Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-21, 14:28   #861
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Lå som bil nr fire, så kommer det en IDIOT tett opp i ræven på meg og blinker aggressivt med fjernlysene. Så jeg flytter meg og han blir liggende som nr fire i ræven på nr tre. Som gir beng i at han blir blinket på (han og de to foran han igjen).

La meg ut bak ham igjen, kjørte opp i ræven på ham og blinket med fjernlysene.

Fantastisk!

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 14:36   #862
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg kjørte for ikke lenge siden et langt strekk med typ 60- og 70-soner, og noe 80, der jeg lå som bil nummer to bak en Tesla som tydelig la cruisekontrollen på typ 62, 73 og 84 (vet, fordi jeg gjorde det samme, og da hadde vi bånn stabil avstand. ). Behagelig og greit for meg, jeg la meg i komfortabel avstand bak ham, og der lå vi og cruiset jevnt og fint. Så kommer det en diger, diger bilredningsbil, og legger seg HELT i hekken på meg. Jeg kjørte en liten Fiat med brenselengde på ca 37 centimeter, han er et enormt drog som sikkert skal ha en kilometer for å stoppe. Det var ikke forbikjøringsmuligheter, og det er vel ikke rimelig å vente at jeg skal kjøre til side for ham, sånn at han kan ta igjen bil nummer en og plage ham på samme viset, til han kjører til side?? Hadde jeg ligget fremst, så hadde jeg gjort det. Men jeg fulgte jo bare trafikken. Vi tok ganske snart igjen flere også. Ikke kø, men en lang rekke med biler som lå i stabil fart på fartsgrensen og ok avstand mellom. Bah.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 14:41   #863
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjørte for ikke lenge siden et langt strekk med typ 60- og 70-soner, og noe 80, der jeg lå som bil nummer to bak en Tesla som tydelig la cruisekontrollen på typ 62, 73 og 84 (vet, fordi jeg gjorde det samme, og da hadde vi bånn stabil avstand. ). Behagelig og greit for meg, jeg la meg i komfortabel avstand bak ham, og der lå vi og cruiset jevnt og fint. Så kommer det en diger, diger bilredningsbil, og legger seg HELT i hekken på meg. Jeg kjørte en liten Fiat med brenselengde på ca 37 centimeter, han er et enormt drog som sikkert skal ha en kilometer for å stoppe. Det var ikke forbikjøringsmuligheter, og det er vel ikke rimelig å vente at jeg skal kjøre til side for ham, sånn at han kan ta igjen bil nummer en og plage ham på samme viset, til han kjører til side?? Hadde jeg ligget fremst, så hadde jeg gjort det. Men jeg fulgte jo bare trafikken. Vi tok ganske snart igjen flere også. Ikke kø, men en lang rekke med biler som lå i stabil fart på fartsgrensen og ok avstand mellom. Bah.

Er ikke dette helt vanlig oppførsel?
Hilsen bilist som stort sett frekventerer rv 3

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 14:43   #864
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Det er føkkings irriterende, Polyanna. En ting er å kjøre opp bak en bil som ligger alene og soser i «forbikjøringsfeltet», noe helt annet å legge seg i ræven på biler som ligger i en kø av biler (enten det er på flerfeltsvei eller ei). Jeg kjører også liten Fiat og flytter meg automatisk når sånn skjer (om det er mulig) fordi jeg har liten interesse av å bli kjørt over av den SUV-en som vanligvis ligger i ræven på meg. Men jeg blir like sur hver gang.

Samme med de som i rushet akselerere kraftig for å tette luker i rundkjøringer eller ved feltskifte, og turer når man svinger over fordi de plutselig nesten kjører i deg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 16:05   #865
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Står og skal rigge messe. Avtale med levering kl 08.30, vedkommende ringer og er "litt" forsinket. "Litt" forsinket i mine ører er maks 15-20 minutter. Ringer og etterlyser kl 10.... Fremdeles "litt" forsinket. Og sånn gikk nå dagen.vedkommende ringte kl 15.20 og var da 5-6 minutter unna.. Kl 16.06, sitter fremdeles og venter. F@#* at man er avhengig av slike folk!!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 18-10-21, 21:55   #866
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Står og skal rigge messe. Avtale med levering kl 08.30, vedkommende ringer og er "litt" forsinket. "Litt" forsinket i mine ører er maks 15-20 minutter. Ringer og etterlyser kl 10.... Fremdeles "litt" forsinket. Og sånn gikk nå dagen.vedkommende ringte kl 15.20 og var da 5-6 minutter unna.. Kl 16.06, sitter fremdeles og venter. F@#* at man er avhengig av slike folk!!

Hva i h... Dæsken, håper han kom til slutt.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 08:22   #867
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er føkkings irriterende, Polyanna. En ting er å kjøre opp bak en bil som ligger alene og soser i «forbikjøringsfeltet», noe helt annet å legge seg i ræven på biler som ligger i en kø av biler (enten det er på flerfeltsvei eller ei). Jeg kjører også liten Fiat og flytter meg automatisk når sånn skjer (om det er mulig) fordi jeg har liten interesse av å bli kjørt over av den SUV-en som vanligvis ligger i ræven på meg. Men jeg blir like sur hver gang.

