Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Helårssyklist - utstyr

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-20, 00:30   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hoho, se meg til vinteren på tantesykkel med balaklava og visir. Ninjasyklisten!

Men ja, det er nok sånn syklist jeg er, ja. Hva slags regntøy har du?

Jeg har regnbukse og -jakke fra Stormberg. Fungerer helt fint til det aller meste. Det holder ikke det aller verste øs-pøs-regnet helt ute, men de dagene det regner katter og hunder, så blir jeg våtere av det vannet som renner ned i nakken min uansett, så jeg har ikke sett behovet for å investere i superregntøy. Det er ikke ofte vi har den type regn i Trondheim, og da tar jeg heller med meg klesskift i sykkelveska.

Derimot har jeg investert i en skikkelig god, romslig og helt vanntett sykkelveske. Det er gull.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no