Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-21, 09:06   #901
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.703
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer til Luftslottet, Strå og Løve! Gode nyheter. ��

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 09:07   #902
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gratulerer, så flott!

Takk. Jegt stressa i hodet med tanken på at hun kanskje, i følge en eller annen bekjent, kunne risikere fordelsbeskatning pga to boliger. Nå trenger jeg ikke undersøke om det er rett påstand en gang. Hurra for det også!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 09:38   #903
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Blid snart-toåring som deler ut kyss på nesetippen når han står opp.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 10:39   #904
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Og en ting til: Egenprodusert ved fra egen skog. Selvhugd (dvs. med motorsag), selvkappet, selvklyvd og selvstablet. Føler meg skikkelig badass og litt sånn: «Jeg kan klare hva som helst!». Neste år håper jeg på å avansere sånn at jeg kan skyte min egen mat og partere den og putte den i fryseboksen. Fortrinnsvis elg.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 09:48   #905
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.703
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Yogaøkt på morgenen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 10:45   #906
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Kaffe gjør meg glad hver eneste bidige dag. Selv den kjedelige traktekaffen på jobb gleder jeg meg til å ta første kopp av om morgenen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 13:44   #907
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Vet ikke helt om glad er ordet, men uansett.
Jeg er ekstremt glad i kirkeorgelmusikk. Klassiske, nydelige verk på kirkeorgel er bare så mektig.
I dag gikk jeg forbi kirken og hørte det spilte, så jeg lusket meg forsiktig inn og spurte den første jeg møtte (aner ikke hvem det var slags kirkelig mann ) om jeg bare kunne sitte der litt, og det var jeg hjertelig velkommen til.
Og organisten spilte og spilte, måneskinnsonaten, Adagio og vinterdelen av de fire årstider, og det var bare så uendelig vakkert og fredfullt å sitter der alene i kirkerommet med den vakre musikken.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 13:52   #908
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

2) Vi KNUSTE Vegfinans/Kredinor i denne saken som jeg har vært rasende for i lang tid. Forliksråddommen var helt klinkende klar i vår favør.

Her kommer jeg seint til festen, men dette gjorde meg veldig glad å lese. Akkurat slik det bør være, så fantastisk at systemet virker!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 14:06   #909
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg er ferdig med arbeidskravet mitt i MLVFM5020 i god tid før leveringsfristen som er ved midnatt i kveld, og jeg har god tro på at det blir godkjent nå på første innlevering så jeg slipper å levere på nytt 1/11.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 21:43   #910
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Ny mobil

Den gamle har vart i fire år men nå funker den ikke lenger

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 16:09   #911
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg fikk besøk av eldste barnebarnet på fridagen min så da ble det tur og badekarbading på ungen. Hen syntes det var så spennende med ukjent hus så det ble omvisning både her og der og inne og ute.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 16:47   #912
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Storebror fikk lappen i dag! Han var så glad.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 17:07   #913
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Storebror fikk lappen i dag! Han var så glad.

Gratulerer, så stas!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 17:19   #914
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Storebror fikk lappen i dag! Han var så glad.

Gratulerer!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 17:36   #915
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.703
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer til Lorien og Nenne!

Jeg er glad for ett positivt tverrfaglig møte idag. Det er håp og jeg kan skimte lys i enden av tunnelen for ungen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 22:39   #916
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg vant garn for ca. 1500 kroner i kveld. Det lyste opp en ellers litt tung dag.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 22:47   #917
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer til Lorien og Nenne!

Jeg er glad for ett positivt tverrfaglig møte idag. Det er håp og jeg kan skimte lys i enden av tunnelen for ungen.

Så godt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-10-21, 22:47   #918
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer til Lorien og Nenne!

Jeg er glad for ett positivt tverrfaglig møte idag. Det er håp og jeg kan skimte lys i enden av tunnelen for ungen.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg vant garn for ca. 1500 kroner i kveld. Det lyste opp en ellers litt tung dag.

Fint med et lite lyspunkt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-10-21, 20:01   #919
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg gikk til butikken for å hente en pakke jeg trodde var liten. Den var ikke det. En annen kunde forbarmet seg over meg og kjørte meg hjem. Mottoet var "Vi skal omtrent samme veien". Folk asså . Den lille pakken jeg ventet hentet jeg et annet sted etterpå, det var en sekk og superenkelt å frakte på ryggen hjem. Fin start på helgen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-10-21, 22:36   #920
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.844
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg klarte å snekre fire konfirmasjonssangvers i spisepausa på jobb, og så smette inn bilder og printe ut før jeg skulle tidlighjem litt over 14.00. Deadlinepress er en boost for kreativiteten.
Og så hadde jeg bare en halv tale klar, men plutselig fant jeg et glemt taleutkast på pc-en, som jeg hadde skrevet i september i fjor. Nettopp med tanke på at det kanskje kunne bli travelt før feiringen. Så med litt fletting av gammelt og nytt, synes jeg talen til konfirmanten min ble riktig så fin. Enda en ting mindre å grue seg til.
Og så ble i grunn sammenraskingen min av pynt, stash og blomster ganske fin. Særlig med tanke på at jeg ikke har hatt noen stor plan. Kjenner nesten ikke på prestasjonspress her nå.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no