Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 2

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 17:33   #41
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Vi skal til Roma i slutten av oktober. Det gleder vi oss til og trenger nok og komme oss bort litt bare jeg og mannen Nå har vi også fått bestilt hotell så alt er i boks.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 17:36   #42
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Neste år tilbringer vi påsken i London! Bestilte billetter i går..

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 23:36   #43
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Snart ferdig med 3 uker i ferieleiligheten vår i Kivik. Reiser hjem på torsdag.
For dere som ikke er meget langt over snittet bevandret i svensk geografi, så ligger altså Kivik i Simrishamns kommun i Skåne län, i et fantastisk flott område som kalles Österlen. Nærmeste byer er Kristianstad og Ystad, og nærmeste storby er Malmö 10 mil unna.

Fredag reiser jeg sammen med kjekke kollegaer på tur til Eidfjord hvor vi skal på Hardanger matkulturfestival. Skal ligge på Qualityhotell og få servert deilig 3-retters middag både fredag og lørdag.

I midten av november er det duket for årets julebordtur med mannens jobb, og i år går ferden til STOCKHOLM! Torsdag til søndag, rom på Radisson SAS Royal Viking er bestilt. Fredag skal vi på dinnershow på Wallmans salonger og få servert 3-retters middag med tilhørende vinpakke, og lørdagen er det bestilt 3-retters middag og tilhørende vin på Stadshuset. Stockholm er fantastisk og jeg gleder meg som en unge til å ha en hel langhelg alene sammen med mannen. Det er 2 år siden sist...

I slutten av november reiser jeg og en venninne til London på kles- og julegaveshopping. Har 4 hele dager til rådighet og har tenkt å kose oss skikkelig.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 12-10-10, 09:49   #44
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, det er godt at du påtar deg jobben med å bære stafettpinnen - jeg tar den fra deg etter dublinturen min.


Spørs forøvrig om du ikke må dele den med meg en god stund i såfall. Men jeg deler gjerne

(Selv om jeg heller ville delt billetter med noen...)

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 16:20   #45
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Oslotur i desember. Helt alene. Kurs.

Men først Tenerife på tirsdag.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 17:37   #46
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Har akkurat vært i København, neste tur blir nok til Sunnmøre.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 22:27   #47
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Jeg skal på miniferie til Ålesund i morgen! Og første helgen i november skal jeg og mannen til Gøteborg. Ellers har jeg x antall billetter til Trondheim fremover, men det er jobb, da. Tror snart det er på tide å bestille billetter til London sånn i februar-mars en gang...

ingling er ikke aktiv  
Gammel 20-10-10, 21:47   #48
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Har billetter til Disney on ice i januar.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-10-10, 22:56   #49
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Flybilletter til Riga i mars.
Første turen uten barn på 4,5 år.


Sist redigert av Chablis : 20-10-10 kl 23:02.
Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-10-10, 23:00   #50
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Bett messe i London i januar

MiaPia er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 10:04   #51
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Har bestilt leilighet på Beitostølen i påsken for oss og en familie til, det er forresten rimeligere i år (påsken 2011) enn i fjor siden påsken kommer så sent denne gangen.

Og flybilletter for sommerferien til Malaga.
SAS har visst akkurat startet en kampanje så da fikk jeg 700 Eurobonuspoeng ekstra for reisen. (noen som vet hvor mye disse poengene er verdt??)

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 22-10-10, 21:51   #52
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Ehm... Det ser ut til at jeg har Taylor Swift billetter i skuffen, datteren og en venninne.. Og de må jo ha med anstand..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 23:56   #53
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Trondheim fra torsdag til søndag kommende uke.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 25-10-10, 07:38   #54
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Har billetter til Disney on ice i januar.


Jeg og. Gleder meg som en liten unge, er nok mamma som girer opp ungene her i gården.

nicomama er ikke aktiv  
Gammel 04-11-10, 15:55   #55
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Nå har jeg akkurat bestilt flybilletter til London i desember for juleshopping med ei venninne. Vi må bare finne oss et hotell til 3 overnattinger.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 04-11-10, 16:11   #56
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Konsertbilletter førstkommende mandag. amylin og jeg skal se Adam Lambert.

I april skal hele familien til Orlando.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-11-10, 17:02   #57
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Vi skal visst på cruise med Color Fantasy før jul også for å feire en bursdag i familien. Så billetter til hele familien til det.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 04-11-10, 20:21   #58
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Helsinki neste helg. Det er jobb, men artig lell.

I påsken drar hele familien til London, kun noen dager vel og merke. Resten av påska skal tilbringes i Oslo. Pippi, vår ivrige boxer, skal også på ferie. Kennelferie selvsagt.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 04-11-10, 20:26   #59
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Tur til Berlin i februar med en gjeng damer fra jobben, fredag til søndag. I april skal jeg til Budapest på personalseminar.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv  
Gammel 08-11-10, 11:27   #60
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2?

Da er sommerferien ferdig bestilt. Totalt kom det på kr 28 000,- for både fly og 2 store leiligheter i 2 uker når vi er medlem i RCI. Da er vi 8 stykker som reiser. Charter er uaktuelt i skoleferien for oss med de prisene de har.

Vi skal hit til Malaga: Crown Resorts at Club Calahonda


Sist redigert av Elisabet : 28-11-10 kl 14:35.
Elisabet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no