Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Varmt, billig sted i mars-april?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 15:19   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varmt, billig sted i mars-april?

Vurderer en tur til et varmt sted i mars/april, 7-10 dager.

Hva det ikke skal være:
Dyrt
Resort
Kanariøyene
Tyrkia

Hva det skal være:
Varmt
Forholdsvis billig
Gjerne noe mer enn bare strandliv.

Kan være charter, eller ikke. Vi greier fint å bestille fly/hotell selv. Glittermannen, Glitterbarnet og meg. Hvor reiser vi? Noen gode tips?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:25   #2
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vurderer en tur til et varmt sted i mars/april, 7-10 dager.

Hva det ikke skal være:
Dyrt
Resort
Kanariøyene
Tyrkia

Hva det skal være:
Varmt
Forholdsvis billig
Gjerne noe mer enn bare strandliv.

Kan være charter, eller ikke. Vi greier fint å bestille fly/hotell selv. Glittermannen, Glitterbarnet og meg. Hvor reiser vi? Noen gode tips?

Det ser ut til at det må bli Bulgaria på dere.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:27   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det ser ut til at det må bli Bulgaria på dere.

Bulgaria vet jeg faktisk ikkeno om, kan du fortelle meg litt? Har du vært der? Med barn? Eneste tanken som falt ned i hodet mitt var disse fyllesakene fra i sommer, men vi er jo ikke akkurat i den målgruppen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:30   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Vi har bestilt en uke i Portugal i april,Estoril
Reiser 11 april.

vi hadde tenkt å reise nå i september , men da kom en weekendtur ,fly og hotell , for fire stykker på nesten 20.000,-
Ikke var vi sikret billetter tiil GP som var hovedformål med turen, så vi droppet den

Prisen for en uke i april , fly og hotell, kom på rundt 10.000,- for fire stykker

Om det er supervarmt der da tror jeg nok ikke, men det blir deilig uansett

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:35   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Prisen for en uke i april , fly og hotell, kom på rundt 10.000,- for fire stykker

Det var ikke ille!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:37   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Lisboa liker jeg veldig godt og Estoril er jo bare et (megler)steinkast unna. Ulempen kan jo være at det muligens kan blåse mye der i april.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:37   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var ikke ille!

Nei, vi syntes ikke vi heller

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:40   #8
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bulgaria vet jeg faktisk ikkeno om, kan du fortelle meg litt? Har du vært der? Med barn? Eneste tanken som falt ned i hodet mitt var disse fyllesakene fra i sommer, men vi er jo ikke akkurat i den målgruppen.

Fyllesakene kan du se helt bort fra, det er medieoppspinn fra ende til annen. Det som har stått skrevet i mediene er oppblåst, og det meste vi hørte om i sommer er ikke sant.

En av mine aller beste venninner er gift med en bulgarer og de er der tre-fire ganger i året ( hun har fortalt meg detaljer om "fyllesakene" fra i sommer, og ut i fra det hun har fortalt våger jeg å påstå det jeg skriver innledningsvis). Hun er veldig bereist, og er egentlig veldig kresen på stedene hun drar til, men lovpriser Bulgaria på alle områder. I tillegg til at det er utrolig billig både å dra dit, samt å leve der, så er det veldig barnevennlig. Det meste er tilrettelagt for at barn skal ha det bra, og bulgarere er generelt barnekjære.

Jeg har enda ikke fått rota meg til å dra dit, men det frister mer og mer ettersom venninnen min forteller om sine erfaringer med og fra Bulgaria.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:52   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Syd-Portugal er deilig (Algarvekysten er nydelig) og Norwegian flyr billig direkte fra Oslo om man er litt tidlig ute. Men man er jo ikke garantert smellvarme der (det er som Spania) i mars/april, men mye varmere enn Norge da.

Men det er mer solreise enn Lisboa selvsagt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 17:48   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Jeg har verken vært i Bulgaria eller Portugal, og begge deler virker interessant. Lisboa har jeg hørt mye bra om.
Trenger ikke smellvarme, men gjerne rundt 20 +.

Er det mye fint å se i Bulgaria?

Har noen vært i Nordafrika på den tiden, forresten?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 18:09   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Hva med charter til Gambia? Jeg ser av restplasstilbudet til Ving at man kan få flytur for under 2000 kr.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 18:13   #12
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Vi reiser til Egypt i mars. Det er ikke så dyrt og det er garantert varmt. Har vært i Egypt 2 ganger før.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 18:14   #13
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har verken vært i Bulgaria eller Portugal, og begge deler virker interessant. Lisboa har jeg hørt mye bra om.
Trenger ikke smellvarme, men gjerne rundt 20 +.

