Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-21, 16:21   #201
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Tipper det samme, Karamell.

Skavvise. Nå ser jeg på familien Durrell. Det er underholdende og fint, men jeg orker ikke å bare se på det. Ligger det noe mer snacksens britisk ute på NRK-appen nå?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 20:23   #202
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Har sett Little Fires Everywhere. Likte serien veldig godt. Neste blir tredje sesong av Pose.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 20:51   #203
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Pørni.

Og så tror jeg at jeg skal prøve meg på Patria. Eller Mare of Easttown.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 21:14   #204
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Startet med Mare of Easttown. Virker ok, men en dæsj overkant sosialrealisme for min del

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 21:15   #205
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg elsker Mare of Easttown, det er akkurat sånne serier jeg elsker. Det er skikkelig irriterende å vente på neste episode.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 22:36   #206
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg elsker Mare of Easttown, det er akkurat sånne serier jeg elsker. Det er skikkelig irriterende å vente på neste episode.

Enig! I alt!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 23:09   #207
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg begynte på sesong 3 av Manifest men det kommer jo ikke flere episoder. Bare 6 tilgjengelige (hbo på Thelia). Noen som vet når drt kommer fler? Ser det er to til tilgjengelig på HBO men unødvendig å abbonnere når jeg egentlig har hbo på TheliA

liefje er ikke aktiv  
Gammel 08-05-21, 23:28   #208
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg elsker Mare of Easttown, det er akkurat sånne serier jeg elsker. Det er skikkelig irriterende å vente på neste episode.

Enig! Er så bra serie!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 01:00   #209
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

I dag har jeg sett en svært lett-sett serie, to mødre til to, på Netflix. Og det mest irriterende er super cliffhanger, også er søren meg sesong en fra 2021 så ny sesong ikke ventet før.... Kanskje neste år?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 01:22   #210
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Vi begynte på Shadow and Bone i kveld, virker lovende så langt.
På Netflix.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 01:46   #211
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Begynte på Pørni, sett 2 episoder nå. Liker den sålangt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 20:32   #212
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg begynte på sesong 3 av Manifest men det kommer jo ikke flere episoder. Bare 6 tilgjengelige (hbo på Thelia). Noen som vet når drt kommer fler? Ser det er to til tilgjengelig på HBO men unødvendig å abbonnere når jeg egentlig har hbo på TheliA

Jeg har fullabonnement på HBO og det ligger 8 episoder av Manifest ute nå. VI har sånn light-HBO-tilgang via RiksTV, men jeg har valgt å beholde abonnementet på HBO fordi jeg ser mye der, og det er endel vi ikke har tilgang til, så jeg er litt lat og orker ikke å finne ut om jeg evt. kan klare meg med tilgangen vi har via RikstTV.

Jeg har akkurat sett ferdig Pørni, og den er bare helt !

Ser også Mare of Easton, den er superbra, venter veldig på neste episode. Som kommer i morgen, heldigvis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 09-05-21, 22:51   #213
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har fullabonnement på HBO og det ligger 8 episoder av Manifest ute nå. VI har sånn light-HBO-tilgang via RiksTV, men jeg har valgt å beholde abonnementet på HBO fordi jeg ser mye der, og det er endel vi ikke har tilgang til, så jeg er litt lat og orker ikke å finne ut om jeg evt. kan klare meg med tilgangen vi har via RikstTV.

Jeg har akkurat sett ferdig Pørni, og den er bare helt !

Ser også Mare of Easton, den er superbra, venter veldig på neste episode. Som kommer i morgen, heldigvis.

Takk. De må vel komme en gang. Bare så utrolig irriterende når man har begynt å se på noe og ikke vet

liefje er ikke aktiv  
Gammel 09-05-21, 23:15   #214
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har sett ferdig Utmark, HBO. Jæ. Njæ. Godt spilt, intenst vakkert filmet, men den er ikke nyskapende eller overraskende på noe som helst vis. Det eneste overraskende er vel at Tobias Santelmann er heit selv som forfyllet sauebonde.

HBO: Handmaids Tale, sesong 4: Intenst godt laget, men den har mistet noe av dybden når den ikke lenger har boka som jukselapp synes jeg. Tar meg selv i å tenke at jeg mye heller ville sett en filmatisering av Gileads Døtre.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-05-21, 11:47   #215
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Pørni var fort gjort. Og VELDIG bra.

Jeg trengte å se at jeg ikke er den eneste som har tenåringer som er fine folk, men ikke alltid er supersøte/tenker så langsiktig/driter seg ut. Og så satte jeg stor pris på å være godt gift.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 10-05-21, 12:01   #216
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg setter pris på å ikke være gift, etter å ha sett Pørni. Han kommune-Bjørnar. (jeg kjenner plutselig igjen problemstillingen med yngre menn). Jeg har ikke en så dust eks, da.

Jeg tror jeg skal se Utmark, etter Maves beskrivelse av Santelmann.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 10-05-21, 18:24   #217
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og så satte jeg stor pris på å være godt gift.

Hun gir meg ikke akkurat troen på kjærligheten, nei.

Jeg så hele på en dag, veldig bra. Ser jeg stort sett ser det samme som alle andre, men har i tillegg begynt på Doc Martin som bakgrunnsstøy. Liker å ha TVn på i bakgrunnen og må da ha noe jeg ikke trenger å følge med på.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 10-05-21, 21:38   #218
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har fullabonnement på HBO og det ligger 8 episoder av Manifest ute nå. VI har sånn light-HBO-tilgang via RiksTV, men jeg har valgt å beholde abonnementet på HBO fordi jeg ser mye der, og det er endel vi ikke har tilgang til, så jeg er litt lat og orker ikke å finne ut om jeg evt. kan klare meg med tilgangen vi har via RikstTV.

Jeg har akkurat sett ferdig Pørni, og den er bare helt !

Ser også Mare of Easton, den er superbra, venter veldig på neste episode. Som kommer i morgen, heldigvis.

I dag dukket manifest episode 7 og 8 opp på Thelia appen. 8 først og så 7. Rotete. Men fikk sett da.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 10-05-21, 23:18   #219
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har sett ferdig Utmark, HBO. Jæ. Njæ. Godt spilt, intenst vakkert filmet, men den er ikke nyskapende eller overraskende på noe som helst vis. Det eneste overraskende er vel at Tobias Santelmann er heit selv som forfyllet sauebonde.

Ikke enig om sauebonden, nei.
Jeg ble stedsforvirret av serien, tok lang tid før jeg skjønte at det liksom skulle være i Finnmark et sted, nært finskegrensen. Landskapet var helt tydelig ikke Finnmark, men sørsameland (gikk sågar et tog forbi i bakgrunnen en gang). Så kalte de myra for sump, et typisk søringsord. Vi har ikke sumper, vi har myrholl.
Nei, ja, tja, greit å ha sett den, tror jeg vi sier.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 10-05-21, 23:26   #220
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg oppfattet det som et poeng (dog lavmælt kommunisert) at det ikke skulle stedsfestes. Det var Utmark, uavhengig av om den var langt nord eller Røros lissom.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no