Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Maling til tapet og panel

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-21, 23:45   #1
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Maling til tapet og panel

Kan man være vill og gal og bruke samme maling når paneltaket og tapetveggene skal males i lik farge?

(Kunne skrevet tusen ord om hvorfor jeg må kjøre på med et enklest og raskest mulig slumseprosjekt, men det skal dere slippe.)

Jeg tror nok at det er Jotun Hule som blir fargen og rommet er et soverom med skråtak.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 12:03   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maling til tapet og panel

Fasit: Butinox 4-i-1 går til alt og har sperregrunn så det fæle furupaneltaket forsvinner bak to strøk og det er det. Yey.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 12:04   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maling til tapet og panel

Lykke til med slumseprosjektet!

Sånn ellers ville jeg anbefalt supermatt maling til tapet, og halvblank til panel. Men det høres ut som om du har funnet den perfekte svosjeløsningen. Og av og til er det akkurat det man trenger.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 16:14   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maling til tapet og panel

Fire i ett, blir det bedre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 22:54   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maling til tapet og panel

Nå er rommet ferdigmalt og det ble kjempefint! Å bruke samme maling på tak og vegg var veldig praktisk, for jeg sliter med å jobbe oppover så måtte bytte på hele veien. Og hule er virkelig en god farge.

Godt med alt som er gjort. Nå gjenstår rydding og å få inn ny seng. Jeg har også planer om å sette opp en liten lettvegg bak senga siden hodeenden er inntil skråtak (jeg vil kunne sitte i senga av og til), men det tror jeg at jeg skal ta en gang mannen er bortreist. Han betviler alltid mine prosjekter, så best at jeg får jobbe i fred.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no