Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-21, 14:06   #881
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Plutselig alene hjemme til i morgen!
Og avsluttet arbeidsuka i går med hyggelig mini-ølsmaking og skryt fra nærmeste leder. Jeg er så glad for at jeg skiftet jobb, selv om jeg ikke helt har vent meg til lengre dager.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 16-10-21, 22:40   #882
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Et kjempekoselig besøk av Yngste etter at hen hadde besøkt og gått tur med Mutter'n. Sammen fikk vi ryddet opp litt i Mutter'n sitt reservetøy. Og prata masse. Dessuten fikk jeg sett på strømming at Nord-Iren gikk videre til finalen i Northern Irland Open. Har billetter, men det hører til i Gruffetråden. )

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-10-21, 23:41   #883
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Kvalitetstid med 16-åringen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-10-21, 23:55   #884
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer med salget!

Tusen takk, Millen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 00:32   #885
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Har etter en intensiv skrivedag kommet nokså langt på arbeidskravet som skal leveres til første veiledning onsdag kveld. Har av mange årsaker ikke hatt tid/rom/ro til å komme ordentlig i gang, og vært stresset pga. det. Men nå ser det ut til at jeg skal klare det.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 08:13   #886
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Babyen sov helt til 7 og hadde kun 30 sekunder sutring i natt.
Vi har hatt en del urolige netter med morgen mellom 4 og 6 den siste tiden.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 08:39   #887
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg blir så glad av å ha tilgang til et flunkende nytt baderom, planlagt akkurat slik jeg liker det. Mine farger, med et passe stort/lite badekar, en krandings som kan skråstilles og gjør at vannspruten lander mykt i badekaret. Til og med dusjhodet og -slangen er min stil. (Slangen et vesentlig mykere enn det andre jeg fant på markedet i disse tider og dusjhodet er kliss likt det jeg hadde i gamlehuset.)

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 10:57   #888
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.548
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gratulerer med salg, millact!


Jeg har vært så superhappy fordi jeg har kommet hjem fra Tyrkia og mannen har tatt julevasken av HELE huset mens jeg har vært borte.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 11:01   #889
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Gratulerer med salg, millact!


Jeg har vært så superhappy fordi jeg har kommet hjem fra Tyrkia og mannen har tatt julevasken av HELE huset mens jeg har vært borte.

Takk.

For en luksus, sikkert fortjent!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 12:58   #890
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Åh, DET var en deilig overraskelse, Musemus!

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 13:25   #891
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Kombucha min var ferdig

3 ukers fermentering var over så nå står den til avkjøling i kjøleskapet og jeg skal sette ny i morgen. Må bare komme inn i rutine på det igjen. Enkelt å lage og utrolig godt.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 17-10-21, 14:00   #892
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Framdriften i utpakking og logging er bra. Verandaen er så stor og deilig og akkurat nå solfylt. Nyvaska tøy henger til tørk i sola og under tak. Nå skal jeg skru på første sesjon av finalen i Northern Irland Open, hvor den eneste Nord-Irske profesjonelle snookerspilleren skal spille mot en skotte.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 22:55   #893
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.993
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

To ting har gjort meg veldig glad i dag:

1) Latsmart tenåring som inntil nylig mente at firere på prøver man ikke hadde øvd til var godkjent innsats, kom hjem med en 5+ etter å ha øvd (moderat) til matteprøve.

2) Vi KNUSTE Vegfinans/Kredinor i denne saken som jeg har vært rasende for i lang tid. Forliksråddommen var helt klinkende klar i vår favør.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Gruffetråden er for mild, så her kommer dagens gjenåpning av såpekassetråden:

Det burde FANDEN TUTE MEG ikke være LOV å plutselig begynne å sende folk e-fakturaer, purringer og inkassovarsler på en konto som aldri noen sinne har betalt en regning, uten å si fra i noen som helst annen kanal! Det bør være OBLIGATORISK å sende MINST et papirbrev, gjerne også en tekstmelding, e-post eller ta en telefon, før man sender småkrav til NAMSMANNEN!

Bompengeselskapet vårt har plutselig, helt uten forvarsel, sluttet å sende faktura på den samme måten den har gjort i ti år, altså som avtalefaktura til bilkontoen i min nettbank, hvor alt automagisk har blitt betalt og ingen har tenkt noe mer på det. Dette sluttet de tydeligvis med i november i fjor, så i går fikk vi varsel om tvangsinndriving fra Politiet, for en regning som i utgangspunktet var på 500 kroner, som de uten å si fra, hadde begynt å sende til min manns nettbank, siden han står som eier av bilen på papiret. Han er vanligvis inne i nettbanken sin en gang i året i forbindelse med selvangivelsen (og i år gjorde han ikke det engang), og derfor ligger alle hans konti inne i min nettbank, og jeg ordner alt sånt. Men regningene følger åpenbart ikke med over, så vi har ikke hørt et knyst før vi plutselig må oppgi hvilke eiendeler vi vil ha pantsatt. Jeg blir SÅ SINT og frustrert over å måtte bruke opp mot en arbeidsdag for å ordne opp i dette, VI HADDE ET SYSTEM FOR DETTE! Namsmannen har jeg ikke fått tak i ennå heller, for de har telefontid fra 10 til 14 - men ikke i dag, da! Brevet hadde ligget i postkassa i noen dager, så fristen er i morgen.

Helt seriøst: Dette kan da ikke være lovlig? Hva med alle gamle folk og utlendinger?!

Neste rant: Vanskelighetsgraden på brev fra det offentlige.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 23:01   #894
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så bra dere vant saken, Luftslottet!

Eldste har kommet i gang med treninger i idretten sin etter et halvt år med skade. Nå går det kjempefint, og hun har fått to nye venninner der

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 23:17   #895
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Hurra for knusing av Vegfinans!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 23:25   #896
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så utrolig bra, Luftslottet! Nå ble jeg også glad!

I går ble jeg utrolig glad for å være ute blant masse mennesker igjen. Og glad av Mamma Mia og musikken på Folketeateret. Verden begynner å bli normal!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 23:55   #897
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Det var ganske så stas å være fysisk på jobben i dag. Å hilse på så mange kollegaer i 3D føltes snodig uvant, men fint. Det var til og med allright å ta kollektivt fram og tilbake. Dessuten har jeg huset for meg selv i en hel uke, med unntak av onsdag kveld.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 23:59   #898
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

En ting til på gladsiden: Mutter'ns leilighet er allerede solgt etter en eneste visningsrunde i går. Overtakelse om ganske kort tid passer godt. Det ble en helt okay pris også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 07:39   #899
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

En ting til på gladsiden: Mutter'ns leilighet er allerede solgt etter en eneste visningsrunde i går. Overtakelse om ganske kort tid passer godt. Det ble en helt okay pris også.

Gratulerer, så flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 08:27   #900
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Hesten er endelig skadefri, så nå kan opptreningen starte!

løve70 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no