Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 23:04   #41
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Deilig å høre! Vi er jo stort sett våkne til 23-24 selv.
Det er bare det at det er deilig å kunne sove, når man først legger seg selv.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 23:08   #42
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Titter litt jeg og, men juli, når vi har ferie, er ganske dyrt synes jeg?
Vi er 2 voksne og 2 barn. Og bør kanskje ha 3 roms?

I september kan vi få til rundt 20 000 for en 3 roms. Ei uke.

3 roms? Hvorfor det?

Vi er 2 voksne og 4 barn. Klarer oss fint med en 2 roms vi også altså.
Det er jo 40-50 kvm. Vi har soverom med dobbeltseng og en ekstraseng, og stue med sovesofa til to og en ekstraseng.
Dersom alle barna sover sitter jo bare vi på terrassen. Man sitter da ikke INNE i syden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 23:10   #43
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Titter litt jeg og, men juli, når vi har ferie, er ganske dyrt synes jeg?
Vi er 2 voksne og 2 barn. Og bør kanskje ha 3 roms?

I september kan vi få til rundt 20 000 for en 3 roms. Ei uke.

Dere trenger ikke 3 roms for to voksne og to så små barn.
Minsten deres er vel under 2 år også så han går jo i barneseng så et soverom holder.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 23:13   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Tror heller ikke 3-roms er nødvendig. 2-roms'ene er ganske store. God plass til reiseseng/ekstraseng på soverommet, og greie sovesofaer i stuen. På Athena, hvertfall.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 16:09   #45
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

@Eia:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 16:35   #46
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

@Eia:

Åherrejemini (er det et banneord?) som minnene dukket opp nå!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 16:38   #47
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

@Eia:

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Åherrejemini (er det et banneord?) som minnene dukket opp nå!

Mhm? Jeg aner en interessant historie her. Fortell!?

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 16:53   #48
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi er 5 stk og skal bo D-leilighet mot baksiden når vi skal dit nå i sommer. Har alltid kun 2-romser når vi reiser, de to største ligger på stua og minsta har vi inne hos oss på soverommet.

Men ang. solsenger. Var det lov å ta av senger ved bassenget alt kvelden før altså? Jeg hater slikt.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 18:22   #49
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Mhm? Jeg aner en interessant historie her. Fortell!?

Én? ÉN!?

Neida. Vi har (hadde) en felles bekjent fra den gang da, som hadde forsvunnet laangt bak i hukommelsen min. Og så var det den besteste sesongen av de nesten 5 jeg jobbet for Ving / Sunwing.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:07   #50
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av emma, her.

mhm? Jeg aner en interessant historie her. Fortell!?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 22:42   #51
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Denne vannparken som er like i nærheten, hvordan er den? Blant annet sikkerhetsmessig, altså går det an å la tingene ligge mens man er å bader, finnes det skap man kan låse verdisaker inn i o.l.? Og hvordan er badevakttettheten? Jeg regner med at de to eldste blir å finne i de store rutsjebanene mens Iben og jeg holder oss ved de mindre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:19   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vannparken i Faliraki er kjempebra. Absolutt en av de beste vannparkene jeg har vært i, og jeg tror aldri poden vil glemme sjørøverskuten i barnebassenget. Badevakttettheten tør jeg egentlig ikke uttale meg om, men parken har godt rykte og virket veldig velholdt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:25   #53
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Hvordan kommer man seg til denne vannparken?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:29   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvordan kommer man seg til denne vannparken?

Taxi? Det så ikke ut som om den var langt unna.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:31   #55
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Taxi eller rutebuss. Ikke langt.

  Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:41   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

En liten busstur, og en tur opp en ganske bratt bakke. Dog ikke brattere enn at selv jeg overlevde, i 27 skyggegrader. Puuh!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 13:20   #57
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Synd vi ikke skal reise dit på samme tiden. Ønsker deg en god tur

Når skal andre evt reise til Rhodos? Vi er der fra ca 20 juli og 2 uker fremover.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 14:16   #58
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Hei, vi reiser den 7.juni og skal være i to uker. Skal bo på Athena i 2 roms happy baby type D.
Sitron: D - leilighetene ligger på baksiden, altså på den siden innkjørsel til resort er. På motsatt side av basseng og restaurant. Der skal det være rolig og det er vindu på soverommet. Aircondition kan også reguleres av dere selv, slik at man ikke får det for kaldt om natta.

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 14:33   #59
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi reiser 14. juni og blir i to uker.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:04   #60
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vi reiser 14. juni og blir i to uker.

Da er vi jo der samtidig i en uke

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no