Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Varmt, billig sted i mars-april?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 21:34   #21
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Kreta.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 22:09   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det ser ut til at det må bli Bulgaria på dere.

Bulgaria er kaldt i mars/april.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 22:24   #23
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Hvorfor skal det ikke være Kanariøyene? Jeg tror det kan være kjempefint.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 22:50   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hva med charter til Gambia? Jeg ser av restplasstilbudet til Ving at man kan få flytur for under 2000 kr.

Gambia er veldig resort-resort, og det ville vel ikke Glitterchick....

Hva med fastlands-Spania? SAS flyr bl.a. til Valencia som er en FANTASTISK by som er noe uoppdaget av nordmenn, men absolutt i klasse med Barcelona og Madrid. Leier man en bil, kan man reise ut til kysten til f.eks. Peñiscola som er et nydelig sted ved middelhavet ca. en time fra Valencia.

Eller fly til Malaga! Der er det langt varmere enn lenger nord i Spania på den tiden og et hav av muligheter hva gjelder aktiviteter og opplevelser.

...Men jeg blir allikevel ved at det på den tiden av året er veldig fint på Gran Canaria. Mange har forutintatte meninger om Kanariøyene, men på GC kan man faktisk finne alt, og det er ikke bare en turist-maskin, selv om mange nordmenn (de fleste) velger å tro det. Las Palmas, hovedstaden på GC er en fantastisk by med masse severdigheter. I tillegg er klimaet varmt og godt, og det er veldig greit å komme seg dit ettersom "alle" flyr dit fra Norge.

Ta en kikk:


(Kilde: youtube.com)


denne:


(Kilde: youtube.com)



Lykke til med reiseplanlegging!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 22:54   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Marokko og Tunisia har jeg tenkt på ja! Mellomlanding i Israel er uaktuelt.


Dette hørtes helt forferdelig ut. Jeg takler dårlig sånne turist-turist-steder, og dette hørtes omtrent ut som helvete på jord.

Nå heller jeg mot storbyferie i Lisboa eller Nordafrika.

Om dere skal reise til Marokko og Tunisia og oppleve det genuine Marokko eller Tunisia, så må dere nok belage dere på å søke de opplevelsene på egenhånd/leie bil osv. De destinasjonene som norske reiseselskaper har reiser til i Marokko og Tunisia er turistmaskiner.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 23:02   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Hva med Mallorca, da? Eller Barcelona,-hvis dere vil ha by&strand?

Mallorca kunne vært et alternativ, Barcelona har jeg ikke lyst til i denne omgangen, rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Hvorfor skal det ikke være Kanariøyene? Jeg tror det kan være kjempefint.

Det kan det sikkert, men jeg vil ikke dit.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva med fastlands-Spania? SAS flyr bl.a. til Valencia som er en FANTASTISK by som er noe uoppdaget av nordmenn, men absolutt i klasse med Barcelona og Madrid. Leier man en bil, kan man reise ut til kysten til f.eks. Peñiscola som er et nydelig sted ved middelhavet ca. en time fra Valencia.

Jeg har faktisk vært i Benidorm (uten å finne turiststeder! ) og Valencia i februar med helt OK temperaturer. Vi kunne sitte på verandaen i bikini, og det var som en fin juni i Norge. Valencia er absolutt et alternativ og som du sier, en nydelig by. Med 8-felts rundkjøringer!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

...Men jeg blir allikevel ved at det på den tiden av året er veldig fint på Gran Canaria. Mange har forutintatte meninger om Kanariøyene, men på GC kan man faktisk finne alt, og det er ikke bare en turist-maskin, selv om mange nordmenn (de fleste) velger å tro det. Las Palmas, hovedstaden på GC er en fantastisk by med masse severdigheter. I tillegg er klimaet varmt og godt, og det er veldig greit å komme seg dit ettersom "alle" flyr dit fra Norge.

Joda, det er sikkert flott. Vulkansk øy og greier. Men jeg trenger litt mer kultur, rett og slett. (Hm, nå så jeg på den ene videoen, det så jo veldig fint ut da. )

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Om dere skal reise til Marokko og Tunisia og oppleve det genuine Marokko eller Tunisia, så må dere nok belage dere på å søke de opplevelsene på egenhånd/leie bil osv. De destinasjonene som norske reiseselskaper har reiser til i Marokko og Tunisia er turistmaskiner.

Det er helt greit, vi greier oss fint på egenhånd. Ta en tur til en turistmaksin og leie en bil er ikke noe problem, det var det vi gjorde i Benidorm.

Og selv om det ikke er badetemperaturer så er det betraktelig varmere enn her.