Er det mye fint å se i Bulgaria?

Har noen vært i Nordafrika på den tiden, forresten?

Vi var i Tunisia i april et år. Det var varmt når sola stod på, men litt småkjølig når den var borte. Mye skyer.
Egypt er mye bedre – hvertfall værmessig.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:59   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Jeg har ikke lyst til å reise til Egypt før Glitterbarnet er eldre. Jeg tror ikke jeg greier å være i Egypt uten å besøke pyramidene, kongenes dal, Kairo og Alexandria, og det kan bli litt slitsomt for en fyr på tre år.

Hvilke steder i Bulgaria anbefales?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 23:58   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Jeg ville ikke valgt verken Portugal eller Bulgaria i Mars i alle fall. Jeg ville ikke valgt Bulgaria i april heller. Det er et ganske annet klima i Bulgaria enn i middelhavslandene fordi kalde vinder fra Russland kommer på vinterstid og kan gi kalde vintre. Det er derfor ikke sikkert det er særlig varmt før du kommer godt ut i mai. Vannet i svartehavet er heller ikke skikkelig varmt før man kommer et godt stykke ut i juni.

Man kan selvsagt være heldig og få fint vær, men Bulgaria egner seg nok best om sommeren og sensommeren.


Skal du ha varme i mars er kanskje Nord Afrika et alternativ? Det finnes jo andre land enn Egypt. Markokko, Tunisia?

Et annet alternativ er Aqaba i Jordan. Derfra kan dere ta en tur til byen Petra som visstnok er helt fantastisk.. og er et sted som står høyt på ønskelista mi.

Problemet er at du må lande i Israel hvis du reiser med norske reiseselskap. Hvis du er helt konsekvent på boikott er det nok vanskelig. Jeg vet ikke om Aqaba har egen flyplass.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 07:23   #16
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Jeg har vært i Bulgaria og Portugal...Ville nok vlagt Portugal om igjen. Vi var der i md.skiftet sep/okt, og da var det litt kjølig. Orket ihvertfall ikke bade noe særlig, men vet ikke helt hvordan det er i mars/april. Bulgaria var billig, dårlig mat, dårlig service på utestedene, MYE prostitusjon og vi fikk aldri ligge i fred på stranda (folk som skulle ta bilde av seg selv utkledd som Disney figurer og ha ha deg til å kjøpe bildene etterpå...). Men dette er da min opplevelse.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 09:58   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg har vært i Bulgaria og Portugal...Ville nok vlagt Portugal om igjen. Vi var der i md.skiftet sep/okt, og da var det litt kjølig. Orket ihvertfall ikke bade noe særlig, men vet ikke helt hvordan det er i mars/april. Bulgaria var billig, dårlig mat, dårlig service på utestedene, MYE prostitusjon og vi fikk aldri ligge i fred på stranda (folk som skulle ta bilde av seg selv utkledd som Disney figurer og ha ha deg til å kjøpe bildene etterpå...). Men dette er da min opplevelse.

Hvis det du skriver om Bulgaria er sant vil jeg anbefale nabolandet Romania og byen Mamaia i stedet. Vi har vært der to ganger. Nydelig mat, god service og absolutt ingen mas på strendene. Eneste stedet vi opplevde mas var da vi reiste inn til byen ved siden av og var utenfor jernbanestasjonen, men heller ikke her var det mer mas enn utenfor Oslo S.

Romania er heller ikke et sted man velger i mars/april.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:02   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Skal du ha varme i mars er kanskje Nord Afrika et alternativ? Det finnes jo andre land enn Egypt. Markokko, Tunisia?

Marokko og Tunisia har jeg tenkt på ja! Mellomlanding i Israel er uaktuelt.

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Bulgaria var billig, dårlig mat, dårlig service på utestedene, MYE prostitusjon og vi fikk aldri ligge i fred på stranda (folk som skulle ta bilde av seg selv utkledd som Disney figurer og ha ha deg til å kjøpe bildene etterpå...). Men dette er da min opplevelse.

Dette hørtes helt forferdelig ut. Jeg takler dårlig sånne turist-turist-steder, og dette hørtes omtrent ut som helvete på jord.

Nå heller jeg mot storbyferie i Lisboa eller Nordafrika.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 14:40   #19
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Hva med Mallorca, da? Eller Barcelona,-hvis dere vil ha by&strand?

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 20:50   #20
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Tunisia er heller ikke varmt på den tiden :erfart:
Vi fløy direkte fra Oslo til Tunisia. Da var storesnuppa 2,5 år.

__________________
Snuppene 02 • 07
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no