Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-21, 16:27   #241
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Det får en si, Polyanna. Tror ikke vi har hatt så mange sykler i hus samtidig.

Fotballklærne og skoa jeg har lagt ut er det null respons på.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 11:56   #242
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg feiret åpning av butikker i Oslo i går med å handle på to av mine favoritt-bruktbutikker. Det ble to kjoler og en bluse på Ekko og i tillegg et par interiørgreier på Inventarium. Begge butikkene er på Grünerløkka og anbefales HØYT!!!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 12:44   #243
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg kjøpte nylig et gammelt lite kjøkkenbord. Det skal få sagd av beina og få pusset vekker store flekker fra bordplaten slik at det kan brukes til sofabord. Jeg liker gamle bord
Jeg har også kjøpt en trekasse, aner ikke hva jeg skal bruke den til men den var så fin og billig. Finner nok på noe, hvis ikke ryker den ut på bruktmarkedet igjen.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 12:48   #244
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg har også kjøpt en trekasse, aner ikke hva jeg skal bruke den til men den var så fin og billig. Finner nok på noe, hvis ikke ryker den ut på bruktmarkedet igjen.

Jeg har nettopp tatt i bruk en gammel trekasse i yttergangen, til oppbevaring av paraplyer og handlenett. Det ble veldig fint.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 12:50   #245
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Eller du kan ha planter i den. Kle den innvendig så den ikke råtner, eller finn en boks som passer opp.

God ide å sage av beina. Det skal jeg huske.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 15:30   #246
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har nettopp tatt i bruk en gammel trekasse i yttergangen, til oppbevaring av paraplyer og handlenett. Det ble veldig fint.

Ikke dumt! Har ikke paraplyer i vårt hus, men den kan f.eks være vottekasse til høsten

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 15:32   #247
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Eller du kan ha planter i den. Kle den innvendig så den ikke råtner, eller finn en boks som passer opp.

Tenkte tanken på å ha den på spisebordet med flere blomster i krukker oppi, men ser litt vel stor ut. Har ikke så lyst til å ha den ute siden vi ikke har tak over uteplassen. Fant også ut at den kan evnt brukes til strikkeprosjekter

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 15:44   #248
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Gitt bort stoffmunnbind på finn i dag. Folk blir så glade når de kan få.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 21:20   #249
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har gitt bort og solgt mye, og jeg har vært flink og spart mesteparten av pengene så nå har jeg faktisk en liten buffer.
I dag kjøpte jeg en Stiga air scooter for 500 kr, men den regner jeg egentlig som hjelpemiddel. Planen er å bruke den på småturer på asfalt for det er sånt jeg får vondt i hoftene av.

Fikk en litt rar henvendelse ang. et par Demonia boots jeg har lagt ut på Finn. En fyr skrev at han var interessert, og så i dag ba han meg om å ringe ham fordi han ikke har penger på kortet. Etter mange rare opplevelser både på Finn og generelt blir jeg rimelig skeptisk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 21:22   #250
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi har straks fjortis i hus og ønsket er el-gitar. Kom over en på Finn. Selgeren er lokal gitarlærer (og gitarguru), så det ble gitar, forsterker og litt tilbehør til en hyggelig pris.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-21, 21:02   #251
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 190
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg skal flytte. Og målet er å få alle min eiendeler inn i to Volkswagen Transporter, så jeg må kvitte meg med masse. Solgt en dampkokegreie til å lage mat i som jeg ikke bruker, og solgt syv cd-hyller fra Ikea. Skal selge fire-fem bokhyller til pluss litt annet ymse.

Bobbelur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-21, 21:40   #252
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Det er så store avstander her at det er litt begrenset hva man finner, men jeg har akkurat solgt to gitarer via en lokal salgsgruppe på FB. Og for noen uker siden kjøpte jeg to nattbord via Finn, som jeg har malt nå i helga. (Det er teakbord, men de var allerede malt, i en farge jeg ikke likte.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 08:58   #253
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har omsider fått tilslag på en nydelig retro hjørnehylle og er nøgd! Flotte selgere, behjelpelige og hyggelige. De slo av på prisen uten oppfordring fordi jeg var høflig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 23:16   #254
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Kjøpt jakke på Finn som var fin, og var på bruktbutikk i helga med ungen og fant kjole. Det var egentlig jeg som «bare er med». Fant en svart skaterkjole fra byTimo som satt som et skudd.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-21, 20:10   #255
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Minstejenta trengte ny allværsjakke, og ønsket seg anorakk. Fant en kjempefin gråblå Twentyfour Finse anorakk på Tise, i hennes størrelse, som i tillegg befant seg her i byen. Hun og mannen dro og hentet den for en liten stund siden, og den passer henne perfekt! Ser overhodet ikke brukt ut heller, kan knapt ha vært på i det hele tatt. Hun elsker den, elsker fargen og er såååå fornøyd!

Ordinær pris på disse er 1399, jeg fikk den for 650 kr.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-06-21 kl 20:30.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-21, 20:47   #256
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har kjøpt meg kjempefine Budalstoler Jeg har ønsket meg slike stoler i mange år, de minner meg om ei kjær gammel dame fra min barndom. Hun hadde slike på det blåmalte kjøkkenet der hun serverte meg vafler med hjemmelaget jordbærsyltetøy

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 13:45   #257
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har fått en fin gammel kommode i mahogny som jeg skal pusse opp. Den er solid, men lakken flasser av, og det er noen stygge merker på toppen. Tenker å pusse og olje, og forhåpentligvis få fram en fin rødfarge.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 13:47   #258
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har også kjøpt et veldig fint ikeanattbord som ser nytt ut, og passer perfekt på soverommet. For 50 kr. 400 kr på Ikea.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 16:18   #259
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Kjøpt Devold ulltrøye til speideren. Kom i posten i går. Skal se om jeg får tak i mer også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-21, 10:00   #260
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg er veldig aktiv på finn for tiden. Skal jo flytte til større bolig i høst, og trenger både lamper, hvitevarer og møbler. Har som mål å få tak i mest mulig på finn. Så langt har jeg kjøpt to Fatboy til barna, en kaninlampe, og jeg har fått en søt taklampe til barna og en gedigen Ikea Nymön taklampe. Sistnevnte har jeg hatt lyst på i flere år. Og denne er i tillegg mørkeblå, en farge de ikke fører lenger.
To panelovner har forresten også fått tak i.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 30-07-21 kl 10:25.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no