Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Daud fitbit

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-21, 09:51   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Daud fitbit

Eg fekk ikkje sett klokka i lader før skjermen var heilt svart. Men ho lada seg opp att, men viste feil klokkeslett. No skulle eg prøve å synke den så kanskje klokkeslettet blei riktig, men då går ho i svart, den lyser ikkje grønt på baksida og vibrerer ikkje. Treng eg ny no? Er alt håp ute? Det er charge 2.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 11:11   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Daud fitbit

Har du forsøkt å omstarte den? Jeg har en Versa (tre år gammel) og jeg har ved flere anledninger vært helt sikker på at den er død. Ved aktiv dødshjelp (på min er det ved å holde inne knappen til venstre og den nederste på høyre side) har den likevel gjenoppstått. Hvor gammel er den?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 19:24   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Daud fitbit

Den er vel kanskje fem år? Den har berre ein knapp på sida, som eg har prøvd å holde inni i ein del ulike mengd sekund, foråsiresånn.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 11:29   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Daud fitbit

Hvis du holder inne knappen samtidig med at ladeledningen står i pc (og fitbit'en!) så tror jeg du resetter den. Hvis det er aktuelt å prøve det, da. Da mister du vel alle data.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-21, 11:31   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Daud fitbit

Prøver det, eg. Ikkje sp nøye med dataene egentlig.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no