Samme med de som i rushet akselerere kraftig for å tette luker i rundkjøringer eller ved feltskifte, og turer når man svinger over fordi de plutselig nesten kjører i deg.

Eller hva med bilister som er redd for å kjøre når det er midtdeler, men så snart det blir 2 felt, og man kunne latt dem som ligger bak kjøre forbi, da gir man på slik at INGEN rekker å kjøre forbi! Og så bremser man ned til 60 igjen når 2 felten er slutt..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"

Sist redigert av Mex : 19-10-21 kl 09:10.
Mex er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 09:08   #868
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Men hva ER det med folk?!? Vi har værvarsel som dekker 10(!!!!!) dager fram i tid. Denne snøen har ikke kommet som en overraskelsen på noen over 3 år!
Det må jo være mulig å bytte dekk i løpet av helgen feks?!? Eller uka før? Det har vært varslet i ti jævla dager. Har du greid teori og oppkjøring så greier du å sjekke værvarselet

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 09:11   #869
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.925
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Eller hva med biler som er redd for å kjøre når det er midtdeler, men så snart det blir 2 felt, og man kunne latt dem som ligger bak kjøre forbi, da gir man på slik at INGEN rekker å kjøre forbi! Og så bremser man ned til 60 igjen når 2 felten er slutt..

Dette fenomenet har undret og overrasket meg i mange hersens år.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 19:30   #870
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Hva i h... Dæsken, håper han kom til slutt.

Jada... Kom slentrende kl 16.30.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 19-10-21, 22:29   #871
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Veiarbeid og lysregulering. Jeg trodde jo rødt betyr vent og grønt betyr kjør. Men kan virke som det er mer veiledende enn en fast regel
I går møtte jeg plutselig en bil i mot da jeg hadde kjørt på grønt. Og dag ble jeg forbikjørt sv to trailere da jeg stoppet for rødt. Veiledende trafikklys der altså.
#elskerrv3

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 07:59   #872
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.925
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hvorfor i all verden må jeg ut av badekaret bare for å jobbe? Hæ? Jeg vil være ung og sprek pensjonist NÅ.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 08:53   #873
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvorfor i all verden må jeg ut av badekaret bare for å jobbe? Hæ? Jeg vil være ung og sprek pensjonist NÅ.

SIGNERER!




__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 09:51   #874
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hvor lenge skal barn få dårligere medisinsk oppfølging pga. korona? Yngste har hatt feber i noen dager, ikke spist eller drukket på et døgn og det virker som om hun har ordentlig vondt når hun ikke får Ibux. Men hun får ikke komme til fastlegen før hun er testet for korona, men fastlegen godtar ikke hurtigtestene kommunen har tatt, det må være pcr.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 10:03   #875
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe et matkurs vi kan gå å sammen, men det er kanskje i kategorien badevekt? Han er ikke dårlig til å lage mat, bare litt uinspirert. Det passer litt dårlig når vi begge er det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 10:32   #876
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

WTF, Input?

Men vi lurer på det samme: Jentungen fikk halsbetennelse og har vært hjemme fra skolen hele uken. VGS, så trengte sykemelding, pluss at jeg syns det var greit å teste for streptokokker, siden venninnen på skolen hadde det. Men legen kunne ikke ta henne inn pga luftveissymptomer?? Og hun har HATT korona, så what? Så da brukte han hele dagen på å henvise til luftveispoliklinikk som så tok tid og da hun kom der så var det bare rester av streptokokker igjen.


Men: Luftveispoliklinikk, skal dere ikke dit, tro? De var forresten flinke og greie. En STOR forbedring fra fastlegen forråsiresånn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 10:39   #877
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jo, det er det som er resultatet nå, Polyanna, men vi må også vente på henvisning dit og det tar jo tid. Nå skulle fastlegen ringe opp for en time siden, men det har hun ikke gjort og legekontoret har helt patetiske åpningstider på telefonen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 10:39   #878
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe et matkurs vi kan gå å sammen, men det er kanskje i kategorien badevekt? Han er ikke dårlig til å lage mat, bare litt uinspirert. Det passer litt dårlig når vi begge er det.

Feil tråd?

Isprinsessen er aktiv nå  
Gammel 20-10-21, 11:04   #879
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jo, det er det som er resultatet nå, Polyanna, men vi må også vente på henvisning dit og det tar jo tid. Nå skulle fastlegen ringe opp for en time siden, men det har hun ikke gjort og legekontoret har helt patetiske åpningstider på telefonen.

I hear yah!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-10-21, 11:10   #880
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Resultatet av dette blir sikkert at vi må dra på legevakten i kveld fordi fastlegen glemmer oss hele arbeidsdagen. Og det er så upraktisk, for bilen vår står med sommerdekk på pendlerparkeringen på Lillestrøm.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no