Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-21, 15:31   #661
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Sol, varmt og is.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 20:45   #662
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg og en kompis gjorde brofist fra hver vår motorsykkel i fart og jeg veltet ikke.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 21:07   #663
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg orket å skyfle unna rot på stua og pynte med lys og rogn før jeg fikk skikkelig koselig venninnebesøk.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 21:42   #664
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg og en kompis gjorde brofist fra hver vår motorsykkel i fart og jeg veltet ikke.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 21:49   #665
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Okei jeg er litt glad for at permitteringsordningen ble utvidet med i det minste en måned også - men brofisten var liksom fullstendig uten bitter bismak.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 22:25   #666
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Storesøster fikk til å forhåndsstemme i Oslo - Stortingsvelger for første gang. Jeg ble både glad for at hun beskrev det som en selvfølge å stemme, og fordi vi lever i et demokrati som til de grader legger opp til at alle skal få mulighet til å gi stemmen sin ved valget.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 22:29   #667
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Tannlege er ikke alltid like greit for oss med asd.. vertfall ikke når bare det å pusse tennene er en utfordring men i dag gikk det bra.
Jeg har nylig skiftet navn av eget ønske men dette er ikke godkjent i folkeregister enda (de holder på å godkjenne).
Tannlege brukte mitt nye navn når hun ropte meg inn.
Jeg slapp desinfikasjons vannet i munnen som de normalt bruker.
Hun skrudde av lyset i taket (brukte bare det de trenger)
Skrudde av radio.
Fortalte med nøye hva hun skulle gjøre.
Jeg har epilepsi og hadde et stygt fall for ca 1/2 år siden som gjorde den ene tannen løs og egentlig ville hun teste denne tannen litt i dag men jeg sa nei til det og det aksepterte hun, en annen på det kontoret testet tannen tidligere i år og det var ekkelt syns jeg.
Hadde litt plakk og hun forklarte hva dette var og hvordan jeg burde pusse best samt at det var best å bruke elektrisk tannkost noe jeg har.
Hun ønsket også å fjerne litt av det med å bruke noe sand pusse middel noe ejg først sa nei til så sa hun det er ikke sand som fra stranden men mer som vulkan aske.
Så hun prøvde først på to fortenner og jeg sa det gikk greit. Så jobbet hun seg bakover men spurte hele tiden om det gikk greit.
Underveis spurte hun meg om jeg likte diverse dyr og fortalte noen morsomme historier.
Siden hun bare tok litt om gangen kunne jeg også svare på spørsmålene hun stilte.
Så i dag gikk det bra og det var heller ingen hull, ikke har jeg hatt hull heller. Selv om meg og tannkost ikke akkurat er venner.
Så da er det 6 mnd til neste gang med mindre jeg får anfall og slår meg i tennene igjen men det satser jeg på å slippe

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 22:35   #668
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Tannlegen til Kamp

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 22:59   #669
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så fin tannlege!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 23:00   #670
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.616
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tannlegen til Kamp

Jah!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 08-09-21, 23:01   #671
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg og en kompis gjorde brofist fra hver vår motorsykkel i fart og jeg veltet ikke.

Det er balansen og kontrollen sin det. Håper ikke det var på en av europaveiene nær deg.

Jeg fikk snakket om noe viktig med en venninne. Det gjorde godt i sjelen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-09-21, 08:25   #672
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg var med på konkurranse på nrk Nordland i dag, svarte rett på alle spørsmålene. De var ganske lette da.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 09-09-21, 08:50   #673
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er balansen og kontrollen sin det. Håper ikke det var på en av europaveiene nær deg.

Jeg fikk snakket om noe viktig med en venninne. Det gjorde godt i sjelen.

Hihi, neida, lav fart og uten risiko for andre trafikanter.

Og så bra! Så gruffen i andre tråden, håper det var den som forsvant.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 09-09-21, 17:32   #674
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

At minsten løp inn i barnehagen i dag uten å være det aller minste lei seg. Og at han hadde det så fint da jeg kom for å hente at han slett ikke ville være med hjem.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 10-09-21, 12:10   #675
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

At gubbegjenget på kafeen på den lokale Coopen huka tak i meg og ville at jeg skulle drikke kaffe med de. Herrefader for ei koselig og artig stund i lag med de gamlekarene.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 10-09-21, 12:12   #676
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Hurtigtesten var kun i nesa og den var negativ.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 10-09-21, 12:32   #677
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

At gubbegjenget på kafeen på den lokale Coopen huka tak i meg og ville at jeg skulle drikke kaffe med de. Herrefader for ei koselig og artig stund i lag med de gamlekarene.

Ååååh, har dere fortsatt gubbehjørne på Coop'en? Det husker jeg fra min barndom.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 10-09-21, 12:38   #678
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Gleden er egentlig fra i går, men jeg gleder meg over det i dag også, min MS-syke 04er er endelig vaksinert med første dose.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 10-09-21, 12:47   #679
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.546
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så bra, Frøy!

Jeg ble glad over at jeg fikk lønn i dag. Hadde helt glemt bort at det var lønningsdag og siden vi skal på hotellhelg og greier så ble jeg veldig glad. Lurer på åssen jeg kunne glemme det, egentlig.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 10-09-21, 12:51   #680
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ååååh, har dere fortsatt gubbehjørne på Coop'en? Det husker jeg fra min barndom.

Ja, vi fikk et minikjøpesenter her for et par år tilbake, og da var kafeen på plass.
Og gubbene møter visstnok trofast, hver morning kl.10, sitter ved sitt faste bord og parkerer bilene på samme parkeringsplass hver dag.
Fine karene, og så utrolig hyggelig å bli huka tak i å få blime.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no