Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Media og påvirkning av valg

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-21, 01:35   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er helt enig med nokon her, og kjenner lite sympati for Ropstad. I tillegg til at han dolket sin egen sjef i ryggen har jeg hatt han i halsen fra «tar du en, tar du to» uttalelsen.
Så, ja, jeg fryder meg over at han måtte gå. Skadefryd er også fryd. MEN: Jeg mener likevel at nå som han har trukket seg må saken gå sin gang uten de store overskrifter i media. Det er grenser for hva et menneske kan tåle av offentlig ydmykelse.

Dette.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no