Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Vil dere bidra med babysokker?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-11, 12:00   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vil dere bidra med babysokker?

De siste årene har vi delt ut julenissesokker (hjemmestrikkede, røde nyfødtsokker i diverse varianter) til babyene født i ukene før jul, og i romjula. Dette bruker å være svært godt mottatt av de nybakte foreldrene.
Typiskgarn for dette er div rødt og hvitt restegarn.
Så nå tenkte jeg å høre om noen har lyst til å bidra til prosjektet? Vi trenger ca 50 par totalt. Hittil har jeg flere venner som har bidrat, men tenkte å ikke høre med dem i år igjen.

(og om noen ikke har slikt garn, men vil bidra med babysokker lell bruker vi å ha ullsokker på beina til kalde helt nyfødte barn som de får til odel og eie. Det er faktisk overraskende mange som ikke har ull eller noen som strikket til babyen sin, og de blir veldig takknemlige og babyene holdes gode og varme mens de er på føden. Så vi tar imot annet enn bare Nyfødtsokker altså).

Jeg vasker sokkene før de overlevers.

Lyst å bidra? Prikk med eller send en pm så får dere adressen de skal sendes til.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:11   #2
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Vil dere bidra med babysokker?

Skal se om jeg får til et par, men lover ingenting da jeg i utgangspunktet ikke kan fordra å strikke sokker.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:18   #3
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil dere bidra med babysokker?

Siden jeg ikke strikket noen i fjor så skal jeg se hva jeg har av restegarn i år

Har du en enkel oppskrift du bruker?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:19   #4
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil dere bidra med babysokker?

Ikke umulig! Jeg lover ingenting før i november, med da kan det fort dukke opp noen par.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 12:27   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil dere bidra med babysokker?

Takker

Alle monner drar, og jeg strukket selv også.
Jeg har brukt madam møllers oppskrift ofte, men det ligger noen babysokker på garnstudio.no også. Bayone: jeg kan sende deg noen jeg har på Mail.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no