Nå står det mellom Lisboa, Palma, Nordafrika eller Benidorm/Valencia med leiebil (OK, kanskje kanari også da)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 23:13   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Venninna mi og mannen brukte en pakkereise til å komme seg til Marokko. De leide ikke bil (noe jeg tror er fornuftig pga kjørestilen) men kom seg rundt på andre måter. De fikk oppleve masse. Bare man tar småturer ut av de ferdig opptråkkede løypene får man oppleve helt andre ting enn om man går der saueflokkene av turister går. Det betyr at man må takle å reise litt utenfor løypene, se litt annen standard enn den hjemmefra, men man kan få helt andre opplevelser ut av det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 08:24   #28
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Vi var i Hammamet i Tunisia. Storesnuppa var 1,5 år gammel. Skrev feil over her.
Tok toget til Tunis en dag og det er det plenty kultur å få med seg. Den ferien er en av de beste vi har vært på, men været var altså litt skiftende. Det regnet ikke, men det var mye skyer og det blåste. Men det er som du sier varmere enn det er her hjemme på den tiden.

__________________
Snuppene 02 • 07
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 14:28   #29
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Jeg trekker tilbake Gambia-forslaget mitt. http://www.aftenposten.no/reise/article1766645.ece

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 23:37   #30
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Jaja, Glitter. Ble det noe tur?

Søkte på Marokko og fant denne tråden...
Lurte på å feriere et av de nordafrikanske landene i vinterhalvåret.
Fikk kalde føtter av Monsoons link.
Tryggere med gode, gamle Kanariøyene. Jeg hadde mange fordommer til både de øyene og Mallorca, men det er massevis av perler og sjarm å finne. Gran Canaria har mye kultur, og små landsbyer uten turister! Lanzarote har også sjel og sjarm, men man må jo styre unna de verste turistmaskinene.

Slike tråder kan fint fiskes opp i blant, ikke sant?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 23:47   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Nei, det ble ikke det. Det ble London i sommer, USA i nå i høst, og kanskje en varmeferie neste år!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 07:00   #32
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, det ble ikke det. Det ble London i sommer, USA i nå i høst, og kanskje en varmeferie neste år!

Og jeg var 14 dager i Bulgaria i fjor sommer, og jeg må ærlig innrømme at det ikke er helt min type reisemål. Greit nok om man er skikkelig solhungrig og har dårlig råd (ja, det var relativt billig der), og bare er ute etter strand og bad, men om man har litt høyere krav til ferie, så er nok ikke Bulgaria (Sunny Beach) tingen. Og som Elin nevnte i en tråd: Det er nok ganske kaldt i Bulgaria i mars/april.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 07:39   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Glitter: Jeg hadde de samme kultur-fordommene som deg når det gjaldt GC, men er blitt omvendt. Det var kjempeflott der og mye mer/ annerledes enn man tror før man drar. Det er faktisk mulig å ikke få en opplevelse av å være på chartertur, hvis man vil. Og kultur er det i fleng.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 08:38   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Mars/april vil nok være litt værusikkert i Bulgaria.

Vi har vært på ferie i Tunisia, og det var ganske ålreit, men forsøk å styre unna de største turistmaskinene. Et annet alternativ er Egypt. Der er det varmt nok for strandliv i mars/april.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 08:39   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Ops. Og nå så jeg hvor gammel denne tråden var.

Jeg stusset litt over at dere planla ny ferie så snarlig etter USA-turen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 08:40   #36
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Vi var i Tunisia i fjor sommer og likte oss veldig godt.
Og det er superduper billig å leve der.

Gammel tråd ja.

Ja, ja.. Tunisia er fortsatt et fint sted å reise til.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 10:06   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Glitter: Jeg hadde de samme kultur-fordommene som deg når det gjaldt GC, men er blitt omvendt. Det var kjempeflott der og mye mer/ annerledes enn man tror før man drar. Det er faktisk mulig å ikke få en opplevelse av å være på chartertur, hvis man vil. Og kultur er det i fleng.

Denne tråden var med på å omvende meg også faktisk. Jeg argumenterte svært godt for kulturopplevelsen på Kanariøyene i tråden om å ta barna ut av skolen syns jeg. Men vi har fremdeles ikke vært der, altså.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg stusset litt over at dere planla ny ferie så snarlig etter USA-turen.

Det skal innrømmes at jeg har begynt å tenke på neste års ferie, men det blir nok ikke i mars-april, nei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 11:05   #38
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Vi var i Tunisia i fjor sommer og likte oss veldig godt.
Og det er superduper billig å leve der.

Gammel tråd ja.

Ja, ja.. Tunisia er fortsatt et fint sted å reise til.

Er det ikke mye tigging der om man vandrer utenfor charterhotellet?
Det har vært noe som har holdt den største interessen min unna.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 11:10   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Vi opplevde ikke tigging som noe problem i Tunisia, og vi var en del utenfor turistområdene. Jeg kan ikke si at jeg husker noen tiggere i det hele tatt, faktisk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 11:12   #40
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Er det ikke mye tigging der om man vandrer utenfor charterhotellet?
Det har vært noe som har holdt den største interessen min unna.


Vi så ingen tiggere i det hele tatt og vi var ikke mye innenfor hotellområdet på ettermiddagn/kvelden.

Det er mange butikkinnkastere som prøver å prakke på en alt mulig og Pruting må man regne med. Men ingenting av dette var problematisk.
Sånn er det bare. Men klart; orker man ikke mas fra selgere og synes pruting er noe herk hadde jeg kanskje heller reist til Hellas.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no