Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Spiller dere hos Norsk Tipping?
Ja, spiller fast 30 23,81%
Nei, aldri 63 50,00%
Av og til 32 25,40%
Har fått jackpot,så trenger ikke 1 0,79%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-22, 08:37   #21
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos NorskTipping?

Ja, jeg kan jo ikke vinne storgevinsten, som jeg har så mange planer for, uten å delta.

Jeg har samme lotto-rekke nå som jeg har hatt mer eller mindre sammenhengende siden slutten av 80-tallet. De talla husker jeg utenat, så jeg kan ikke risikere å ikke levere. Tenk om mine tall går inn og så har jeg ikke deltatt!

Jeg har vunnet 14.000 en gang og 8.500 en annen gang, men aldri noen storgevinst.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 08:42   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos NorskTipping?

Nei, ikke på over 20 år tror jeg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 09:00   #23
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos NorskTipping?

Aldri. Jeg er generelt ikke noen spiller, selv om jeg en gang i blant forkorter ventetid med Candy Crush. Kjøper aldri liv, da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 09:18   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos NorskTipping?

Aldri. Men tenker av og til at selv om sannsynligheten i lykkespill er ca null, så er det bare de som deltar som vinner, og om det er minste innsats eller mer, utgjør ingen økt sjanse for å vinne. Men jeg glemmer det. Har kjøpt Flax kalendere til jul.

Var kommisjonær for både tipping og Rikstoto i yngre dager, utbetalte 500’ og fikk diplom fra Norsk Tipping etter vel to år. Så jeg vet at jeg kan spille for veldig mange millioner uten toppgevinst, men ca 50% skal tilbake til spillerene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 09:46   #25
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos NorskTipping?

Jeg har en femukers lottokupong inne flere ganger i året, men det går ofte uker der jeg ikke er med i trekningen. Det meste jeg har vunnet på pengespill er 1000 kroner på et flaxlodd jeg fikk av min mor. Det var stas.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 09:54   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos NorskTipping?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har samme lotto-rekke nå som jeg har hatt mer eller mindre sammenhengende siden slutten av 80-tallet. De talla husker jeg utenat, så jeg kan ikke risikere å ikke levere. Tenk om mine tall går inn og så har jeg ikke deltatt!


Artig at du sier akkurat det, for jeg leste en gang for lenge siden at nettopp dette er hovedårsaken til at mange spiller i årevis. Ikke fordi de tenker at de kan vinne, men fordi de er redde for å slutte og så vinner den faste rekken deres.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 10:29   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Ja, spiller fast, men for en ganske liten sum.

Foreldrene mine spilte også alltid fast, så dette er noe jeg rett og slett har overført automatisk fra barndommen. Forventer ikke milliongevinst, men det drypper nå inn litt smått nå og da. Foreløpig går jeg i minus, men ikke mer enn at det fint er til å leve med.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 10:53   #28
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Mamma og tante spilte forresten Lotto når jeg var liten, og sa at når de vant skulle de reise til Egypt.

De vant 100 kr, og dro til Egypt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 10:55   #29
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Nei, aldri. Spilte ei rekke lotto når jeg var ungdom sammen med venninna mi, men vi fant aldri mer enn 45 kroner.

Hender det vanker flaxlodd i jula, det er det nærmeste jeg kommer til gambling

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 11:00   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Mamma og tante spilte forresten Lotto når jeg var liten, og sa at når de vant skulle de reise til Egypt.

De vant 100 kr, og dro til Egypt.

Herlig!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 11:39   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Lurer mest på hvem som dro i land jackpoten.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 11:56   #32
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Nei, aldri. En kombinasjon av at jeg både er realistisk og at jeg tidligere har kjent en litt for sterk dragning mot spill så jeg holder meg unna.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 13:24   #33
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

En sjelden gang. Kjæresten har faste tall han leverer hver uke (lotto).

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 13:34   #34
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

En gang hvert annet år eller deromkring. Men da må jeg kunne følge trekningen, det synes jeg er litt moro.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 15:40   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Jeg har en fast lottokupong som leveres for ti uker om gangen. Går den inn ville det vært kult, men det er mer for gøy. En onkel vant toppremien i tipping på 1970-tallet, det hjalp ham til å flytte hjemmefra i en alder av nærmere 40.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 19:59   #36
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Jeg har pleid å ha en fast lottokupong hver eneste uke,men i løpet av dette året har det dabbet veldig av. Nå har jeg vel tippet 1 gang på de siste 2 månedene.Jeg har ingen tro på at jeg noengang vinner storgevinsten, når det meste jeg har vunnet noensinne er 225 kr.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 22:21   #37
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Jeg leverer en rekke eller to til 15 kr hver uke. Det er maks av det jeg vil bruke på slikt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 22:32   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Jeg har fast Lotto, 50 kr per uke. Det hender jeg kjøper Flax-lodd, men ikke så ofte. Av og til digitale, men det er litt for lett å bli hekta på så jeg har satt meg en lav månedsgrense.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 09:32   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Jeg blir fort avhengig eller dårlig fokusert på annet, så jeg må være streng med meg selv. Derfor kun den faste lottoen og ingen mobilspill. Jeg har prøvd mobilspill, men jeg er dårlig på å legge vekk mobilen da og får gjort lite annet. Den daglige DN-sudokuen er et møst, den får jeg av Broder'n.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 13:10   #40
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller dere pengespill hos Norsk Tipping?

Nå har jeg levert kupong, etter å ha blitt minnet på det av denne tråden. Snart strømmer millionene inn, tenker jeg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no