter å få denne tråden, så jeg trodde liksom at aerobic var den ultimate sporten for damene her. Men interessen virker ikke akkurat overveldende nå lenger.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:40   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvorfor i all verden heter det grapewine?
Favorittutøveren deres?
Favorittrumpeøvelse?
Hva er egentlig forskjellen på step touch og mambo steg?

Grapewine? Ikke peiling.
Favorittutøver? I aerobic? Vet ikke om andre enn instruktørene på senteret.
Favorittrumpeøvelse? Knebøy med vektstang.
Forskjell på step touch og mambo? Det kan jeg vise deg, men da må du nesten komme hit.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:46   #6
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Forskjell på step touch og mambo? Det kan jeg vise deg, men da må du nesten komme hit.

Jeg elsker sånne hjelpsomme jenter. Har en mistanke om at det ligger i hoftevrikkingen, men jeg er spent på å se det demonstrert.

Hvorfor svarte du ikke meg på favorittutøver, forresten? Fordi jeg er pensjonist?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:22   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig er den her...

Jeg er helt elendig i aerobic og sånt. Eier ikke koordinasjon. Favorittutøveren min må vel nesten være hun som kom helt ut av det da hun kastet et blikk på meg under en step-time jeg hadde forvillet meg inn på.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:24   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg elsker sånne hjelpsomme jenter. Har en mistanke om at det ligger i hoftevrikkingen, men jeg er spent på å se det demonstrert.

Hvorfor svarte du ikke meg på favorittutøver, forresten? Fordi jeg er pensjonist?

Jeg vet ikke om en eneste utøver. Derfor. At du er pensjonist er ditt problem.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:46   #9
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Endelig er den her...

Hvorfor i all verden heter det grapewine?
Men er ikke det en vin?
GrapeWine er en forbløffende god vin til prisen og kanskje polets absolutt beste rødvinskjøp. Nydelig aroma av mørke skogsbær, lær, treverk og pepper. Kraftig, tett og konsentrert smak med rik frukt, flott syre og tanninstruktur.

Favorittutøveren deres?
Jane Fonda

Favorittrumpeøvelse?
Ridning. Men det er kanskje ikke aerobic-øvelse?

Hva er egentlig forskjellen på step touch og mambo steg?
Etter at du har vært hos Myrsnipa og blitt feil demonstrert kan du jo ta deg en tur til meg så skal jeg virkelig vise deg hva forskjellen er.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:48   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Etter at du har vært hos Myrsnipa og blitt feil demonstrert kan du jo ta deg en tur til meg så skal jeg virkelig vise deg hva forskjellen er.


Heyyy. Jeg kan min mambo altså.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:14   #11
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endelig er den her...

Det er også et aerobictrinn. Det er vel selve basisøvelsen også. Først tar du et skritt til siden, så krysser du bak med det andre beinet. Så tar du et skritt til med det første beinet, og så samler du beina til slutt. Men hva har dette med vin å gjøre?

Ellers gleder jeg meg veldig til mambokursene?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:27   #12
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er også et aerobictrinn. Det er vel selve basisøvelsen også. Først tar du et skritt til siden, så krysser du bak med det andre beinet. Så tar du et skritt til med det første beinet, og så samler du beina til slutt. Men hva har dette med vin å gjøre?

Takker for instruksjonen, men utfra slik jeg forstår øvelsen tror jeg at jeg foretrekker en rød, flytende grapewine.

Og Myrsnipa: Kanskje vi skulle slått sammen instruksjonene? Men det blir kanskje i meste laget for en pensjonist?

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:33   #13
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Og Myrsnipa: Kanskje vi skulle slått sammen instruksjonene? Men det blir kanskje i meste laget for en pensjonist?

Jeg er pensjonert aerobicinstruktør, ikke pensjonert danser.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:07   #14
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er pensjonert aerobicinstruktør, ikke pensjonert danser.

Har du fått kalde føtter nå?

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:12   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Har du fått kalde føtter nå?

Hææææ? Jeg mente at siden jeg fortsatt er aktiv danser, så skal jeg da kunne hanskes med dere begge. Jeg går nemlig på danseskole.
Det er riktignok sånn "foreldre og barn"-kurs for 3-åringer, men jeg har da plukket opp noen trinn selv også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:37   #16
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvorfor i all verden heter det grapewine?
Favorittutøveren deres?
Favorittrumpeøvelse?
Hva er egentlig forskjellen på step touch og mambo steg?

- Heter det ikke grapevine? (Sorry, feil flisespikkeforum)
- Kari Jaquesson. Jeg har personlig fått kjeft av henne for manglende koordinasjon
- Stå på toppen av step'en og klø seg i hodet
- Step touch er når du griper etter step'en for å kaste den på instruktøren. Mambo steg er når du masjerer ut av lokalet til eggende mamborytmer.

Hva er premien?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:41   #17
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hææææ? Jeg mente at siden jeg fortsatt er aktiv danser, så skal jeg da kunne hanskes med dere begge. Jeg går nemlig på danseskole.
Det er riktignok sånn "foreldre og barn"-kurs for 3-åringer, men jeg har da plukket opp noen trinn selv også.

Hehe, ja da skal du se du kommer til å klare deg bra.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 10:48   #18
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endelig er den her...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

- Heter det ikke grapevine? (Sorry, feil flisespikkeforum)

Hvordan våger du å flisespikke meg? Og til og med utenfor flisespikkeriet!
Her blir det bråk!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hva er premien?

Det var vel strengt tatt ikke noen konkurranse dette her. Men svarene var gode, så en liten belønning skal du få. Det får bli en liten mambo med undertegnede, tenker jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:12   #19
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig er den her...

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:13   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er den her...

Noen som kan fortelle meg hva som er minst komplisert av aeorobic og step? Koordinasjonsevnen min lider nemlig av sosialangst. Med en gang jeg kommer inn i et rom med andre mennesker slutter den å fungere.

Med dette friskt i mente forvillet jeg meg en gang inn på en steptime. Jeg tenkte som så at "step! Hah! Det er jo bare å gå opp og ned på en sånn kasse!"

Jøssda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no